Nemci so danes pokazali osveženi audi RS 3, ki se ponaša s svežim izgledom in dodatnimi funkcijami. Vstopni bo v Nemčiji stal najmanj 66 tisočakov.
Audi RS 3 je nekaj posebnega že zaradi svojega turbobencinskega motorja s petimi valji, ki ostaja glavna gonilna sila tudi po posodobitvi. 2,5-litrski turbobencinski motor ponudi 294 kW (400 KM) moči in 500 Nm navora, vsa moč pa se preko robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama in sedmimi prestavami prenaša preko sklopke Haldex na vsa štiri kolesa. Tehnične posodobitve so omejene na novo kalibracijo pogonskega sklopa in povezane programske opreme, zaradi česar bo osveženi audi RS 3 še bolj dinamičen in natančen med ovinki, zagotavljal pa bo še več užitka med vožnjo. Inženirji so nastavili nove parametre za prerazporejanje navora na zadnjem diferencialu, takisto je nov sistem vektoriranja navora z zavornim sistemom na obeh oseh, za katerega pri Audiju dodajajo, da bo avtomobil naredil med ovinki še bolj okreten. Na seznamu dodatne opreme lahko tudi tokrat pričakujemo karbonsko-keramične zavore in še bolj glasen izpušni sistem RS sports.
Oblikovno je osveženi audi RS 3 še bolj agresiven, drugačne so luči, spremenjena je tudi grafika zadnjih, poleg tega pa sta drugačna tudi odbijača. Nova so še 19-palčna platišča, ki jih je nekdaj premogel RS 3 performance, z zelo kratko življenjsko dobo, takisto sta na voljo dve novi barvi zunanjosti – siva 'kemora' in zelena 'kyalami'.
V notranjosti je največja novost zgoraj in spodaj prisekan volan, tudi novi kontrolniki na samem volanu, ki vozniku dajejo lažji dostop do različnih voznih programov, tudi do programov RS in RS individual. Ob doplačilu bodo na voljo tudi sedeži iz karbonskih vlaken, vse ostalo pa je malenkost bolj dodelano kot prej. Nekaj je novih materialov, slednji so zdaj še boljši kot poprej, še več avtomobila pa zdaj premore ambientalno osvetlitev, tudi zračniki. S tem se želijo oddolžiti zlobnim jezikom, ki so namigovali, da aktualni audi A3/RS 3 ni več sofisticiran. Vstopni audi RS 3 v Nemčiji stane 66 tisočakov, limuzina je 2 tisočaka dražja.
Borba z M2 in AMG A 45 se nadaljuje!
Beri dalje