Pri Bentleyu so končno pokazali svoj novi continental GT speed, ki se ponaša s priključnohibridnim pogonskim sklopom, ki ponudi kar 782 ’konjev’.
Bentley continental GT speed je vsekakor nekaj posebnega, saj se ponaša s priključnohibridnim pogonom, kjer v prvi vrsti za premikanje skrbi turbobencinski motor V8. Zanimivo je, da ima avtomobil v primerjavi s preteklo generacijo kar 70 odstotkov komponent povsem novih, kljub temu pa ostajajo enaka platforma in osnovna zgradba. Povsem nov je seveda pogonski sklop, kjer elektromotor in 4,0-litrski turbobencinski motor V8 ponudita 575 kW (782 KM) sistemske moči in 1000 Nm navora, sicer sam bencinski motor ponudi kar 441 kW (600 KM) moči, elektromotor pa 140 kW (190 KM). To je dovolj, da se lahko bentley continental GT speed do 100 km/h požene v 3,2 sekunde in doseže hitrost kar 335 km/h, kljub temu da tehta kar 2495 kilogramov.
Elektrika za elektromotor je shranjena v baterijskem sklopu za zadnjimi sedeži, ki pospravi 25,9 kWh elektrike, povsem neslišno pa se je mogoče prepeljati do 81 kilometrov daleč. Na žalost je največja moč polnjenja baterije preko izmeničnega toka z močjo 11 kW, vsaj zaenkrat še ni hitrega polnjenja preko enosmernega toka, je pa seveda bentley continental GT speed zdaj bolj učinkovit. Elektromotor pomaga tudi pri bolj optimalnem pospeševanju, predvsem na mestih, kjer bencinskemu motorju in turbopolnilnikom morebiti zmanjka sape, prav tako ni več tehnologije izklapljanja valjev, saj je ob možnosti jadranja na električni pogon pač nepotrebna.
Bentley continental GT speed se lahko pohvali še z blažilniki z dvojnimi ventili, ki so združeni s sistemom zračnega vzmetenja z dvema komorama, kar zagotavlja širši razpon med udobno in dinamično vožnje. Continental GT speed ima še sistem preprečevanja pretiranega nagibanja v ovinkih, elektronsko nadzorovan diferencial, takisto štirikolesno krmiljenje, pri katerem se zadnji kolesi obračata za do 1,5 stopinje. Nepričakovana prednost velike baterija na zadnjem delu avtomobila je ugodna porazdelitev teže 49:51 spredaj-zadaj.
Oblikovno se bentley continental GT speed ne ponaša z drastičnimi novostmi, a hkrati vpeljuje nov oblikovalski jezik znamke. Slednji je kriv za novo obliko okroglih sprednjih luči, ki imajo po novem ’krilca’, malenkost je spremenjena tudi oblika maske, bolj enostavne linije pa krasijo oba odbijača. Na zadku so zaključka izpušnih cevi in luči ovalne oblike, slednje so zdaj deljene, poleg tega pa novinec premore še nova 22-palčna platišča in razširjeno paleto barv.
Nekaj novosti je tudi v notranjosti, kjer je multimedijski sistem prejel novo strojno in programsko opremo, malenkostno so spremenili sredinsko konzolo in predrugačili gumbe. Vse te spremembe so seveda na voljo tudi pri izdaji GTC, torej zgoraj brez, kjer je platnena streha na voljo v kar sedmih barvah, do hitrosti 48 km/h pa se lahko dvigne ali spusti v 19 sekundah. Vstopni bentley continental GT bo stal najmanj 280.000 EUR.
V 3,2 sekunde do 100 km/h!
Beri dalje