Bavarci so pokazali svoj novi BMW M5 touring, ki premore priključnohibridni pogon, ponudi pa kar 727 ‘konjev’ moči in 1000 njutonmetrov navora.
Ljubitelji bavarskih avtomobilov so danes gotovo imeli nastavljeno budilko. Nestrpno so že pričakovali izgled novega nabritega M5 touring, ki se zdaj ponaša s priključnohibridnim pogonskim sklopom. In ne samo s tem, na voljo je še zelo agresiven izgled, cel kup nadgradenj na vzmetenju in podvozju, takisto cel kup drugih tehnoloških bombončkov. Pogonski sklop je vsekakor najbolj zanimiv, saj združuje 4,4-litrski turbobencinski motor V8 z dvema turbopuhaloma, slednjemu pa pomaga še elektromotor, ki je dom našel med klasičnim motorjem in samodejnim menjalnikom z osmimi stopnjami. Sam turbobencinski motor sicer proizvede 430 kW (585 KM) moči in 750 Nm navora, elektromotor 145 kW (197 KM) moči in 280 Nm navora, skupno pa je na voljo 535 kW (727 KM) sistemske moči in 1000 Nm navora. Moč se prenaša na vsa kolesa, zaradi česar se lahko novi BMW M5 touring do 100 km/h požene v 3,6 sekunde, torej 0,1 sekunde počasneje kot limuzinski M5, doseže pa elektronsko omejeno hitrost 250 km/h, ob doplačilu tudi 305 km/h.

Ker je novi BMW M5 touring priključni hibrid, s sabo prevaža baterijski sklop, ki neto pospravi 18,6 kWh elektrike, bruto 22,1 kWh, posledično pa lahko samo na elektriko prevozi od 61 do 67 kilometrov. To lastnikov M5 touring verjetno sploh ne bo zanimalo, jih bo pa bolj hitrost polnjenja baterije, ki je na žalost omejena na 11 kW preko izmenične napetosti. Škoda, da se niso odločili še za hitro polnjenje z močjo vsaj 50 kW preko enosmerne napetosti, saj bi čas polnjenja s 135 minut zmanjšali na 30.

Novim tehnologijam navkljub je novi BMW M5 touring še vedno prava zverina, že vizualno je ekstremno agresiven in je v primerjavi s klasičnim karavanom spredaj širši za kar 75, zadaj pa za 48 milimetrov. Poleg tega so inženirji dodobra ojačali avtomobil in mu dodali dodatne opornice pod in nad motorjem, tudi v samem tunelu menjalnika, pod zadnjo premo in okrog prtljažnega prostora. Posledično je malenkost manj uporaben prtljažnik, ki tako sprejme 'samo' 500 litrov, 70 litrov manj kot pri klasičnem karavanu. Poleg močno spremenjenega podvozja je na voljo še novi štirikolesni pogon, ki lahko vrti vsa kolesa ali samo zadnji dve, na voljo pa je tudi elektronska delna zapora zadnjega diferenciala.

BMW M5 touring se lahko v osnovi pohvali še z 19-palčnimi platišči spredaj in 20-palčnimi zadaj, na tehtnici zaradi novega pogona pokaže kar 2475 kilogramov (brez voznika), v osnovi pa bo stal okoli 145.000 EUR.
Karavan s 727 ‘konji’!
Beri dalje