Dolgo smo ga čakali in naposled le dočakali. To je novi BMW M5. Avtomobil, ki si ga verjetno ekstremno želijo vsi goreči ljubitelji bavarskega avtomobilskega proizvajalci. V novi generaciji je dobil priključnohibridni pogonski sklop in precej bolj agresiven izgled, ki sledi tistemu pri novem modelu M3. To pomeni, da so kolesni loki napihnjeni spredaj in zadaj, obraz je malenkost razširjen in agresivno oblikovan z velikimi dovodi zraka, na zadku pa so seveda štiri izpušne cevi. V osnovi bo BMW M5 obut v 20-palčna platišča spredaj in 21-palčna zadaj. V notranjosti bosta spredaj najnovejša športna sedeža, takisto pa bo na voljo kar nekaj različnih barv kabine in dodatkov, takisto bo na voljo napredna armaturna plošča, ki jo poznamo tudi iz ostalih bmwjev serije 5. Grafika digitalnih merilnikov in multimedijskega sistema, ki gnezdi v drobovju 14,9-palčnega zaslona, bo seveda imela pridih športnosti, takisto pa bodo prikazani med hitro vožnjo pomembni podatki. Na voljo bodo različni programi vožnje, med drugim tudi funkcija kontroliranega odnašanja zadka in dodatna telemetrija.
slika
V drobovju novega M5 je spremenjena geometrija vzmetenja, tudi zaradi povečane oddaljenosti med kolesi na posamezni osi, na voljo so prilagodljivi blažilniki, vijačne vzmeti in prvič še štirikolesno krmiljenje. V osnovi bo BMW M5 premogel zavorne diske iz kompozitnih materialov, bolj zmogljive keramične zavore bodo na seznamu dodatne opreme, za slednje pa se bodo gotovo odločili tisti, ki bodo svoj novi M5 zapeljali tudi na dirkališče. Vzmetenje so morali prilagoditi tudi zaradi novega pogonskega sklopa, kjer 4,4-litrski turbobencinski motor V8 ob pomoči elektromotorja ponudi 535 kW (727 KM) sistemske moči in 1.000 Nm navora. Sam bencinski motor sicer proizvede 430 kW (585 KM) moči in 750 Nm navora, elektromotor pa še dodatnih 145 kW (197 KM) in 280 Nm navora, pri čemer se lahko začasno slednji poveča na 450 Nm. Elektromotor pridobiva elektriko s strani baterijskega sklopa, ki pospravi 19,6 kWh, posledično pa lahko BMW M5 samo na elektriko prevozi do 69 kilometrov. Na žalost se lahko baterija polni samo preko izmeničnega toka z močjo največ 11 kW.
slika
Novi BMW M5 ima sicer impresivne številke glede moči na papirju, zaradi dodatne teže pogona pa je dejansko malenkostno počasnejši od minule generacije. Tako se lahko zdaj do 100 km/h požene v 3,5 sekunde, kar je 0,2 sekundi počasneje kot prej, hitrost pa je v osnovi omejena na 250 km/h, ob doplačilu za paket BMW M driver pa lahko M5 prisopiha do hitrosti 305 km/h. Moč se na vsa kolesa prenaša preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, ki premore tri različne načine prenosa navora. Navor se tako lahko pošilja na vsa štiri kolesa, na vsa štiri z večjim poudarkom na zadnji kolesni par, lahko pa samo na zadnji kolesi. Za čim manj vrtenja v prazno, lepši prenos moči in manj poškodb pa je na zadnji premi še aktivni diferencial, poleg tega pa ima samo podvozje še obsežno dodatno oporo, trše pomožne okvirje in togo krmilno letev. Seveda ne manjkajo niti aktivno vzmetenje, dodatno obtežen krmilni mehanizem in različni programi vožnje, ki spremenijo delovanje tako pogona kot zavornega sistema, poleg tega pa sta na voljo še dva programa za hitro vožnjo M, ki sta dosegljiva preko gumba na volanu. Slednja po napovedih povsem spremenita vozno dinamiko in vsesplošno delovanje pogona, da se lahko hitro iz krotkega prelevi v dirkalno zverino.
slika
Glede na to da Bavarci še niso pokazali najbolj nabrite izdaje z dodatno oznako 'competition', pričakujemo, da bo slednja, ki jo bodo predstavili čez nekaj mesecev, premogla okoli 800 'konjičkov'. Na voljo bo tudi karavanski touring, vstopni model pa bo stal okoli 130 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Priključni hibrid s 727 ’konji’

Bavarci so končno pokazali nov nabriti BMW M5, ki premore priključnohibridni pogon, ta pa ponudi kar 727 ’konjev’ in 1000 Nm navora.

 

 

 

 

 

Beri dalje
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc
Električni GLC izgublja kamuflažo
NOVICE
Električni GLC izgublja kamuflažo
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Fizioterapija za policiste obvezna
NOVICE
Fizioterapija za policiste obvezna
BMW M2 by AC Schnitzer
Iztok Krajnc
Kup novosti že od februarja
NOVICE
Kup novosti že od februarja
Toyota yaris
Iztok Krajnc
Prihaja stilska prenova
NOVICE
Prihaja stilska prenova
Toyota aygo X
Iztok Krajnc