Romuni so koncept bigster pokazali že pred tremi leti in pol, šele zdaj pa so naši vohunski fotografi ujeli prototip med testiranjem v Španiji.
Dacia bigster bo zelo zaželen avtomobil, saj bo ponujal veliko prostora za relativno dober denar. Oblikovno se bo poklanjal študiji in aktualnemu modelu duster, močni kamuflažni foliji navkljub pa lahko vidimo, da je obraz prototipa zelo podoben tistemu pri modelu duster. To pomeni, da so podobno veliki in oblikovani maska, sprednje luči, tudi dovodi za zrak. Na zadku je nekaj več sprememb, saj ima odbijač vidno bolj čiste linije, seveda pa končno obliko lahko zakriva tudi kamuflažna folija. Sama prtljažna vrata bodo malenkost drugačna, tudi samo področje za registrsko tablico, nad slednjim pa bo verjetno napis 'Dacia'. Po drugi strani se zdi, da so luči popolnoma enake kot pri modelu duster. Neposredna primerjava s slednjim razkriva, da bo imel bigster seveda daljše medosje, saj bo na voljo tudi sedem sedežev, v osnovi verjetno 5. Previs spredaj se zdi enako dolg kot pri manjšem bratu, je pa zadnji precej daljši, tudi zadnje steklo je manj položno, zaradi česar bo prtljažnik še bolj prostoren.
V notranjosti ne pričakujemo revolucije, zato bo dacia bigster verjetno imel enako armaturno ploščo kot dacia duster. To pomeni, da bo za multimedijo na voljo enak 10,1-palčni zaslon, digitalni merilniki pa bodo na 7-palčnem. Po vsej verjetnosti bodo enake tudi ostale stvari, torej gumbi, zračniki, volan, obstaja pa tudi možnost, da bodo svoj novi največji model popestrili s kakšnimi novimi oblikovnimi linijami in dodatki. V podkožju bo še vedno platforma CMF-B, torej bodo na voljo enaki pogonski sklopi kot pri dusterju, v osnovi pa bo za premikanje skrbel 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo največ 74 kW (100 KM), ki bo lahko za delovanje uporabljal ali bencin ali utekočinjen naftni plin (LPG). Na voljo bo tudi 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo 96 kW (130 KM), ki bo lahko moč prenašal tudi na vsa kolesa, seveda tudi klasičen hibrid s sistemsko močjo 104 kW (140 KM), kjer bosta za premikanje sodelovala 1,6-litrski bencinski štirivaljnik in elektromotor. Obstaja možnost, da bodo pogonski sklopi premogli nekaj več moči, saj bo bigster večji in težji, vsekakor pa bo z zanimivo vstopno ceno gotovo premamil kar nekaj kupcev, ki iščejo srednje velik moderen avtomobil C-segmenta dolžine vsaj 4,6 metra, na voljo pa bo enkrat prihodnje leto.
Prihodnje leto!
Beri dalje