Dacia bigster bo zelo zaželen avtomobil, saj bo ponujal veliko prostora za relativno dober denar. Oblikovno se bo poklanjal študiji in aktualnemu modelu duster, močni kamuflažni foliji navkljub pa lahko vidimo, da je obraz prototipa zelo podoben tistemu pri modelu duster. To pomeni, da so podobno veliki in oblikovani maska, sprednje luči, tudi dovodi za zrak. Na zadku je nekaj več sprememb, saj ima odbijač vidno bolj čiste linije, seveda pa končno obliko lahko zakriva tudi kamuflažna folija. Sama prtljažna vrata bodo malenkost drugačna, tudi samo področje za registrsko tablico, nad slednjim pa bo verjetno napis 'Dacia'. Po drugi strani se zdi, da so luči popolnoma enake kot pri modelu duster. Neposredna primerjava s slednjim razkriva, da bo imel bigster seveda daljše medosje, saj bo na voljo tudi sedem sedežev, v osnovi verjetno 5. Previs spredaj se zdi enako dolg kot pri manjšem bratu, je pa zadnji precej daljši, tudi zadnje steklo je manj položno, zaradi česar bo prtljažnik še bolj prostoren.
slika
V notranjosti ne pričakujemo revolucije, zato bo dacia bigster verjetno imel enako armaturno ploščo kot dacia duster. To pomeni, da bo za multimedijo na voljo enak 10,1-palčni zaslon, digitalni merilniki pa bodo na 7-palčnem. Po vsej verjetnosti bodo enake tudi ostale stvari, torej gumbi, zračniki, volan, obstaja pa tudi možnost, da bodo svoj novi največji model popestrili s kakšnimi novimi oblikovnimi linijami in dodatki. V podkožju bo še vedno platforma CMF-B, torej bodo na voljo enaki pogonski sklopi kot pri dusterju, v osnovi pa bo za premikanje skrbel 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo največ 74 kW (100 KM), ki bo lahko za delovanje uporabljal ali bencin ali utekočinjen naftni plin (LPG). Na voljo bo tudi 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo 96 kW (130 KM), ki bo lahko moč prenašal tudi na vsa kolesa, seveda tudi klasičen hibrid s sistemsko močjo 104 kW (140 KM), kjer bosta za premikanje sodelovala 1,6-litrski bencinski štirivaljnik in elektromotor. Obstaja možnost, da bodo pogonski sklopi premogli nekaj več moči, saj bo bigster večji in težji, vsekakor pa bo z zanimivo vstopno ceno gotovo premamil kar nekaj kupcev, ki iščejo srednje velik moderen avtomobil C-segmenta dolžine vsaj 4,6 metra, na voljo pa bo enkrat prihodnje leto.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prihodnje leto!

Romuni so koncept bigster pokazali že pred tremi leti in pol, šele zdaj pa so naši vohunski fotografi ujeli prototip med testiranjem v Španiji.

Beri dalje
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
NOVICE
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
Renault 5 turbo 3E
Iztok Krajnc
Novi clio je za ovinkom!
NOVICE
Novi clio je za ovinkom!
Renault clio
Iztok Krajnc
Električna mazda s klasičnim motorjem
NOVICE
Električna mazda s klasičnim motorjem
Mazda EZ-60
Iztok Krajnc
Outback na elektriko
NOVICE
Outback na elektriko
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Z ogromnim motorjem V12!
NOVICE
Z ogromnim motorjem V12!
Aston martin DB12 AMR
Iztok Krajnc
Vrača se TT
NOVICE
Vrača se TT
Audi TT
Iztok Krajnc
Sedmi outback je SUV
NOVICE
Sedmi outback je SUV
Subaru outback
Iztok Krajnc
Pristal je na asfaltu
NOVICE
Pristal je na asfaltu
Range rover velar
Iztok Krajnc
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc