Italijani so končno pokazali še notranjost nove pande, ki se bo tokrat imenovala grande panda. Grande verjetno zato, ker bo od pretekle generacije daljša za dobrih 30 centimetrov, meter pa bo skupno v dolžino pokazal 3,99 metra. Poleg manjših mer se bo vsem preteklim generacijam fiat grande panda poklanjala tudi s svojo drzno in dokaj škatlasto obliko, pri čemer sta zadek in obraz povsem navpična. Še več, platišča, na katerih je opazna črka X, se poklanjajo pandam s štirikolesnim pogonom panda 4x4. Seveda se lahko nova fiat grande panda pohvali s številnimi naprednimi sistemi, zato je kar nekaj podobnosti tudi s konceptom mega-panda, ki so ga pokazali pred nekaj meseci. Tudi zato sprednje luči spominjajo na velike piksle, dnevne luči pa so tudi v obliki črke X, tako spredaj kot tudi klasične luči zadaj. S povečano oddaljenostjo od tal in zaščitno plastiko vseokrog deluje fiat grande panda kot dokaj terensko sposobno vozilo, čeprav se bo v novi generaciji gotovo večino časa vozil samo po cestah.
slika
Italijani so končno pokazali še notranjost, ki se oblikovno poklanja ikonični tovarni Lingotto v Torinu. Mnogo let je bil tam tudi sedež znamke Fiat, še posebej pa so bili ponosni na testno progo v obliki ovala na strehi objekta. Tudi zato lahko v notranjosti nove grande pande najdemo veliko ovalnih oblik, kontrastnih materialov, tekstila in svetle plastike. Seveda bo na voljo več barvnih kombinacij, med katerimi bodo lahko izbirali kupci, za retro oblikovanim volanom pa bo voznik videl merilnike na 10-palčnem zaslonu, drugi 10,25-palčni bo namenjen multimediji. V kabini je sicer mnogo odlagalnih mest, tisto pred sovoznikom bo pogoltnilo kar 13 litrov drobnarij, prtljažnik pa bo skupno pogoltnil 361 litrov prtljage.
slika
Fiat grande panda bo na voljo s hibridnim ali električnim pogonom, tako kot citroëna C3 in opel frontera. To pomeni, da bo električna izdaja premogla baterijo, ki bo pospravila 44 kWh elektrike, s čimer bo mogoče prevoziti do 320 kilometrov po WLTP, elektromotor pa bo ponudil 83 kW (113 KM) moči. Blagohibridni pogonski sklop bo sestavljen iz 1,2-litrskega turbobencinskega trivaljnika in elektromotorja, slednji bo vgrajen v ohišje šeststopenjskega dvosklopčnega menjalnika, samo motor pa bo ponudil 74 kW (100 KM) moči in 120 Nm navora.
slika
Prve napovedi glede cene so bile preveč optimistične, zdaj pa že vemo, da bo električna fiat grande panda na voljo za slabih 25 tisočakov, blagohibridni model pa za slabih 19.000 evrov, kar sicer velja za Italijo. Držimo pesti, da pri nas cene ne bodo višje.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Z električnim in hibridnim pogonom

Fiat je napovedal prihod modela grande panda, ki si bo drobovje delil s sestrskima avtomobiloma citroën C3 in opel frontera.

 

 

 

 

Beri dalje
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc
Električni GLC izgublja kamuflažo
NOVICE
Električni GLC izgublja kamuflažo
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc