Pred kratkim je na ta svet 'privekala' nova kreacija milanske karoserijske delavnice Castagna, kjer vam za primeren denar lahko ponudijo veliko zelo individualno ukrojenih modelov aktualnih serijskih avtomobilov. Med njihovo ponudbo se sedaj nahaja tudi 'Spiaggina' različica nadvse prikupnega in srčkanega FIAT-a z legendarno modelno oznako topolino (mišek), ki pa v bistvu sploh ni pravi avtomobil, ker v tem primeru govorimo o posebnem predstavniku kategorije L6e, ki bo kupcem na voljo tudi v 'long tail' (+ 300 mm) različici s stilskimi elementi prvotnega FIAT-a 600, ki je v naših krajih znan po ljudskem imenu 'fičko'.
slika
Zgodba o takšnih prestižnih mikro avtomobilčkih se je pričela pisati proti koncu petdesetih in zaključila nekje do sredine šestdesetih let prejšnjega stoletja. predvsem s pomočjo karoserijske delavnice Ghia, kjer so na osnovi tedanjih 4-kolesnih izdelkov znamke FIAT (500, 500 giardiniera, 600 in 600 multipla), izdelali več posebno oblikovanih malih kabrioletov, ki so nosili skupno dodatno modelno oznako 'Jolly'. Avtomobilčki s platneno streho in oblikovalskimi elementi iz sveta navtike niso nikoli predstavljali FIAT-ove 'socialne' rešitve za ljudi s kroničnim pomanjkanjem denarja in ljubeznijo do kabrioletov, temveč idealno prevozno sredstvo za tedanji 'jet-set', ki jih je uporabljal kot prevozno sredstvo za obisk plaže, kot transport ob igranju golfa ali pa so našli svoj dom na krovu prestižnih jaht. Med ponosnimi lastniki tedanjih premijsko orientiranih majhnih fiatov pa najdemo tudi dve zelo zveneči imeni (grški ladjar Aristotle Onassis in igralec Yul Brynner). Takšen FIAT-ov 'beach buggy' je pri prebivalcih apeninskega polotoka prejel ljubkovalno ime 'La Spiaggina', sicer izpeljanko besede spiaggia (plaža).
slika
Tudi sedanja 'Spiaggina' ne skopari z oblikovalskimi elementi, ki spominjajo na kultne predhodnike, seveda ob povezavi z večjo količino pravega lesa in pravega aluminija, kot pravo posebnost pa velja omeniti podaljšan zadek (skupna dolžina vozila ob tem naraste na približno 285 centimetrov), ki takšnemu avtomobilu zagotavlja več elegance in seveda tudi nekoliko več praktičnosti, vse ostalo (pogonski sklop in zmogljivosti) pa ostaja na ravni že tako prikupnega serijskega topolina, ki je po milanski predelavi še bolj srčkan. Vse skupaj pa ni ravno poceni, ker vas bodo v Milanu ob vaši želji po totalni personalizaciji vašega topolina lahko zelo dobro 'oželi' (ob tem govorimo o njihovem finančnem izplenu v območju od 25.000 do 35.000 evrov …), zato smo lahko prepričani, da takšen topolino ne bo parkiran na vsakem mestnem vogalu.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Mišek za premožne

Po navadi novice o avtomobilih za premožne pospremijo informacije o zelo opulentnih karoserijskih merah takšnih vozil, ogromni zalogi motorne moči ter masi na ravni ‘jumbo-jetov’, tokrat pa vam predstavljamo zelo majhno in zelo počasno prostočasno vozilo, ki ni bilo nikoli namenjeno ‘finančno podhranjenim’ prebivalcem tega planeta.

 

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc