Ford ranger PHEV bo na voljo zgodaj prihodnje leto, takrat pa bodo lahko lastniki samo na elektriko prevozili več kot 45 kilometrov, verjetno pa bodo pogosteje izrabljali avtomobil kot generator na oddaljenih lokacijah, kjer električna energija ni na voljo. Sam pogonski sklop je zanimiv, saj za premikanje uporablja 2,3-litrski turbobencinski štirivaljnik in elektromotor, slednji pa ponudi 75 kW (102 KM) moči. Skupno je na voljo 205 kW (279 KM) sistemske moči in 690 Nm navora, moč se preko štirikolesnega pogona e-4WD prenaša na vsa kolesa, baterija v drobovju pa pospravi 11,8 kWh elektrike. Takšen ranger bo med obrtniki verjetno še posebej zaželen, tudi zato, ker so nosilnost kesona povečali na eno tono, vlečno kapaciteto pa na 3500 kilogramov.
slika
Čeprav nam pravzaprav ni všeč, da je baterija relativno majhna, pri Fordu dodajajo, da se lahko ford ranger PHEV dlje časa vozi samo na elektriko, brez uporabe motorja na notranje zgorevanje, poleg tega pa je na voljo tudi možnost poganjanja zunanjih naprav z močjo do 6,9 kW. Tako je mogoče tudi na odročnih predelih, kjer ni elektrike, ranger PHEV izrabljati za pomoč pri opravilih. Seveda je v osnovi na voljo polnjenje z močjo 2,3 kW, 6,9 kW pa je na voljo ob doplačilu, kjer sta potem v kseonu na voljo dve izhodni moči po 3,45 kW na posameznem vtiču.
slika
Oblikovno je ford ranger PHEV enak klasičnemu primerku, le da ima nekaj spremenjenih oznak in dodatna polnilna vrata, ki so poleg vratc za dostop do rezervoarja goriva. Ford ranger PHEV bo na voljo z opremama XLT in wildtrak, takisto bo na voljo ekskluzivno še oprema 'stormtrak launch edition', ki bo na voljo v prvih mesecih prodaje. Slednja avtomobilu doda 18-palčna platišča, matrične led luči, posebno sivo zunanjost, unikatno notranjost, tudi boljše ozvočenje Bang & Olufsen z 10 zvočniki. Ford bo ranger PHEV izdeloval v Južni Afriki, prvi pa bodo pri nas že spomladi. Kakšna bo cena? Osnovni ford ranger XLT stane najmanj 41.870 EUR, priključnohibridni pa bo verjetno dražji za od 7 do 9 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prvi priključno hibridni poltovornjak!

Na salonu komercialnih vozil v Hannovru so predstavili tudi prvi poltovornjak v Evropi, ki ima priključnohibridni pogon. To je novi ford ranger PHEV, ki lahko na elektriko prevoziveč kot  45 kilometrov.

Beri dalje
CLE z največ moči
NOVICE
CLE z največ moči
Mercedes-AMG CLE 63
Iztok Krajnc
Futuristični izgled za Los Angeles
NOVICE
Futuristični izgled za Los Angeles
Hyundai ioniq 9
Iztok Krajnc
Hibrid z vodikovo gorivno celico
NOVICE
Hibrid z vodikovo gorivno celico
Renault emblème concept
Iztok Krajnc
Električni range rover sport
NOVICE
Električni range rover sport
Range rover sport EV
Iztok Krajnc
Koncept vodikovega avtomobila
NOVICE
Koncept vodikovega avtomobila
Hyundai initium concept
Iztok Krajnc
Najlažja carrera
NOVICE
Najlažja carrera
Porsche 911 carrera T
Iztok Krajnc
EQC bo postal GLC EV
NOVICE
EQC bo postal GLC EV
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Zdaj z 265 ‘konjički’
NOVICE
Zdaj z 265 ‘konjički’
Škoda kodiaq RS
Iztok Krajnc
Admiralska ladja na elektriko
NOVICE
Admiralska ladja na elektriko
Lancia gamma
Iztok Krajnc
Klasika ne gre iz mode
NOVICE
Klasika ne gre iz mode
Audi A7
Iztok Krajnc