Na salonu komercialnih vozil v Hannovru so predstavili tudi prvi poltovornjak v Evropi, ki ima priključnohibridni pogon. To je novi ford ranger PHEV, ki lahko na elektriko prevoziveč kot 45 kilometrov.
Ford ranger PHEV bo na voljo zgodaj prihodnje leto, takrat pa bodo lahko lastniki samo na elektriko prevozili več kot 45 kilometrov, verjetno pa bodo pogosteje izrabljali avtomobil kot generator na oddaljenih lokacijah, kjer električna energija ni na voljo. Sam pogonski sklop je zanimiv, saj za premikanje uporablja 2,3-litrski turbobencinski štirivaljnik in elektromotor, slednji pa ponudi 75 kW (102 KM) moči. Skupno je na voljo 205 kW (279 KM) sistemske moči in 690 Nm navora, moč se preko štirikolesnega pogona e-4WD prenaša na vsa kolesa, baterija v drobovju pa pospravi 11,8 kWh elektrike. Takšen ranger bo med obrtniki verjetno še posebej zaželen, tudi zato, ker so nosilnost kesona povečali na eno tono, vlečno kapaciteto pa na 3500 kilogramov.
Čeprav nam pravzaprav ni všeč, da je baterija relativno majhna, pri Fordu dodajajo, da se lahko ford ranger PHEV dlje časa vozi samo na elektriko, brez uporabe motorja na notranje zgorevanje, poleg tega pa je na voljo tudi možnost poganjanja zunanjih naprav z močjo do 6,9 kW. Tako je mogoče tudi na odročnih predelih, kjer ni elektrike, ranger PHEV izrabljati za pomoč pri opravilih. Seveda je v osnovi na voljo polnjenje z močjo 2,3 kW, 6,9 kW pa je na voljo ob doplačilu, kjer sta potem v kseonu na voljo dve izhodni moči po 3,45 kW na posameznem vtiču.
Oblikovno je ford ranger PHEV enak klasičnemu primerku, le da ima nekaj spremenjenih oznak in dodatna polnilna vrata, ki so poleg vratc za dostop do rezervoarja goriva. Ford ranger PHEV bo na voljo z opremama XLT in wildtrak, takisto bo na voljo ekskluzivno še oprema 'stormtrak launch edition', ki bo na voljo v prvih mesecih prodaje. Slednja avtomobilu doda 18-palčna platišča, matrične led luči, posebno sivo zunanjost, unikatno notranjost, tudi boljše ozvočenje Bang & Olufsen z 10 zvočniki. Ford bo ranger PHEV izdeloval v Južni Afriki, prvi pa bodo pri nas že spomladi. Kakšna bo cena? Osnovni ford ranger XLT stane najmanj 41.870 EUR, priključnohibridni pa bo verjetno dražji za od 7 do 9 tisočakov.
Prvi priključno hibridni poltovornjak!
Beri dalje