Ford ranger PHEV bo na voljo zgodaj prihodnje leto, takrat pa bodo lahko lastniki samo na elektriko prevozili več kot 45 kilometrov, verjetno pa bodo pogosteje izrabljali avtomobil kot generator na oddaljenih lokacijah, kjer električna energija ni na voljo. Sam pogonski sklop je zanimiv, saj za premikanje uporablja 2,3-litrski turbobencinski štirivaljnik in elektromotor, slednji pa ponudi 75 kW (102 KM) moči. Skupno je na voljo 205 kW (279 KM) sistemske moči in 690 Nm navora, moč se preko štirikolesnega pogona e-4WD prenaša na vsa kolesa, baterija v drobovju pa pospravi 11,8 kWh elektrike. Takšen ranger bo med obrtniki verjetno še posebej zaželen, tudi zato, ker so nosilnost kesona povečali na eno tono, vlečno kapaciteto pa na 3500 kilogramov.
slika
Čeprav nam pravzaprav ni všeč, da je baterija relativno majhna, pri Fordu dodajajo, da se lahko ford ranger PHEV dlje časa vozi samo na elektriko, brez uporabe motorja na notranje zgorevanje, poleg tega pa je na voljo tudi možnost poganjanja zunanjih naprav z močjo do 6,9 kW. Tako je mogoče tudi na odročnih predelih, kjer ni elektrike, ranger PHEV izrabljati za pomoč pri opravilih. Seveda je v osnovi na voljo polnjenje z močjo 2,3 kW, 6,9 kW pa je na voljo ob doplačilu, kjer sta potem v kseonu na voljo dve izhodni moči po 3,45 kW na posameznem vtiču.
slika
Oblikovno je ford ranger PHEV enak klasičnemu primerku, le da ima nekaj spremenjenih oznak in dodatna polnilna vrata, ki so poleg vratc za dostop do rezervoarja goriva. Ford ranger PHEV bo na voljo z opremama XLT in wildtrak, takisto bo na voljo ekskluzivno še oprema 'stormtrak launch edition', ki bo na voljo v prvih mesecih prodaje. Slednja avtomobilu doda 18-palčna platišča, matrične led luči, posebno sivo zunanjost, unikatno notranjost, tudi boljše ozvočenje Bang & Olufsen z 10 zvočniki. Ford bo ranger PHEV izdeloval v Južni Afriki, prvi pa bodo pri nas že spomladi. Kakšna bo cena? Osnovni ford ranger XLT stane najmanj 41.870 EUR, priključnohibridni pa bo verjetno dražji za od 7 do 9 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prvi priključno hibridni poltovornjak!

Na salonu komercialnih vozil v Hannovru so predstavili tudi prvi poltovornjak v Evropi, ki ima priključnohibridni pogon. To je novi ford ranger PHEV, ki lahko na elektriko prevoziveč kot  45 kilometrov.

Beri dalje
Več moči v enaki obleki
NOVICE
Več moči v enaki obleki
Genesis GV60 magma
Iztok Krajnc
Nov paket za ljubitelje črne
NOVICE
Nov paket za ljubitelje črne
Ford kuga ST-line X black
Iztok Krajnc
Novo ime, večji doseg
NOVICE
Novo ime, večji doseg
Toyota bZ
Iztok Krajnc
Večinoma za Južno Ameriko
NOVICE
Večinoma za Južno Ameriko
Renault boreal
Iztok Krajnc
Ultimativna mazda MX-5?
NOVICE
Ultimativna mazda MX-5?
Rocketeer MXV6
Iztok Krajnc
Nova oblika, več prefinjenosti
NOVICE
Nova oblika, več prefinjenosti
Škoda enyaq RS
Iztok Krajnc
Električni GLC kmalu med nami
NOVICE
Električni GLC kmalu med nami
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Poleti že s svežim obrazom
NOVICE
Poleti že s svežim obrazom
Toyota corolla cross
Iztok Krajnc
150 milijonov avtomobilov
NOVICE
150 milijonov avtomobilov
Toyota
Iztok Krajnc
Po sledeh renaulta 5
NOVICE
Po sledeh renaulta 5
Nissan micra
Iztok Krajnc