Južnokorejci že lahko naročijo električni G80, ki je prejel kup izboljšav, daljše medosje, večjo baterijo in več prefinjenosti v kabini.
Električna izdaja genesisa G80 je na cestah pristala leta 2021, zdaj pa so Južnokorejci ponudili že nadgrajeno izdajo, ki ponuja cel kup izboljšav in dobro mero prefinjenosti. V prvi vrsti so medosje podaljšali za kar 13 centimetrov, tako da je za zadnje potnike prostor res velikodušno odmerjen, oblikovno pa se genesis electrified G80 lahko pohvalil z novo masko, večjimi dovodi za zrak in z lepše implementiranimi polnilnimi vratci na zgodnji desni strani maske, ki se zdaj odpre s pomočjo gumba. Za še več udobja je polnilna reža tudi ogrevana, kar bo prišlo še kako prav v hladnem vremenu, genesis electrified G80 pa po posodobitvi premore še nova 19-palčna aerodinamična platišča in več dodatkov iz kroma. Na zadku je poslej odbijač z bolj gladkimi linijami, kupci pa bodo za zunanjost lahko izbrali eno od 10 barv, ki so na voljo.
V notranjosti ima genesis electrified G80 seveda več prostora za potnike zadaj, prostora za noge je v primerjavi s klasičnim G80 več za 83 milimetrov, 20 dodatnih milimetrov ga je še za glave. Na voljo je cel kup novih tehnologij, tudi novi 27-palčni zaslon OLED, ki združuje digitalne merilnike in multimedijski sistem, razdeli pa se lahko na dva ali tri dele, odvisno od želja voznika. Na voljo je še novi boljši zvočni sistem Bang & Olufsen s 17 zvočniki, drugačna oblika volana, razširjena ambientalna osvetlitev kabine in skupno štiri različne barve za notranjost. Med tistimi, ki se radi peljejo, bo gotovo najljubši sistem 'chauffeur mode', saj se v slednjem pospeški zgladijo, da postane vožnja bolj udobna za vse potnike, to pa je mogoče z optimizacijo navora in nastavitev vzmetenja. Seveda je največ udobja zadaj, kjer sta zunanja sedeža nastavljiva v 14 smeri, takisto je mogoče naklon naslonjal spustiti do 40 stopinj, da je tudi spanje lahko bolj udobno.
Genesis electrified G80 se lahko pohvali z nekaterimi tehničnimi nadgradnjami pogonskega sklopa, ki je zdaj prejel malenkost večjo baterijo, ki pospravi 94 kWh elektrike, poprej 'samo' 87,2 kWh. Po korejskih standardih to pomeni, da bo električni G80 lahko s polno baterijo prevozil 475 kilometrov, kar je verjetno precej realno, saj za prejšnji pogon standard WLTP utopično navaja 520 kilometrov. Še vedno bo na voljo 800-voltno električno omrežje in hitro polnjenje z močjo največ 350 kW, torej se bo baterija lahko od 10 do 80 odstotkov napolnila v dobrih 20 minutah. Vstopni genesis electrified G80 je doslej v Nemčiji stal najmanj 73.580 EUR, po posodobitvi verjetno vsaj 5 tisočakov več, če bo različica s podaljšanim medosjem na voljo pri nas pa zaenkrat še ni znano. V tem primeru računajte na ceno nad 83 tisočakov.
Električni G80 je še bolj prefinjen
Beri dalje