Japonci so za izbrana tržišča pripravili nabrito hondo civic Si, ki se je ne bi branili niti pri nas. Tako pa imamo na voljo samo hibridno izdajo.
Honda civic Si bo na izbranih tržiščih zelo zaželen avtomobil, ne samo zaradi svojih vizualnih nadgradenj, ki jih je prinesla medgeneracijska prenova, temveč tudi zaradi posebne motorizacije, ki bo ponudila nekaj več moči. To se bo poznalo že zunaj, kjer bodo nameščena 18-palčna platišča, na zadku bo tudi spojler, v notranjosti pa nekih večjih sprememb niti ne boste zaznali. Dobro, novi so digitalni merilniki na 10,2-palčnem zaslonu, sicer pa se honda civic Si lahko že v osnovi pohvali z ogrevanima sprednjima sedežema. Boljša novica je, da so inženirji na avtomobil namestili nove nosilce na spodnji strani B-stebrička in spremenili pragove zadnjih vrat, s čimer so povečali togost avtomobila, vzmetenje pa je nastavljeno tako, da to najbolje izkoristi. Posledično je honda civic Si najbolj tog Si doslej, zaradi česar je povečana vozna dinamika in izboljšano udobje med vožnjo.

Honda civic Si se lahko pohvali še z ročnim menjalnikom s šestimi stopnjami, za moč pa je zadolžen 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki ponudi 149 kW (203 KM) moči in 258 Nm navora. Na izbranih tržiščih bo honda civic Si na voljo avgusta, pri nas pa dobite vstopni civic s hibridnim pogonom za najmanj 34.810 EUR, s popustom za najmanj 32.810 EUR.
Bolj ostra, trša in dražja izdaja
Beri dalje