Veseli smo, da bo honda prelude na voljo tudi v Evropi. Kot skoraj do konca izdelan koncept so avtomobil predstavili že na lanskoletnem avtomobilskem salonu v Tokiu, tokrat pa so natrosili še nekaj podrobnosti avtomobila, ki bi lahko bil zelo uspešen, kljub temu da je glavnina kupcev v Evropi še vedno ekstremno vzburjena ob pogledu na katerikoli križanec. Rezultat razvoja je precej ambiciozen avtomobil, ki ne obuja samo zelo priljubljenega imena, temveč bi lahko začel pravo revolucijo in novo dobo majhnih, učinkovitih in drznih hibridnih športnih avtomobilov.
slika
Hondini oblikovalci so navdih za novi prelude iskali pri jadralnih letalih, slednja pa imajo dve lastnosti. Po eni strani so zasnovana tako, da letijo čim dlje, po drugi strani pa morajo biti okretna in zmogljiva. Ta dva značaja so inženirji združili tudi v novi hondi prelude, tako da je bo po eni strani učinkovit, po drugi pa okreten, vodljiv in vizualno drzen. Po napovedih avtomobil v živo deluje še bolj drzno in malenkost manj generično kot na fotografijah, predvsem pa navdušijo obraz avtomobila z izrazitim nosom, ozke in drzne luči, takisto linije avtomobila, ki se poklanjajo tako minulim generacijam modela prelude kot drugi generaciji modela NSX.
slika
Na žalost še zdaj ni povsem jasno, kakšen hibridni pogonski sklop bo skrbel za premikanje novinca, bo pa verjetno šlo za sistem e:HEV, ki ga premore tudi novi civic. To pomeni, da bosta 2,0-litrskemu atmosferskemu štirivaljniku pomagala dva elektromotorja, skupno pa bo gotovo na voljo več kot 'samo' vsaj 158 kW (215 KM) sistemske moči in 315 Nm navora, zaradi česar se bo novi prelude do 100 km/h gotovo pognal v dobrih šestih sekundah. Obstaja celo verjetnost, da bi lahko izdelali prelude type R, kjer bi za premikanje skrbel 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 243 kW (330 KM), vendar bodo najprej počakali na prodajne rezultate izdaje s hibridnim pogonom.
slika
Honda prelude bo od modela civic povzela tudi podvozje in vzmetenje, nekatere dele kar od nabrite izdaje type R, seveda pa bodo vse skupaj predelali in nastavili malenkost bolj na udobje. Po potrebi in želji voznika bo lahko manj udobja in več športne trdote, kar namiguje na prisotnost prilagodljivih blažilnikov. Verjetno bo osnovni honda prelude obut v 19-palčna platišča, koncept je sicer premogel 20-palčna, notranjosti pa zaenkrat še niso razkrili. Zaradi nizkega pokrova motorja in visokega vetrobrana bo dobra vidljivost, skoraj gotovo pa bo na voljo prostora za štiri. Honda prelude prihaja v Evropo leta 2026, takrat pa bo vstopni model stal od 40 do 46 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prelude prihaja leta 2026

Japonci so strnili glave in napravili dober načrt, ki bi lahko bil kriv za opuščanje ljubezni do križancev in ponovno zaljubljenost v manjše športne avtomobile kot je honda prelude.

 

Beri dalje
Ko še Mercedes-AMG počepne
NOVICE
Ko še Mercedes-AMG počepne
Brabus 700
Iztok Krajnc
Moderna psihedeličnost
NOVICE
Moderna psihedeličnost
Porsche 911 spirit 70
Iztok Krajnc
Majhni japonski poltovornjaki
NOVICE
Majhni japonski poltovornjaki
Napoved novega kulta?
Iztok Krajnc
Vojna napoved X7 in GLS
NOVICE
Vojna napoved X7 in GLS
Audi Q9
Iztok Krajnc
Zeleni pospeški
NOVICE
Zeleni pospeški
Lexus ES
Iztok Krajnc
Velika limuzina napada Nemce
NOVICE
Velika limuzina napada Nemce
Toyota bZ7
Iztok Krajnc
GLB bo tukaj leta 2026!
NOVICE
GLB bo tukaj leta 2026!
Mercedes-benz GLB
Iztok Krajnc
Hitro počitniško vozilo
NOVICE
Hitro počitniško vozilo
Toyota RV-2 concept
Iztok Krajnc
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
NOVICE
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
Renault 5 turbo 3E
Iztok Krajnc
Novi clio je za ovinkom!
NOVICE
Novi clio je za ovinkom!
Renault clio
Iztok Krajnc