Veseli smo, da bo honda prelude na voljo tudi v Evropi. Kot skoraj do konca izdelan koncept so avtomobil predstavili že na lanskoletnem avtomobilskem salonu v Tokiu, tokrat pa so natrosili še nekaj podrobnosti avtomobila, ki bi lahko bil zelo uspešen, kljub temu da je glavnina kupcev v Evropi še vedno ekstremno vzburjena ob pogledu na katerikoli križanec. Rezultat razvoja je precej ambiciozen avtomobil, ki ne obuja samo zelo priljubljenega imena, temveč bi lahko začel pravo revolucijo in novo dobo majhnih, učinkovitih in drznih hibridnih športnih avtomobilov.
slika
Hondini oblikovalci so navdih za novi prelude iskali pri jadralnih letalih, slednja pa imajo dve lastnosti. Po eni strani so zasnovana tako, da letijo čim dlje, po drugi strani pa morajo biti okretna in zmogljiva. Ta dva značaja so inženirji združili tudi v novi hondi prelude, tako da je bo po eni strani učinkovit, po drugi pa okreten, vodljiv in vizualno drzen. Po napovedih avtomobil v živo deluje še bolj drzno in malenkost manj generično kot na fotografijah, predvsem pa navdušijo obraz avtomobila z izrazitim nosom, ozke in drzne luči, takisto linije avtomobila, ki se poklanjajo tako minulim generacijam modela prelude kot drugi generaciji modela NSX.
slika
Na žalost še zdaj ni povsem jasno, kakšen hibridni pogonski sklop bo skrbel za premikanje novinca, bo pa verjetno šlo za sistem e:HEV, ki ga premore tudi novi civic. To pomeni, da bosta 2,0-litrskemu atmosferskemu štirivaljniku pomagala dva elektromotorja, skupno pa bo gotovo na voljo več kot 'samo' vsaj 158 kW (215 KM) sistemske moči in 315 Nm navora, zaradi česar se bo novi prelude do 100 km/h gotovo pognal v dobrih šestih sekundah. Obstaja celo verjetnost, da bi lahko izdelali prelude type R, kjer bi za premikanje skrbel 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 243 kW (330 KM), vendar bodo najprej počakali na prodajne rezultate izdaje s hibridnim pogonom.
slika
Honda prelude bo od modela civic povzela tudi podvozje in vzmetenje, nekatere dele kar od nabrite izdaje type R, seveda pa bodo vse skupaj predelali in nastavili malenkost bolj na udobje. Po potrebi in želji voznika bo lahko manj udobja in več športne trdote, kar namiguje na prisotnost prilagodljivih blažilnikov. Verjetno bo osnovni honda prelude obut v 19-palčna platišča, koncept je sicer premogel 20-palčna, notranjosti pa zaenkrat še niso razkrili. Zaradi nizkega pokrova motorja in visokega vetrobrana bo dobra vidljivost, skoraj gotovo pa bo na voljo prostora za štiri. Honda prelude prihaja v Evropo že prihodnje leto, takrat pa bo vstopni model stal od 40 do 46 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Seksi prelude se vrača v Evropo!

Japonci so strnili glave in napravili dober načrt, ki bi lahko bil kriv za opuščanje ljubezni do križancev in ponovno zaljubljenost v manjše športne avtomobile kot je honda prelude.

 

Beri dalje
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc
Električni GLC izgublja kamuflažo
NOVICE
Električni GLC izgublja kamuflažo
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Fizioterapija za policiste obvezna
NOVICE
Fizioterapija za policiste obvezna
BMW M2 by AC Schnitzer
Iztok Krajnc
Kup novosti že od februarja
NOVICE
Kup novosti že od februarja
Toyota yaris
Iztok Krajnc
Prihaja stilska prenova
NOVICE
Prihaja stilska prenova
Toyota aygo X
Iztok Krajnc
4-sedežna ‘mravljica’
NOVICE
4-sedežna ‘mravljica’
ARI bruni
Iztok Krajnc
Obeti za leto 2027
NOVICE
Obeti za leto 2027
terra & traveler
Iztok Krajnc
Nekaj povsem novega
NOVICE
Nekaj povsem novega
Audi Q7
Iztok Krajnc