Električna mazda 6e bo na evropskih cestah že to poletje, takrat pa bomo z navdušenjem zapeljali to 4,92 metra dolgo limuzino, ki bo v širino merila 1,89 in v višino 1,48 metra. Na voljo bosta dve bateriji in dva različno zmogljiva elektromotorja, pri čemer bo vstopni model v baterijo pospravil 68,8 kWh elektrike, elektromotor pa bo ponudil 190 kW (258 KM) moči in 320 Nm navora. To bo dovolj, da bo po WLTP mogoče prevoziti do 479 kilometrov, baterija pa se bo lahko od 10 do 80 odstotkov napolnila v 22 minutah, saj bo omogočeno polnjenje z močjo največ 200 kW preko enosmernega toka. Večja baterija bo v mazdi 6e pospravila 80 kWh elektrike, v tem primeru pa bo malenkost manj zmogljiv elektromotor, ki bo na zadnji kolesi pošiljal 180 kW (245 KM) moči in 320 Nm navora, zato bo avtomobil do 100 km/h pognal v 7,8 sekunde. Zmogljivejša izdaja bo enako hitrost dosegla 0,2 sekundi prej, obe izdaji pa bosta imeli hitrost omejeno na 175 km/h. Z večjo baterijo bo lahko mazda 6e prevozila do 552 kilometrov po WLTP, bo pa večja baterija imela omejeno hitrost polnjenja na največ 95 kW preko enosmernega toka, zato se bo od 10 do 80 odstotkov napolnila v 45 minutah, pri obeh izdaja pa bo vgrajeni polnilec preko izmeničnega toka polnil z največ 11 kW moči.
slika
Mazda 6e je sicer bila v osnovi zamišljena za kitajski trg, vendar se bo odlično znašla na evropskih cestah, saj so kljub teži 1,95 tone dosegli razmerje teže 50:50, za večjo stabilnost med ovinki pa skrbita večtočkovno vpetje zadaj in električni spojler, ki se lahko samodejno dvigne pri hitrosti najmanj 88 km/h, po želji tudi ročno. Oblikovno je mazda 6e še vedno zelo podobna mazdi 6 in kitajski izdaji EZ-6, na voljo pa bodo velika 19-palčna aerodinamična platišča, osvetljena maska, ozke luči in poklopne kljuke. V notranjosti je nekaj odstopanj v primerjavi z ostalimi najnovejšimi mazdami, saj ima mazda 6e upravljanje z multimedijo na 14,6-palčnem zaslonu, digitalni merilniki pa v diagonalo merijo 10,2 palcev. Napreden bo tudi projekcijski prikazovalnik, ki bo na cestišče pred avtomobil virtualno projiciral sliko do 7,5 metra pred avto, v osnovi pa bo zapolnil površino, ki v diagonalo meri 127 centimetrov (50 palcev). Prostora za potnike bo preverjeno dovolj, prtljažnik zadaj pa bo pogoltnil 'samo' 330 litrov, k čemur lahko dodamo še 70 litrov pod sprednjim pokrovom. Več informacij pa v prihodnjih mesecih, ko bo več znanega o električni mazdi 6e, ki bi lahko stala najmanj 48 tisočakov.
slika
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
slika
mazda EZ-6
Posted on

Japonska električna limuzina

Pri Mazdi se očitno še ne bodo odpovedali limuzinam, saj so na salonu v Bruslju pokazali električno mazdo 6e

Beri dalje
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc
Raval bo kmalu med nami
NOVICE
Raval bo kmalu med nami
Cupra raval
Iztok Krajnc
Vojaška mravljica
NOVICE
Vojaška mravljica
Ari 1570
Iztok Krajnc
Končno jih je srečala pamet
NOVICE
Končno jih je srečala pamet
Audi
Iztok Krajnc