Pri Mazdi se očitno še ne bodo odpovedali limuzinam, saj so na salonu v Bruslju pokazali električno mazdo 6e
Električna mazda 6e bo na evropskih cestah že to poletje, takrat pa bomo z navdušenjem zapeljali to 4,92 metra dolgo limuzino, ki bo v širino merila 1,89 in v višino 1,48 metra. Na voljo bosta dve bateriji in dva različno zmogljiva elektromotorja, pri čemer bo vstopni model v baterijo pospravil 68,8 kWh elektrike, elektromotor pa bo ponudil 190 kW (258 KM) moči in 320 Nm navora. To bo dovolj, da bo po WLTP mogoče prevoziti do 479 kilometrov, baterija pa se bo lahko od 10 do 80 odstotkov napolnila v 22 minutah, saj bo omogočeno polnjenje z močjo največ 200 kW preko enosmernega toka. Večja baterija bo v mazdi 6e pospravila 80 kWh elektrike, v tem primeru pa bo malenkost manj zmogljiv elektromotor, ki bo na zadnji kolesi pošiljal 180 kW (245 KM) moči in 320 Nm navora, zato bo avtomobil do 100 km/h pognal v 7,8 sekunde. Zmogljivejša izdaja bo enako hitrost dosegla 0,2 sekundi prej, obe izdaji pa bosta imeli hitrost omejeno na 175 km/h. Z večjo baterijo bo lahko mazda 6e prevozila do 552 kilometrov po WLTP, bo pa večja baterija imela omejeno hitrost polnjenja na največ 95 kW preko enosmernega toka, zato se bo od 10 do 80 odstotkov napolnila v 45 minutah, pri obeh izdaja pa bo vgrajeni polnilec preko izmeničnega toka polnil z največ 11 kW moči.

Mazda 6e je sicer bila v osnovi zamišljena za kitajski trg, vendar se bo odlično znašla na evropskih cestah, saj so kljub teži 1,95 tone dosegli razmerje teže 50:50, za večjo stabilnost med ovinki pa skrbita večtočkovno vpetje zadaj in električni spojler, ki se lahko samodejno dvigne pri hitrosti najmanj 88 km/h, po želji tudi ročno. Oblikovno je mazda 6e še vedno zelo podobna mazdi 6 in kitajski izdaji EZ-6, na voljo pa bodo velika 19-palčna aerodinamična platišča, osvetljena maska, ozke luči in poklopne kljuke. V notranjosti je nekaj odstopanj v primerjavi z ostalimi najnovejšimi mazdami, saj ima mazda 6e upravljanje z multimedijo na 14,6-palčnem zaslonu, digitalni merilniki pa v diagonalo merijo 10,2 palcev. Napreden bo tudi projekcijski prikazovalnik, ki bo na cestišče pred avtomobil virtualno projiciral sliko do 7,5 metra pred avto, v osnovi pa bo zapolnil površino, ki v diagonalo meri 127 centimetrov (50 palcev). Prostora za potnike bo preverjeno dovolj, prtljažnik zadaj pa bo pogoltnil 'samo' 330 litrov, k čemur lahko dodamo še 70 litrov pod sprednjim pokrovom. Več informacij pa v prihodnjih mesecih, ko bo več znanega o električni mazdi 6e, ki bi lahko stala najmanj 48 tisočakov.

Japonska električna limuzina
Beri dalje