Alain Favey, novi generalni direktor znamke PEUGEOT, je tretjo obletnico dneva E-LION izkoristil za seznanitev javnosti z napovedjo svojega načrta in ambicij za leto 2025.
Peugeot s pestro ponudbo električnih vozil znova potrjuje svoje ambicije, s katerimi želi postati vodilni na evropskem trgu električnih vozil. S svojimi večenergijskimi platformami Peugeot ponuja rešitve za vse potrebe kupcev, od hibridnih, električnih in kompaktnih vozil do SUVjev in lahkih gospodarskih vozil. Poleg tega Francozi potrjujejo zavezo, da bodo prispevali k doseganju cilja ničelne vrednosti emisij ogljika in najavljajo, da nameravajo prehod na elektrifikacijo še pospešiti z opiranjem na svojih pet »E-stebrov«: Electric, Efficiency, Experience, Education, Environment (elektrika, učinkovitost, izkušnje, izobraževanje, okolje).

peugeot 5008
ELEKTRIKA:
Leta 2024 je Peugeot po vsem svetu prodal skoraj 1,1 milijona vozil in podvojil naročila za električna vozila. V Evropi je znamka doživela največjo rast prodaje električnih vozil zasebnim strankam, posledično pa so zasedli vodilno mesto med električnimi vozili segmentov B in lahkih gospodarksih vozil. Še posebno so navdušile prodajne številke modela 3008, saj so jih prodali več kot 120.000, od tega 22 odstotkov s povsem električnim pogonom.
V letu 2025 bodo pri Peugeotu stankam ponudili še lažji prehod na električna vozila, saj bodo obogatili izbor dvanajstih popolnoma električnih modelov. Tako bosta v prihodnjih tednih na voljo električna modela E-3008 in E-5008 z nabritim električnim pogonom z močjo kar 239 kW (325 KM) in štirikolesnim pogonom, poleg tega bo še pred poletjem pripeljal tudi električni E-5008 s petimi sedeži in kar 994-litrskim prtljažnikom.
Leta 2024 je Peugeot po vsem svetu prodal skoraj 1,1 milijona vozil in podvojil naročila za električna vozila. V Evropi je znamka doživela največjo rast prodaje električnih vozil zasebnim strankam, posledično pa so zasedli vodilno mesto med električnimi vozili segmentov B in lahkih gospodarksih vozil. Še posebno so navdušile prodajne številke modela 3008, saj so jih prodali več kot 120.000, od tega 22 odstotkov s povsem električnim pogonom.
V letu 2025 bodo pri Peugeotu stankam ponudili še lažji prehod na električna vozila, saj bodo obogatili izbor dvanajstih popolnoma električnih modelov. Tako bosta v prihodnjih tednih na voljo električna modela E-3008 in E-5008 z nabritim električnim pogonom z močjo kar 239 kW (325 KM) in štirikolesnim pogonom, poleg tega bo še pred poletjem pripeljal tudi električni E-5008 s petimi sedeži in kar 994-litrskim prtljažnikom.

peugeot 3008
UČINKOVITOST:
Električna vozila znamke Peugeot določajo standarde na področju učinkovitosti, kar je lansko leto potrdil tudi nemški ADAC, ko je v okviru študije Ecotest modela peugeot E-208 in E-308 označil za najučinkovitejša na trgu. Električna E-3008 in E-5008 z večjima baterijama ponujata kar 700 oziroma 668 kilometrov dosega po WLTP, tako da za marsikoga predstavljata idealno električno vozilo za daljše razdalje, saj je na poti od Pariza do Nice treba polniti samo dvakrat, pri konkurenci pa trikrat. Prav tako je na voljo sistem za predhodno segrevanje baterije, ki v povezavi s sistemom za vnaprejšnje klimatiziranje potniškega prostora optimalno podaljša trajanje prvega polnjenja med dolgimi potovanji v hladnem vremenu. V prihodnjih mesecih bo predhodno segrevanje baterije mogoče upravljati prek aplikacije za načrtovanje poti Trip Planner. V tem primeru se bo samodejno aktivirano predhodno segrevanje baterije, slednja pa bo ob načrtovanem postanku optimalno pripravljena na polnjenje.
Peugeot na isti platformi ponuja tudi druge elektrifiricane pogonske sklop, tudi hibridne in priključnohibridne. Tako lahko kupci brez težav naredijo prve korake na poti do elektrifikacije, saj je hibridni sklop e-DCS6 odslej na voljo za skoraj vse modele iz izbora znamke, od 208 do 5008. Sistem Peugeot hybrid 48V zajema bencinski motor nove generacije s 100 kW (136 KM) moči, ki deluje v kombinaciji s šeststopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko in integriranim električnim motorjem. Ker se manjša baterija v tem primeru polni med vožnjo, ponuja tehnologija dodaten navor pri nizkih vrtljajih in omogoča do 15 % manjšo porabo goriva. Med mestno vožnjo lahko tovrstni modeli ob optimalnih pogojih kar polovico časa delujejo v 100 % električnem načinu. Priključnohibridni pogoni so na voljo pri modelih 308, 408, 508, 3008 in 5008, kjer je mogoče po WLTP prevoziti tudi do 87 kilometrov samo na elektriko.
Električna vozila znamke Peugeot določajo standarde na področju učinkovitosti, kar je lansko leto potrdil tudi nemški ADAC, ko je v okviru študije Ecotest modela peugeot E-208 in E-308 označil za najučinkovitejša na trgu. Električna E-3008 in E-5008 z večjima baterijama ponujata kar 700 oziroma 668 kilometrov dosega po WLTP, tako da za marsikoga predstavljata idealno električno vozilo za daljše razdalje, saj je na poti od Pariza do Nice treba polniti samo dvakrat, pri konkurenci pa trikrat. Prav tako je na voljo sistem za predhodno segrevanje baterije, ki v povezavi s sistemom za vnaprejšnje klimatiziranje potniškega prostora optimalno podaljša trajanje prvega polnjenja med dolgimi potovanji v hladnem vremenu. V prihodnjih mesecih bo predhodno segrevanje baterije mogoče upravljati prek aplikacije za načrtovanje poti Trip Planner. V tem primeru se bo samodejno aktivirano predhodno segrevanje baterije, slednja pa bo ob načrtovanem postanku optimalno pripravljena na polnjenje.
Peugeot na isti platformi ponuja tudi druge elektrifiricane pogonske sklop, tudi hibridne in priključnohibridne. Tako lahko kupci brez težav naredijo prve korake na poti do elektrifikacije, saj je hibridni sklop e-DCS6 odslej na voljo za skoraj vse modele iz izbora znamke, od 208 do 5008. Sistem Peugeot hybrid 48V zajema bencinski motor nove generacije s 100 kW (136 KM) moči, ki deluje v kombinaciji s šeststopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko in integriranim električnim motorjem. Ker se manjša baterija v tem primeru polni med vožnjo, ponuja tehnologija dodaten navor pri nizkih vrtljajih in omogoča do 15 % manjšo porabo goriva. Med mestno vožnjo lahko tovrstni modeli ob optimalnih pogojih kar polovico časa delujejo v 100 % električnem načinu. Priključnohibridni pogoni so na voljo pri modelih 308, 408, 508, 3008 in 5008, kjer je mogoče po WLTP prevoziti tudi do 87 kilometrov samo na elektriko.

peugeot E-408
IZKUŠNJE:
Pri Peugeotu se zavedajo, da je pri popolnoma električnem vozilu izkušnja stranke bolj kot kdaj koli prej ključ do uspeha. Zato so električno izkušnjo zasnovali tako, da strankam zagotavlja užitke in enostavno uporabo. Užitke z dinamičnostjo, okretnostjo, odzivnostjo in zmogljivostjo, enostavno uporabo pa z dosegom, polnjenjem, dostopnostjo in zaneslivostjo. V prvi vrsti nekateri modeli ponujajo električni doseg do kar 700 kilometrov po WLTP, Peugeot pa ponuja še 8 let/160.000 km garancije po zaslugi programa Allure Care, ki nudi najboljše kritje v Evropi in 8 let/160 000 km garancije za baterijo, v ponudbo pa sta vključena še WallBox za polnjenje na domu in kartica F2M Charge, ki omogoča dostop do skoraj milijon polnilnih postaj Free2Move po vsej Evropi. Peugeot prav tako na različnih trgih ponuja številne ugodne finančne rešitve.
Pri Peugeotu se zavedajo, da je pri popolnoma električnem vozilu izkušnja stranke bolj kot kdaj koli prej ključ do uspeha. Zato so električno izkušnjo zasnovali tako, da strankam zagotavlja užitke in enostavno uporabo. Užitke z dinamičnostjo, okretnostjo, odzivnostjo in zmogljivostjo, enostavno uporabo pa z dosegom, polnjenjem, dostopnostjo in zaneslivostjo. V prvi vrsti nekateri modeli ponujajo električni doseg do kar 700 kilometrov po WLTP, Peugeot pa ponuja še 8 let/160.000 km garancije po zaslugi programa Allure Care, ki nudi najboljše kritje v Evropi in 8 let/160 000 km garancije za baterijo, v ponudbo pa sta vključena še WallBox za polnjenje na domu in kartica F2M Charge, ki omogoča dostop do skoraj milijon polnilnih postaj Free2Move po vsej Evropi. Peugeot prav tako na različnih trgih ponuja številne ugodne finančne rešitve.

peugeot 2008
IZOBRAŽEVANJE:
Kot uradni izobraževalni partner organizacije Born Free znamka Peugeot poudarja svojo zavezanost trajnosti in ohranjanju prostoživečih živali v obliki financiranja, dobave vozil in stalnih prizadevanj za zbiranje sredstev. Organizacijaje bila v središču pozornosti na salonu avtomobilov v Parizu leta 2024 ob začetku digitalne kampanje 'Powered by Lions', namenjene ozaveščanju ohranjanja prostoživečih živali. Z inovativno pobudo so po vsem Parizu predelali polnilne postaje za električna vozila v skulpture levov. Vsaka od njih simbolizira leva, ki ga je rešila organizacija Born Free in je opremljena s kodo QR za donacije.
Letos bo peugeot naredil korak naprej, saj bo organizaciji Born Free dobavil vozila peugeot landtrek za pomoč pri delu v kenijskem zavetišču za mačke. Poleg tega so Francozi lansko leto postali uradni izobraževalni partner programa Under The Pole, katerega cilj je prispevati k boljšemu poznavanju in ohranjanju oceanov.
Kot uradni izobraževalni partner organizacije Born Free znamka Peugeot poudarja svojo zavezanost trajnosti in ohranjanju prostoživečih živali v obliki financiranja, dobave vozil in stalnih prizadevanj za zbiranje sredstev. Organizacijaje bila v središču pozornosti na salonu avtomobilov v Parizu leta 2024 ob začetku digitalne kampanje 'Powered by Lions', namenjene ozaveščanju ohranjanja prostoživečih živali. Z inovativno pobudo so po vsem Parizu predelali polnilne postaje za električna vozila v skulpture levov. Vsaka od njih simbolizira leva, ki ga je rešila organizacija Born Free in je opremljena s kodo QR za donacije.
Letos bo peugeot naredil korak naprej, saj bo organizaciji Born Free dobavil vozila peugeot landtrek za pomoč pri delu v kenijskem zavetišču za mačke. Poleg tega so Francozi lansko leto postali uradni izobraževalni partner programa Under The Pole, katerega cilj je prispevati k boljšemu poznavanju in ohranjanju oceanov.

peugeot E-208
OKOLJE:
Na tretji izdaji dneva E-lion je sodeloval tudi François Gemenne, raziskovalec, priznan po svojem delu na področju podnebnih sprememb, ki je spregovoril o svoji viziji za prihodnost električne mobilnosti. Letos je generacija alfa, se pravi otroci, rojeni po letu 2010, zastavila pomembna in priljubljena vprašanja o električnih vozilih. Elektrifikacija vozil je sicer ključni element, vendar zgolj del načrta za doseganje cilja ničelne vrednosti emisij ogljika. Pristop znamke Peugeot zajema še sprejetje trajnostnih industrijskih metod in materialov pri proizvodnji izdelkov. Tovarne porabijo manj energije in naravnih virov, hkrati postopoma prehajajo na obnovljive vire energije. Peugeot v svojih obratih skupine Stellantis trenutno koristi 60 % brezogljične električne energije, do leta 2030 pa želi to vrednost zvišati na 100 %.
Francozi so zato ponosni na peugeot E-3008, ki je skoraj simbol najnovejših trajnostnih pristopov. Reciklirati je namreč mogoče že 85 % materialov uporabljenih v proizvodnji vozila. 40 % mase armaturne plošče in preprog je iz recikliranih materialov, skupno pa je v peugeotu E-3008 24 % recikliranih materialov.
Glavna prioriteta letošnje izdaje dneva E-lion je pet E-jev. Alain Favey namerava s svojo jasno vizijo voditi znamko po poti do ničelne vrednosti emisij ogljika (Net Zero). .
Alain Favey je izjavil: .
»Neizmerno sem ponosen, da sem postal generalni direktor znamke Peugeot in ta položaj prevzemam z izjemno velikim občutkom odgovornosti. Znamka je nadvse uspešna in ima popoln prodajni izbor z edinstveno kombinacijo električnih, hibridnih in priključnih hibridnih modelov, ki so zasnovane na istih platformah. Prepričani smo, da imamo vsa potrebna sredstva za uspeh in da bomo dali svoj prispevek k trajnostni prihodnosti za prihodnje generacije.«
Na tretji izdaji dneva E-lion je sodeloval tudi François Gemenne, raziskovalec, priznan po svojem delu na področju podnebnih sprememb, ki je spregovoril o svoji viziji za prihodnost električne mobilnosti. Letos je generacija alfa, se pravi otroci, rojeni po letu 2010, zastavila pomembna in priljubljena vprašanja o električnih vozilih. Elektrifikacija vozil je sicer ključni element, vendar zgolj del načrta za doseganje cilja ničelne vrednosti emisij ogljika. Pristop znamke Peugeot zajema še sprejetje trajnostnih industrijskih metod in materialov pri proizvodnji izdelkov. Tovarne porabijo manj energije in naravnih virov, hkrati postopoma prehajajo na obnovljive vire energije. Peugeot v svojih obratih skupine Stellantis trenutno koristi 60 % brezogljične električne energije, do leta 2030 pa želi to vrednost zvišati na 100 %.
Francozi so zato ponosni na peugeot E-3008, ki je skoraj simbol najnovejših trajnostnih pristopov. Reciklirati je namreč mogoče že 85 % materialov uporabljenih v proizvodnji vozila. 40 % mase armaturne plošče in preprog je iz recikliranih materialov, skupno pa je v peugeotu E-3008 24 % recikliranih materialov.
Glavna prioriteta letošnje izdaje dneva E-lion je pet E-jev. Alain Favey namerava s svojo jasno vizijo voditi znamko po poti do ničelne vrednosti emisij ogljika (Net Zero). .
Alain Favey je izjavil: .
»Neizmerno sem ponosen, da sem postal generalni direktor znamke Peugeot in ta položaj prevzemam z izjemno velikim občutkom odgovornosti. Znamka je nadvse uspešna in ima popoln prodajni izbor z edinstveno kombinacijo električnih, hibridnih in priključnih hibridnih modelov, ki so zasnovane na istih platformah. Prepričani smo, da imamo vsa potrebna sredstva za uspeh in da bomo dali svoj prispevek k trajnostni prihodnosti za prihodnje generacije.«
Osredotočeni na zmogljivost
Beri dalje