Peugeot je na največjem tekmovanju WEBSI za digitalne presežke v Sloveniji, ki je potekalo prejšnji četrtek v Festivalni dvorani v Ljubljani, dosegel izjemen uspeh s projektom AI – ambasador za novi Peugeot 2008. V kategoriji Avtomobilizem se je projekt uvrstil med finaliste in osvojil tretje mesto.
Februarja letos je Peugeot v Sloveniji v digitalnem prostoru uvedel prvi avtomobilski pogovorni vmesnik (chatbot), ki temelji na uporabi umetne inteligence (UI) in služi kot digitalni ambasador vozila novi peugeot 2008. Projekt je plod sodelovanja ekipe slovenskega distributerja znamke Peugeot in laboratorija za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba.
Za razvoj pogovornega vmesnika smo se pri Peugeotu odločili zaradi vse večjega vpliva umetne inteligence na prednakupne procese, ki bodo s prehodom iz iskalnega trženja v pogovorno trženje močno vplivali tudi na način, kako kupujemo avtomobile. Digitalni svetovalec, ki deluje kot pogovorni robot in pooseblja model peugeot 2008, je treniran na avtorski vsebini znamke Peugeot in se je s sogovornikom zmožen pogovarjati o vseh ključnih temah povezanih s tem novim modelom vozila, obenem pa pozna tudi druge modele vozil znamke Peugeot. Digitalni ambasador prek zanimivega pogovora sogovornika seznanja z vsemi pomembnimi informacijami o vozilu in na ta način pomaga oblikovati konfiguracijo vozila, ki najbolje ustreza individualnim potrebam uporabnika glede mobilnosti. Pogovorni vmesnik (chatbot) za novi Peugeot 2008 temelji na umetni inteligenci in uporabi velikih jezikovnih modelov (LLM). V laboratoriju Retoba je bil posebej razvit in prilagojen za vozilo novi peugeot 2008 in znamko Peugeot. Od klasičnih chatbotov se razlikuje po svoji "osebnosti" in retoriki, ki sovpada s tonom blagovne znamke Peugeot, skozi katerega zastopa njene vrednote in lastnosti novega modela vozila. Digitalni ambasador za novi Peugeot 2008 komunicira v toplem, zabavnem in dinamičnem tonu, kar odraža značilnosti samega vozila. Njegova retorika skozi pogovor odraža energijo in inovativnost vozila, hkrati pa k izzivom v razgovoru pristopa z optimizmom in odločnostjo. Zabavni elementi v njegovi komunikaciji dodajo privlačnost in približajo znamko uporabnikom, medtem ko toplina govora gradi zaupanje in prijateljski odnos. Vse to in njegova sposobnost, da se v komunikaciji prilagaja vsakemu sogovorniku posebej, ustvarja privlačno in vabljivo pogovorno izkušnjo, ki potencialne kupce navdihuje in jih spodbuja k poglobljeni razpravi.
Adam Kavšek, direktor P Automobil Import meni, da gre za pomemben korak naprej v smeri digitalizacije in personalizacije komunikacije z uporabniki, kar je eden ključnih ciljev znamke Peugeot.
Projekt je prepričal strokovno žirijo s svojo inovativnostjo in kakovostjo. "Veseli nas, da je žirija prepoznala trud in napredek, ki je bil vložen v razvoj tega projekta. Takšna priznanja nam dajejo dodatno spodbudo za nadaljnje delo, raziskave in razvoj na področju pogovorne umetne inteligence," je ob tej priložnosti povedal Simon Cetin, ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba ter ustanovitelj in partner družbe iPROM.
Po uspešni uvedbi digitalnega ambasadorja za novi peugeot 2008, slovenski zastopnik za Peugeot beleži 30% povečanje prodajnih priložnosti in 28% več pripravljenih ponudb za to vozilo v primerjavi z obdobjem pred uvedbo. Zaradi uspeha tega projekta Peugeot v Sloveniji že načrtuje lansiranje AI digitalnega ambasadorja za peugeot 3008, kar obeta nadaljnje izboljšanje uporabniške izkušnje v prednakupnem procesu na slovenskem avtomobilskem trgu.
Projekt je prepričal strokovno žirijo s svojo inovativnostjo in kakovostjo. "Veseli nas, da je žirija prepoznala trud in napredek, ki je bil vložen v razvoj tega projekta. Takšna priznanja nam dajejo dodatno spodbudo za nadaljnje delo, raziskave in razvoj na področju pogovorne umetne inteligence," je ob tej priložnosti povedal Simon Cetin, ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba ter ustanovitelj in partner družbe iPROM.
Po uspešni uvedbi digitalnega ambasadorja za novi peugeot 2008, slovenski zastopnik za Peugeot beleži 30% povečanje prodajnih priložnosti in 28% več pripravljenih ponudb za to vozilo v primerjavi z obdobjem pred uvedbo. Zaradi uspeha tega projekta Peugeot v Sloveniji že načrtuje lansiranje AI digitalnega ambasadorja za peugeot 3008, kar obeta nadaljnje izboljšanje uporabniške izkušnje v prednakupnem procesu na slovenskem avtomobilskem trgu.
Tretje mesto na WEBSI 2024
Beri dalje