Pri Porscheju so pokazali medgeneracijsko nadgrajeno generacijo 992, ki zdaj nosi oznako 992.2, s tem pa je znova postal na voljo porsche 911 carrera T, tako v kupejevski kot kabrioletski izdaji.
Porsche 911 carrera T je nekaj posebnega, saj gre za avtomobil, ki se osredotoča na osnove. Fokus modela je agilnost, majhna teža in užitek v vožnji, torej bo pisan na kožo puristom. Porsche 911 carrera T je zdaj prvič na voljo tudi kot kabriolet, različica s trdo streho pa v osnovi tehta samo 1478 kilogramov, torej do 42 kilogramov manj kot klasični 911 carrera. To so dosegli z lažjimi stekli in z manj zvočne izolacije, takisto premoreta sprednja sedeža fiksen naklon.
Oblikovno je nekaj novosti, če ga primerjamo s 'staro' različico T, saj so spremenili obliko odbijačev in grafiko luči, nova je še oblika platišč, ki spredaj v diagonalo merijo 20, zadaj pa 21 palcev. Na zadnjiuh stranskih steklih je po novem nalepka, ki že na daleč da vedeti, da porsche 911 carrera T premore ročni menjalnik, črto na sprednjem pokrovu in sprednji usmerjevalnik zraka pa je posodil model carrera GTS.
Porsche 911 carrera T se zanaša na klasičen 3,0-litrski turbobencinski šestvaljni boxer motor, ki proizvede 290 kW (394 KM) moči in 450 Nm navora, moč pa se preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami prenaša samo na zadnji kolesi. To pomeni, da se lahko kupe do 100 km/h požene v 4,5 sekunde, kabriolet v 4,7, končna hitrost pa je 295 km/h za kupe in 293 km/h za kabriolet. Moči je sicer samo malenkostno več kot prej, so pa inženirji modelu kljub temu namenili zmogljivejši zavorni sistem, ki premore zavorne diske premera 350 milimetrov, spredaj so celo šestbatne zavorne čeljusti. Porsche 911 carrera T že v osnovi premore štirikolesno krmiljenje, takisto so spremenili krmilno razmerje spredaj, da je vsesplošna voljivost še boljša, ob prilagodljivem športnem vzmetenju pa se lahko carrera T za dodaten centimeter približa tlom. Seveda so inženirji posebej za model prilagodili tudi stabilizator spredaj in zadaj.
Kupci modela 911 carrera T boste ob doplačilu za paket 'sport chrono', ki ga skoraj morate imeti, na vrhu armaturne plošče dobili še štoparico, v osnovi pa je ročica menjalnika oblečena v orehov les in usnje, takisto je ogrevan volan. Kupci se lahko odločite še za tri različne vrste sedežev, prva sta prilagodljiva v štiri smeri, druga v 18, tretja pa imata fiksen naslon. Poleg tega je na voljo cel kup kovinskih barv zunanjosti, streha kabrioleta pa je lahko v črni, rdeči, modri ali rjavi barvi. Vstopni porsche 911 carrera T boste v Nemčiji že lahko naročili za najmanj 141.700 EUR, 150 tisočakov pa bodo zahtevali za kabriolet.
Najlažja carrera
Beri dalje