Porsche 911 carrera T je nekaj posebnega, saj gre za avtomobil, ki se osredotoča na osnove. Fokus modela je agilnost, majhna teža in užitek v vožnji, torej bo pisan na kožo puristom. Porsche 911 carrera T je zdaj prvič na voljo tudi kot kabriolet, različica s trdo streho pa v osnovi tehta samo 1478 kilogramov, torej do 42 kilogramov manj kot klasični 911 carrera. To so dosegli z lažjimi stekli in z manj zvočne izolacije, takisto premoreta sprednja sedeža fiksen naklon.
slika
Oblikovno je nekaj novosti, če ga primerjamo s 'staro' različico T, saj so spremenili obliko odbijačev in grafiko luči, nova je še oblika platišč, ki spredaj v diagonalo merijo 20, zadaj pa 21 palcev. Na zadnjiuh stranskih steklih je po novem nalepka, ki že na daleč da vedeti, da porsche 911 carrera T premore ročni menjalnik, črto na sprednjem pokrovu in sprednji usmerjevalnik zraka pa je posodil model carrera GTS.
slika
Porsche 911 carrera T se zanaša na klasičen 3,0-litrski turbobencinski šestvaljni boxer motor, ki proizvede 290 kW (394 KM) moči in 450 Nm navora, moč pa se preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami prenaša samo na zadnji kolesi. To pomeni, da se lahko kupe do 100 km/h požene v 4,5 sekunde, kabriolet v 4,7, končna hitrost pa je 295 km/h za kupe in 293 km/h za kabriolet. Moči je sicer samo malenkostno več kot prej, so pa inženirji modelu kljub temu namenili zmogljivejši zavorni sistem, ki premore zavorne diske premera 350 milimetrov, spredaj so celo šestbatne zavorne čeljusti. Porsche 911 carrera T že v osnovi premore štirikolesno krmiljenje, takisto so spremenili krmilno razmerje spredaj, da je vsesplošna voljivost še boljša, ob prilagodljivem športnem vzmetenju pa se lahko carrera T za dodaten centimeter približa tlom. Seveda so inženirji posebej za model prilagodili tudi stabilizator spredaj in zadaj.
slika
Kupci modela 911 carrera T boste ob doplačilu za paket 'sport chrono', ki ga skoraj morate imeti, na vrhu armaturne plošče dobili še štoparico, v osnovi pa je ročica menjalnika oblečena v orehov les in usnje, takisto je ogrevan volan. Kupci se lahko odločite še za tri različne vrste sedežev, prva sta prilagodljiva v štiri smeri, druga v 18, tretja pa imata fiksen naslon. Poleg tega je na voljo cel kup kovinskih barv zunanjosti, streha kabrioleta pa je lahko v črni, rdeči, modri ali rjavi barvi. Vstopni porsche 911 carrera T boste v Nemčiji že lahko naročili za najmanj 141.700 EUR, 150 tisočakov pa bodo zahtevali za kabriolet.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Najlažja carrera

Pri Porscheju so pokazali medgeneracijsko nadgrajeno generacijo 992, ki zdaj nosi oznako 992.2, s tem pa je znova postal na voljo porsche 911 carrera T, tako v kupejevski kot kabrioletski izdaji.

Beri dalje
Na zimo najmanj pripravljeni električni avtomobili
NOVICE
Na zimo najmanj pripravljeni električni avtomobili
Vaziri Law Group
Iztok Krajnc
Vse različice novega A6
NOVICE
Vse različice novega A6
Audi A7
Iztok Krajnc
Supermačka s širokimi boki
NOVICE
Supermačka s širokimi boki
TWR supercat
Iztok Krajnc
Francoska reli sestavljanka
NOVICE
Francoska reli sestavljanka
Rolls-Royce 'Jules' prototype
Iztok Krajnc
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc