Porsche 911 carrera T je nekaj posebnega, saj gre za avtomobil, ki se osredotoča na osnove. Fokus modela je agilnost, majhna teža in užitek v vožnji, torej bo pisan na kožo puristom. Porsche 911 carrera T je zdaj prvič na voljo tudi kot kabriolet, različica s trdo streho pa v osnovi tehta samo 1478 kilogramov, torej do 42 kilogramov manj kot klasični 911 carrera. To so dosegli z lažjimi stekli in z manj zvočne izolacije, takisto premoreta sprednja sedeža fiksen naklon.
slika
Oblikovno je nekaj novosti, če ga primerjamo s 'staro' različico T, saj so spremenili obliko odbijačev in grafiko luči, nova je še oblika platišč, ki spredaj v diagonalo merijo 20, zadaj pa 21 palcev. Na zadnjiuh stranskih steklih je po novem nalepka, ki že na daleč da vedeti, da porsche 911 carrera T premore ročni menjalnik, črto na sprednjem pokrovu in sprednji usmerjevalnik zraka pa je posodil model carrera GTS.
slika
Porsche 911 carrera T se zanaša na klasičen 3,0-litrski turbobencinski šestvaljni boxer motor, ki proizvede 290 kW (394 KM) moči in 450 Nm navora, moč pa se preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami prenaša samo na zadnji kolesi. To pomeni, da se lahko kupe do 100 km/h požene v 4,5 sekunde, kabriolet v 4,7, končna hitrost pa je 295 km/h za kupe in 293 km/h za kabriolet. Moči je sicer samo malenkostno več kot prej, so pa inženirji modelu kljub temu namenili zmogljivejši zavorni sistem, ki premore zavorne diske premera 350 milimetrov, spredaj so celo šestbatne zavorne čeljusti. Porsche 911 carrera T že v osnovi premore štirikolesno krmiljenje, takisto so spremenili krmilno razmerje spredaj, da je vsesplošna voljivost še boljša, ob prilagodljivem športnem vzmetenju pa se lahko carrera T za dodaten centimeter približa tlom. Seveda so inženirji posebej za model prilagodili tudi stabilizator spredaj in zadaj.
slika
Kupci modela 911 carrera T boste ob doplačilu za paket 'sport chrono', ki ga skoraj morate imeti, na vrhu armaturne plošče dobili še štoparico, v osnovi pa je ročica menjalnika oblečena v orehov les in usnje, takisto je ogrevan volan. Kupci se lahko odločite še za tri različne vrste sedežev, prva sta prilagodljiva v štiri smeri, druga v 18, tretja pa imata fiksen naslon. Poleg tega je na voljo cel kup kovinskih barv zunanjosti, streha kabrioleta pa je lahko v črni, rdeči, modri ali rjavi barvi. Vstopni porsche 911 carrera T boste v Nemčiji že lahko naročili za najmanj 141.700 EUR, 150 tisočakov pa bodo zahtevali za kabriolet.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Najlažja carrera

Pri Porscheju so pokazali medgeneracijsko nadgrajeno generacijo 992, ki zdaj nosi oznako 992.2, s tem pa je znova postal na voljo porsche 911 carrera T, tako v kupejevski kot kabrioletski izdaji.

Beri dalje
Super stroj z več kot 1400 ‘konjički’
NOVICE
Super stroj z več kot 1400 ‘konjički’
Mercedes-AMG SUV
Iztok Krajnc
Za legendo le najboljše
NOVICE
Za legendo le najboljše
Ford capri
Iztok Krajnc
5 zvezdic na Euro NCAP
NOVICE
5 zvezdic na Euro NCAP
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Plaid po imenu performance
NOVICE
Plaid po imenu performance
Tesla model Y performance
Iztok Krajnc
Tečeta zadnji krog
NOVICE
Tečeta zadnji krog
Porsche boxster in cayman
Iztok Krajnc
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
NOVICE
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
ARI poly
Iztok Krajnc
Strela na štrom!
NOVICE
Strela na štrom!
Tesla model S plaid
Iztok Krajnc
30 dostavnikov za Pošto Slovenije
NOVICE
30 dostavnikov za Pošto Slovenije
Citroën ë-berlingo
Iztok Krajnc
V šesto še bolj robustna
NOVICE
V šesto še bolj robustna
Toyota RAV4
Iztok Krajnc
Ekstremno testiranje
NOVICE
Ekstremno testiranje
Genesis GV90
Iztok Krajnc