Pri Porscheju so pokazali nova modela panamera turbo S E-hybrid in panamera GTS, ki bosta s prekipevanjem od moči poskrbela za veliko užitkov.
Porschejeva družina panamera je dobila dva najbolj razjarjena primerka – različici turbo S E-hybrid in GTS. Slednja že od nekdaj velja za najbolj dinamično izdajo v družini, priključni hibrid turbo S E-hybrid pa se lahko pohvali z neverjetnim naborom moči. 4,0-litrski turbobencinski motor V8 in elektromotor namreč skupaj proizvedeta 75 kW (102 KM) več kot v pretekli generaciji, tako da je voznikom na voljo kar 575 kW(782 KM) sistemske moči in 1000 Nm navora. To pomeni, da se lahko porsche panamera turbo S E-hybrid do 100 km/h požene v 2,9 sekunde in doseže hitrost 325 km/h, torej 25 km/h več kot poprej, pospešek pa je hitrejši za 0,5 sekunde. Elektromotor je takšen kot pri vseh hibridnih panamerah, ponudi 140 kW (190 KM) moči, elektriko pa zagotavlja baterijski sklop, ki sprejme 25,9 kWh elektrike. Samo na slednjo je mogoče v mestih prevoziti do 88 kilometrov, na žalost pa se baterija polni preko 'počasnega' polnilnika z močjo 11 kW preko izmenične napetosti, tako da se povsem napolni v dveh urah in 39 minutah. Res bi morali vgraditi zmogljivejši polnilnik z močjo 22 kW, saj hitro polnjenje preko enosmernega toka na žalost ni na voljo.
porsche panamera
Inženirji so seveda izdatno testirali priključnohibridni pogonski sklop, testni voznik Lars Kern pa je s predproizvodno različico celo podrl rekord na Nordschleife, ki jo je prevozil v času 7 minut in 24,1 sekunde, torej 5,6 sekunde hitreje kot s preteklo generacijo. Kljub temu je treba vedeti, da je porsche panamera turbo S E-hybrid zajeten avtomobil, ki tehta okoli 2400 kilogramov, torej malenkost več kot panamera turbo E-hybrid, zaradi česar so inženirji s pametnimi nastavitvami podvozja in aktivnih blažilnikov lahko pričarali ali udobno ali dinamično vožnjo, tudi zaradi individualnih hidravličnih črpalk namesto stabilizatorjev, kar še dodatno zmanjša nagibanje avtomobila. V osnovi se panamera turbo S E-hybrid lahko pohvali z največjimi karbonsko-keramičnimi diski, ki v širino merijo 440 milimetrov, takisto že vstopni primerek premore 21-palčna platišča. Na seznamu dodatne opreme je še paket karbonskih aerodinamičnih dodatkov, ki med drugim doda tudi usmerjevalnik zraka spredaj, ta pa popolnoma onemogoči dvigovanje sprednje osi pri visokih hitrostih.
porsche panamera GTS
Poleg nove admiralske ladje družine je na voljo še porsche panamera GTS, ki pod pokrovom motorja ponuja enak 4,0-litrski turbobencinski motor V8, ta pa proizvede 368 kW (500 KM) moči, torej 14,7 kW (20 KM) več kot poprej. Pri razvoju so bolj kot zmogljivostne številke šteli karakter in dinamična vožnja, kljub temu pa se lahko takšen panamera GTS do 100 km/h požene v 3,8 sekund ein doseže hitrost 302 km/h. Na voljo je samo prilagodljivo zračno vzmetenje z novimi dvokomornimi zračnimi vzmetmi in dvoventilnimi prilagodljivimi blažilniki. V primerjavi z ostalimi panamerami je panamera GTS 10 milimetrov bliže tlom, premore zajetnejše stabilizatorje, poseben športni izpušni sistem in vektorsko razporeditev navora na zadnjem diferencialu. Oba modela sta že na voljo za naročilo, pri kupcih bosta že to jesen, pri čemer vas bo vstopni panamera GTS v Nemčiji olajšal za najmanj 165.300 EUR, panamera turbo S E-hybrid pa za najmanj 229.400 EUR.
Za še bolj prostran nasmeh
Beri dalje