Renault emblème bo v drobovju skrival novo platformo za avtomobile C-segmenta, ki so jo poimenovali AmpR medium, skupno pa bo lahko emblème prevozil do 1000 kilometrov brez polnjenja. Pogonski sklop bo pravzaprav hibridni, kombinacija baterijskego-električnega in vodikovega, pri čemer bo vodikova gorivna celica služila kot podaljševalnik dosega. To pomeni, da bo v večini primerov deloval klasičen baterijsko-električen pogon, kjer bo v bateriji pospravljenih 40 kWh elektrike, elektromotor na zadnji premi pa bo z močjo 160 kW (217 KM) avtomobil popeljal več sto kilometrov daleč. Vodikova gorivna celica pa bo omogočila vožnjo za dodatnih 350 kilometrov. Takšna kombinacija hibridnega pogona bo tako z lahkoto parirala morebitni tesnobi, ki se lahko pojavi pri lastnikih baterijskih električnih avtomobilov, ko se odpravljajo na daljše poti, poleg dobrega dosega pa bo vožnja zelena, saj bo edini stranski proizvod gorivne celice voda. Prav tako so z manjšo baterijo lahko zmanjšali težo avtomobila, tako da emblème tehta 1750 kilogramov, kar bo tudi cilj avtomobilov C-segmenta znamke Renault v prihodnosti.
slika
Osredotočenost na zmanjševanje emisij ogljika je prisotna v celotni proizvodnji koncepta, pri čemer Renault trdi, da so skupne emisije CO2 koncepta emblème v njegovem življenjskem ciklu zmanjšane za kar 90 odstotkov v primerjavi z emisijami podobne velikosti električnih avtomobilov. To so dosegli z znatno uporabo recikliranih materialov in materialov, ki jih je mogoče reciklirati, skupaj z novimi postopki za izdelavo jekla, ki se uporablja za karoserijo avtomobila, in novo baterijo.
slika
Vsesplošna oblika koncepta emblème je povsem drugačna od retro oblike nedavno predstavljenih modelov renault 4 in renault 5. Gre za bolj sodoben avtomobil, ki se z redkimi oblikovnimi elementi poklanja Renaultovi preteklosti. Glavna naloga oblike je bila aerodinamična učinkovitost, ki so jo dosegli tudi s pomočjo ekipe Alpine F1, zato ima koncept veliko posebnih trikov vseokrog, ki pomagajo izboljšati splošno učinkovitost avtomobila.
slika
V notranjosti koncepta emblème je ogromen zaslon, ki se razteza po širini avtomobila, na vsaki strani pa je prikazana slika vzvratnih kamer zunaj, ki nadomeščata zunanji ogledali. Na sredini je zaslon na dotik, ki pa lahko postane tudi neviden in tako poskrbi za nenatrpan videz armaturne plošče. Poleg tega sam pogonski sklop ne vpliva na notranji prostor, zato je v avtomobilu precej več prostora kot v klasičnih avtomobilih istega segmenta. Še več, od leta 2026 bodo Renaultova vozila še bolj sodobna, skozi celotno življenjsko dobo pa bo mogoče prejemati večje število konkretnih nadgradenj, ki bodo omogočene tudi zaradi Renaultovih partnerjev, kot sta Google in Qualcomm.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Hibrid z vodikovo gorivno celico

Pri Renaultu so se pogumno spopadli z naprednimi tehnologijami, zato so zdaj pokazali koncept emblème, ki bo postal serijski avtomobil, za premikanje pa bo uporabljal zanimiv hibridni pogonski sklop.

Beri dalje
Na zimo najmanj pripravljeni električni avtomobili
NOVICE
Na zimo najmanj pripravljeni električni avtomobili
Vaziri Law Group
Iztok Krajnc
Vse različice novega A6
NOVICE
Vse različice novega A6
Audi A7
Iztok Krajnc
Supermačka s širokimi boki
NOVICE
Supermačka s širokimi boki
TWR supercat
Iztok Krajnc
Francoska reli sestavljanka
NOVICE
Francoska reli sestavljanka
Rolls-Royce 'Jules' prototype
Iztok Krajnc
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc