Čeprav so pri znamki Smart orali ledino z majhnimi mestnimi avtomobili, se po preporodu znamke to konkretno spreminja. Smart #5 namreč spada v segment srednje velikih križancev.
Smart #5 je največji, najbolj praktičen in najbolj vsestranski smart, ki ga je znamka kadarkoli izdelala. V Evropi bo na voljo zgodaj prihodnje leto, zato vse podrobnosti še niso znane, že zdaj pa vemo, da bo v dolžino meril 4705 milimetrov, pri čemer bo 2900-milimetrsko medosje poskrbelo za zelo prostorno kabino. Za obliko so bili zadolženi oblikovalci pri Mercedes-Benzu, smart #5 pa se lahko pohvali s škatlasto in dokaj robustno zunanjostjo, takisto z unikatnimi svetilnimi elementi. Previsa spredaj in zadaj sta kratka, vrata so brez obrobe okoli stekel, logotip Smart pa je na platiščih vedno postavljen v vodoraven položaj. Še več, smart #5 summit edition je opremljen celo s terenskim paketom 'adventurers collection', ki doda dodatke za premagovanje brezpotij, kot so dodatni trak luči na strehi, stopnice ob strani, prtljažnik na strehi, celo lestev za lažji dostop do strehe.
V notranjosti smart #5 premore kar tri zaslone, pri čemer ima voznik digitalne merilnike na 10,3-palčnem visokoločljivostnem zaslonu, na armaturni plošči pa sta še dva 13-palčna AMOLED zaslona. Vozniki bodo gotovo navdušeni še nad 25,6-palčnim projekcijskim prikazovalnikom z navidezno resničnostjo, ozvočenje Sennheiser pa ponudi kar 2000 vatov moči. V sami kabini je kar 34 odlagalnih mest, vsi sedeži pa se lahko poklopijo, s čimer nastane podloga, ki lahko služi kot postelja. Kako velik je prtljažnik ni jasno, prtljažnik pod sprednjim pokrovom pogoltne 72 litrov, skupno pa je ob prevrnjenih naslonih zadnjih sedežev v kabini na voljo 1530 litrov velik prostor.
Tehnični podatki so skopi, vemo pa, da bo smart #5 imel baterijo, ki bo pospravila 100 kWh elektrike, posledično pa bo to verjetno dovolj za okoli 600 kilometrov vožnje po WLTP, vendar podatki še niso znani. Kitajski test CLTC, ki je bolj radodaren s kilometri, obljublja domet do 740 kilometrov, se pa lahko zaradi hitrega polnjenja in 800-voltne električne arhitekture baterija od 10 do 80 odstotkov napolni v samo 15 minutah. Koliko moči bo na voljo še tudi ni jasno, so pa na splet že pricurljali nekateri podatki, ki napovedujejo pogon z enim ali dvema elektromotorjema. En elektromotor bo zagotavljal ali 250 kW (340 KM) ali 287 kW (391 KM) moči, štirikolesna izdaja pa baje celo 431 kW (587 KM) oziroma 474 kW (645 KM) v najbolj zmogljivi izdaji.
Novi smart #5 bo za Evropo v celoti razkrit prihodnje leto, takrat bodo znane tudi vse tehnične podrobnosti, vstopni model pa bo verjetno stal okoli 50.000 EUR.
Največji, najbolj praktičen, najbolj vsestranski
Beri dalje