Ob pogledu na novi volkswagen tayron gotovo pomislite na najnovejši tiguan, saj sta si vizualno zelo podobna. Kljub temu je tayron oblikovno malenkost drugačen in predvsem večji avtomobil, ki ponuja več prostora, možnost sedmih sedežev in naprednih varnostnih in zabavnih tehnologij. V dolžino meri 4,77 metra, torej je dobrih 23 centimetrov daljši od tiguana, zaradi česar bo prtljažnik izdaje s petimi sedeži pogoltnil kar 885 litrov prtljage, 850, če bosta šesti in sedmi sedež pospravljena v dno vozila, če bosta naslona dvignjena pa še vedno solidnih 345 litrov. Še več, druga vrsta sedežev je pomična, da je omogočen lažji dostop do tretje vrste, kjer sta dva relativno široka sedeža, ki pa že vizualno ne delujeta preveč udobno.
slika
Volkswagen tayron ima malenkost drugačno armaturno ploščo, saj premore sredinski del ukrivljeno plastiko, oziroma les, odvisno od opreme, seveda pa je na armaturi tudi 15-palčni zaslon multimedijskega sistema, takisto digitalni merilnik pred voznikom in vrtljivi gumb z zaslonom OLED na sredinski konzoli. Slednji ima več funkcij, saj lahko voznik preko njega spreminja glasnost multimedijskega sistema, izbira vozni program ali osvetlitev kabine. Še več, brezžično povezovanje s pametnimi telefoni bo mogoče preko Android Auto in Carplay, prav tako bo na voljo umetna inteligenca, ki bo prepoznavala tudi glasovne ukaze, seveda na podlagi ChatGPT.
slika
Tayron bo za premikanje uporabljal že znano motorizacijo, začenši z 1,5-litrskim blagohibridnim turbobencinskim štirivaljnikom, ki ponudi 110 kW (150 KM) moči. Zmogljivejši 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik bo ponudil 150 kW (204 KM) ali 192 kW (262 KM), 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik pa bo postregel z močjo 110 kW (150 KM) ali 142 kW (193 KM). Vsi motorji bodo moč na kolesa prenašali preko dvosklopčnega robotiziranega menjalnika s sedmimi stopnjami DSG. Najzmogljivejša bencinski in dizelski motor ponujata še štirikolesni pogon 4motion.
slika
Zanimiva bosta tudi priključna hibrida, kjer 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik in elektromotor ponudita ali 150 kW (204 KM) ali 200 kW (272 KM) sistemske moči, baterijski sklop pa neto za vožnjo ponudi 19,7 kWh elektrike. Tako je mogoče samo na elektriko prevoziti tudi več kot 100 kilometrov, baterijo pa je mogoče polniti preko izmenične napetosti z močjo največ 11 kW, preko enosmernega toka pa z močjo največ 50 kW. Vstopni volkswagen tayron bo v Nemčiji stal najmanj 45.475 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Sedem sedežev ob doplačilu

Volkswagen tayron bo gotovo ekstremno všeč družinam, ki potrebujejo veliko prostora. Ponuja ga veliko, takisto ogromno zabavnih in varnostnih tehnologij.

Beri dalje
Junija že prvi električni AMG?
NOVICE
Junija že prvi električni AMG?
Mercedes-AMG GT 4-vratni električni 'kupe'
Iztok Krajnc
Nakup e-vinjet neposredno v avtomobilu
NOVICE
Nakup e-vinjet neposredno v avtomobilu
Mercedes-Benz Nemčija
Iztok Krajnc
Milijonti Q3 v Győru
NOVICE
Milijonti Q3 v Győru
Audi Q3
Iztok Krajnc
Super stroj z več kot 1400 ‘konjički’
NOVICE
Super stroj z več kot 1400 ‘konjički’
Mercedes-AMG SUV
Iztok Krajnc
Za legendo le najboljše
NOVICE
Za legendo le najboljše
Ford capri
Iztok Krajnc
5 zvezdic na Euro NCAP
NOVICE
5 zvezdic na Euro NCAP
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Plaid po imenu performance
NOVICE
Plaid po imenu performance
Tesla model Y performance
Iztok Krajnc
Tečeta zadnji krog
NOVICE
Tečeta zadnji krog
Porsche boxster in cayman
Iztok Krajnc
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
NOVICE
ARI-jev vstop v segment ‘resnih’ avtomobilov
ARI poly
Iztok Krajnc
Strela na štrom!
NOVICE
Strela na štrom!
Tesla model S plaid
Iztok Krajnc