Volkswagen tayron bo gotovo ekstremno všeč družinam, ki potrebujejo veliko prostora. Ponuja ga veliko, takisto ogromno zabavnih in varnostnih tehnologij.
Ob pogledu na novi volkswagen tayron gotovo pomislite na najnovejši tiguan, saj sta si vizualno zelo podobna. Kljub temu je tayron oblikovno malenkost drugačen in predvsem večji avtomobil, ki ponuja več prostora, možnost sedmih sedežev in naprednih varnostnih in zabavnih tehnologij. V dolžino meri 4,77 metra, torej je dobrih 23 centimetrov daljši od tiguana, zaradi česar bo prtljažnik izdaje s petimi sedeži pogoltnil kar 885 litrov prtljage, 850, če bosta šesti in sedmi sedež pospravljena v dno vozila, če bosta naslona dvignjena pa še vedno solidnih 345 litrov. Še več, druga vrsta sedežev je pomična, da je omogočen lažji dostop do tretje vrste, kjer sta dva relativno široka sedeža, ki pa že vizualno ne delujeta preveč udobno.
Volkswagen tayron ima malenkost drugačno armaturno ploščo, saj premore sredinski del ukrivljeno plastiko, oziroma les, odvisno od opreme, seveda pa je na armaturi tudi 15-palčni zaslon multimedijskega sistema, takisto digitalni merilnik pred voznikom in vrtljivi gumb z zaslonom OLED na sredinski konzoli. Slednji ima več funkcij, saj lahko voznik preko njega spreminja glasnost multimedijskega sistema, izbira vozni program ali osvetlitev kabine. Še več, brezžično povezovanje s pametnimi telefoni bo mogoče preko Android Auto in Carplay, prav tako bo na voljo umetna inteligenca, ki bo prepoznavala tudi glasovne ukaze, seveda na podlagi ChatGPT.
Tayron bo za premikanje uporabljal že znano motorizacijo, začenši z 1,5-litrskim blagohibridnim turbobencinskim štirivaljnikom, ki ponudi 110 kW (150 KM) moči. Zmogljivejši 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik bo ponudil 150 kW (204 KM) ali 192 kW (262 KM), 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik pa bo postregel z močjo 110 kW (150 KM) ali 142 kW (193 KM). Vsi motorji bodo moč na kolesa prenašali preko dvosklopčnega robotiziranega menjalnika s sedmimi stopnjami DSG. Najzmogljivejša bencinski in dizelski motor ponujata še štirikolesni pogon 4motion.
Zanimiva bosta tudi priključna hibrida, kjer 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik in elektromotor ponudita ali 150 kW (204 KM) ali 200 kW (272 KM) sistemske moči, baterijski sklop pa neto za vožnjo ponudi 19,7 kWh elektrike. Tako je mogoče samo na elektriko prevoziti tudi več kot 100 kilometrov, baterijo pa je mogoče polniti preko izmenične napetosti z močjo največ 11 kW, preko enosmernega toka pa z močjo največ 50 kW. Vstopni volkswagen tayron bo v Nemčiji stal najmanj 45.475 EUR.
Sedem sedežev ob doplačilu
Beri dalje