Volvu XC90 so vlili nekaj novega življenja, kar se pozna tako zunaj kot znotraj. V prvi vrsti so spremenili obraz avtomobila, kjer je zdaj večja maska, v slednjo pa se zajeta par ožjih luči. Seveda so spremenili še pokrov motorja in oba odbijača, vsesplošno pa ima drugič osveženi XC90 bolj gladke linije vseokrog. Drugih bistvenih sprememb ni, z izjemo spremenjenih vratc lopute za polnjenje baterije, zatemnjenih zadnjih luči in novih oblik platišč.
slika
Tudi notranjost ni bistveno drugačna kot prej, je pa vseeno znatno nadgrajena. Vsekakor je spremenjena armaturna plošča, ki premore drugačno obliko zračnikov, predvsem pa je zdaj na slednji več tekstilnih materialov in večji 11,2-palčni osrednji zaslon. Slednji je precej hitrejši in bolj odziven od starega, za kar je kriv tudi nov multimedijski sistem na osnovi operacijskega sistema Android, takisto so na voljo zemljevidi, ki jih zagotavlja Google. Na voljo je cel kup aplikacij, preko trgovine Google Play, seveda je na voljo tudi vgrajeni asistent, takisto pa so vse funkcije precej bolj poenostavili, da se bodo lastniki manj časa ukvarjali z iskanjem nastavitev posameznih sistemov.
slika
Poleg tega so konkretno nadgradili še ambientalno osvetlitev kabine, ki je zdaj bolj radodarna, na voljo je nov 360-stopinjski pregled okoli vozila, takisto boljše ozvočenje Bowers & Wilkins s kar 19 zvočniki, ki je menda najbolj napredno ozvočenje kadarkoli izdelano za avtomobil. V skladu s časi je velik poudarek na trajnostnih materialih, poleg tega pa so kabino naredili bolj praktično. Dejansko so poslušali lastnike aktualnega XC90, posledično pa so povečali odlagalna mesta na sredinski konzoli, kjer je zdaj dodaten utor za manjše pločevinke, takisto so spremenili lokacijo podlage za brezžično polnjenje. Še več, povečali so celo zvočno izolacijo, tako da imata stebrička A in B več akustične pene, za več udobja so nadgradili vzmetenje, zračno pa ostaja na seznamu dodatne opreme. Še pomembna novica za vse, ki si želite najnovejši volvo XC90, poslej bo na voljo že v osnovi s sedmimi sedeži, na voljo pa bo tudi s šestimi ali petimi sedeži.
slika
Kot doslej bo volvo XC90 na voljo ali z blagohibridnim bencinskim ali s priključnohibridnim bencinskim pogonom, vse izdaje pa bodo premogle štirikolesni pogon in samodejni menjalnik z osmimi stopnjami. Vstopni volvo XC90 B5 bo premikal 2,0-litrski turbobencinski motor, ki ponudi 183 kW (250 KM) moči in360 Nm navora, zaradi česar se bo takšen XC90 do 100 km/h pognal v 7,7 sekunde. Zmogljivejši B6 premore dvojno prisilno polnjenje s strani turbine in kompresorja, zagotavlja pa 220 kW (300 KM) moči in 420 Nm navora, zaradi česar stotico doseže že po 6,7 sekunde. Najzmogljivejši volvo XC90 v ponudbi bo priključnohibridni T8, kjer bo enakemu motorju kot pri B6 pomagal še elektromotor na zadnji premi. Skupno bo na voljo 334 kW (455 KM) sistemske moči in 709 Nm navora, posledično bo pospešek do 100 km/h trajal 5,4 sekunde, ker pa bo baterija pospravila 18,8 kWh elektrike, bo takšen volvo XC90 T8 lahko na elektriko po WLTP prevozil več kot 70 kilometrov. Cene še niso znane, bo pa vstopni model gotovo precej dražji od aktualnega. Pričakujte vstopno ceno okoli 75 do 80 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Druga prenova prinaša kup nadgradenj

Volvo XC90 je dočakal drugo prenovo, zaradi katere se bo lahko še leta boril proti tekmecem. V aktualni izdaji je sicer na voljo že od leta 2015.

Beri dalje
Električni elroq dobiva podobo
NOVICE
Električni elroq dobiva podobo
Škoda elroq
Iztok Krajnc
Za Indijce v avstrijskih Alpah
NOVICE
Za Indijce v avstrijskih Alpah
Škoda kushaq
Iztok Krajnc
Veliko glasbe za malo denarja
NOVICE
Veliko glasbe za malo denarja
Fiat tipo easy limousine
Iztok Krajnc
Sedmič bo patruljiral s še več moči
NOVICE
Sedmič bo patruljiral s še več moči
Nissan patrol
Iztok Krajnc
Prototip električnega ferrarija
NOVICE
Prototip električnega ferrarija
Ferrari EV
Iztok Krajnc
50 let kultnega poltovornjaka
NOVICE
50 let kultnega poltovornjaka
Mazda REPU
Iztok Krajnc
Električni G80 je še bolj prefinjen
NOVICE
Električni G80 je še bolj prefinjen
Genesis electrified G80
Iztok Krajnc
Drugo leto že v tvoji garaži!
NOVICE
Drugo leto že v tvoji garaži!
Audi Q3
Iztok Krajnc
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
NOVICE
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
Cupra formentor VZ5
Iztok Krajnc
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
NOVICE
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
Citroën berlingo
Iztok Krajnc