Volkswagen se na vse pretege trudi, da bi Kitajce navdušil za svoje izdelke. Doslej jim ob ekstremno močni konkurenci slabo uspeva. Bo ID. UNYX kriv za preobrat?
Pri Volkswagnu si želijo bistveno boljšo prodajo svojih električnih avtomobilov na Kitajskem, pa vendar jim to zaradi hude konkurence ne uspeva najbolj. Prodaja trenutnih avtomobilov v ponudbi ni ravno blesteča, zato so Nemci skovali nov načrt. Izdelali so nov električni ID. UNYX, pri čemer so zunanjo obliko očitno zaupali oblikovalcem dinamične španske znamke Cupra. Tako na prvi pogled ID. UNYX spominja na cupra tavascan, oziroma, če si nalijemo čistega vina, dejansko je cupra tavascan z drugačno grafiko luči in drugačnimi logotipi.
Mehansko volkswagen ID. UNYX ne ponudi nobene revolucije. Gre za znano platformo z znanimi elektromotorji in znano baterijo. V osnovi ponudi elektromotor 210 kW (286 KM) moči, ki se prenaša na zadnji kolesi, štirikolesna izdaja ponudi 250 kW (340 KM) moči, baterija pa net pospravi 77 kWh elektrike, kar je po kitajskem testu CLTC dovolj za 621 kilometrov vožnje. Če Kitajci doslej s takšno motorizacijo in baterijo niso bili navdušeni, potem verjetno z enakim drobovjem v drugačni embalaži tudi ne bodo. Mogoče.
V notranjosti se nadaljuje nemška trmoglavost, saj ima volan še vedno površine na dotik, ki jih graja ves svet, takisto ne ponudijo štirih gumbov za odpiranje stekel, temveč dva z dodatno funkcijo več, da ista gumba lahko odpirata še zadnji stekli ali vsa štiri. Preverjeno je to slaba odločitev. Po drugi strani pa je na armaturni plošči na voljo velik zaslon multimedijskega sistema, ki je po napovedih zelo napreden. Premore celo interaktiven 3D avatar, ki ga poganja umetna inteligenca, videz avatarja pa je mogoče individualno prilagoditi v posebni aplikaciji na telefonu. Celo glas avatarja je mogoče konfigurirati na podlagi človeškega glasu, da bodo pogovori z voznikom lahko še bolj zanimivi. V notranjosti, ki je lahko črna ali bela, so sicer fini materiali, razširjena je paleta barv ambientalne osvetlitve, ki zajema velik del avtomobila, na voljo je tudi velika panoramska streha. Bo vse to, poleg zanimive zunanjosti z naprednimi svetlečimi elementi dovolj, da prepričajo Kitajce?
Cupra? Ne, volkswagen za Kitajce!
Beri dalje