Tudi če mercedes-AMG E 63 S v aktualni generaciji ne obstaja, se pri Brabusu požvižgajo na to. Še raje so pripravili brabus 700.
Brabus 700 je izdelan na osnovi mercedes-AMGja E 53 in za pogon uporablja enak 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik, ki je del priključnohibridnega pogona, skupno pa brabus 700 ponudi, ja, prav ste pomislili, 515 kW (700 KM) sistemske moči in 850 Nm navora. Sam bencinski motor sicer ponudi že 395 kW (537 KM) moči in 660 Nm navora, k temu pa 120 kW (163 KM) moči doda še elektromotor, tudi 480 Nm navora. Tudi zato se lahko 2,3 tone težka gmota do 100 km/h požene v 3,6 sekunde in doseže hitrost 280 km/h. Baterija po drugi strani še vedno pospravi 28,6 kWh elektrike, zaradi česar bi lahko brabus 700 samo na elektriko prevozil slabih 100 kilometrov.

Brabus 700 še najbolj izstopa zaradi agresivne zunanjosti, ki je ključna za izboljšano aerodinamiko. Spredaj so dovodi zraka poudarjeni s karbonskimi vlakni, slednje pa najdemo tudi na stranskih pragovih in na zadnjem difuzorju. Seveda so pri Brabusu malenkostno spremenili še samo masko, zamenjali logotip in avtomobilu namenili posebna 21-palčna platišča. Samo vzmetenje je zračno in prilagodljivo, saj se lahko avto za do 3 centimetre približa tlom.

Tako kot zunanjost je posebna tudi notranjost, kjer je Brabusov oblikovalski oddelek pustil svoj odtis, veliko je seveda tudi dodatkov iz karbona in aluminija, ne manjka niti ekskluzivno perforirano usnje na sedežih. Cene sicer niso znane, vendar osnovni mercedes-AMG E 53 e 4matic+ T stane pri nas 122.899 EUR, zato bi Brabus za svoj brabus 700 gotovo zahteval vsaj okroglih 150, če ne kar 200 tisočakov.
Ko še Mercedes-AMG počepne
Beri dalje