Na obali so minuli petek uradno predstavili novo rally partnerstvo: Citro Avto in Citroën z roko v roki ob boku Marka Grossija.
Minuli petek je v idiličnem okolju Marine Portorož potekala tiskovna konferenca, na kateri so uradno predstavili enega najbolj obetavnih slovenskih dirkačev Marka Grossija (AK Ajdovščina Motorsport) in njegov nov dirkalnik najvišjega razreda Citroën C3 Rally2 za sezono 2025. Predstavljeno je bilo tudi sodelovanje med Citroënovim koncesionarjem Citro Avto iz Sežane, ki bo v letošnji rally sezoni podprl enega najbolj obetavnih slovenskih dirkačev Marka Grossija, obenem pa tudi pomembne vloge ekipe OPV Racing Cars, ki skrbi za celoten tehnični del projekta.

Grossi bo v sezono 2025 vstopil z dirkalnikom najvišjega razreda Citroën C3 Rally2, kar pomeni pomemben mejnik tako v njegovi karieri kot tudi za njegovo ekipo. Po naslovu državnega prvaka v letu 2023 in težavni sezoni 2024, ostaja cilj jasen – znova poseči po vrhu slovenskega rallyja.
S projektom C3 Rally2 se Grossijeva ekipa loteva svojega najambicioznejšega izziva doslej, tako tehnično, kot organizacijsko. Ob njem bo znova sedela sovoznica Tara Berlot, ki s svojo izjemno natančnostjo in občutkom velja za eno najbolj zanesljivih imen na domači rally sceni. Njuno zaupanje, komunikacija in skupna predanost sta temelja za uspehe v najzahtevnejših pogojih.
Ob tem velja izpostaviti ključno vlogo ekipe OPV Racing Cars, ki z vsem znanjem in strokovno podporo pri pripravi, razvoju ter logistični in tehnični izvedbi, skrbi za visoko raven organizacije skozi vso sezono. OPV Racing Cars že vrsto let sodeluje pri razvoju tekmovalnih vozil najvišjega razreda in velja za enega vodilnih akterjev v regiji na področju motor športa.
S projektom C3 Rally2 se Grossijeva ekipa loteva svojega najambicioznejšega izziva doslej, tako tehnično, kot organizacijsko. Ob njem bo znova sedela sovoznica Tara Berlot, ki s svojo izjemno natančnostjo in občutkom velja za eno najbolj zanesljivih imen na domači rally sceni. Njuno zaupanje, komunikacija in skupna predanost sta temelja za uspehe v najzahtevnejših pogojih.
Ob tem velja izpostaviti ključno vlogo ekipe OPV Racing Cars, ki z vsem znanjem in strokovno podporo pri pripravi, razvoju ter logistični in tehnični izvedbi, skrbi za visoko raven organizacije skozi vso sezono. OPV Racing Cars že vrsto let sodeluje pri razvoju tekmovalnih vozil najvišjega razreda in velja za enega vodilnih akterjev v regiji na področju motor športa.

Marko Grossi je ob razkritju dirkalnika dejal: "Z novim C3 Rally2 odpiramo novo poglavje, za katerega verjamem, da bo eno najuspešnejših do zdaj. V veselje mi je, da nas pri tem podpirajo partnerji, ki verjamejo v našo zgodbo. Občutki po prvem testiranju so zelo pozitivni – vozilo ima ogromen potencial, a zavedam se, da potrebujem še nekaj več kilometrine, da bom na hitrih odsekih zares samozavesten. Projekt se je zgodil precej spontano, praktično čez zimo, a verjamem, da bo sezona 2025 ena najbolj razburljivih doslej. Tokrat avtomobila ne bom imel doma, kar pomeni bolj strukturiran pristop in večjo osredotočenost – treningi, analiza, priprava. Motivacija je na najvišji ravni. Realno gledano – želim se že na prvi dirki sezone boriti za zmago. Z OPV Racing Cars in Citro Avtom imam za sabo ekipo, ki mi omogoča optimalne pogoje za napredek. "
Citroën s tem nadaljuje svojo bogato tradicijo v svetu rallyja. Gre za znamko, ki je v svetovnem prvenstvu (WRC) s svojo ikonično ekipo osvojila kar 9 naslovov svetovnega prvaka med konstruktorji in pomagala ustvariti legendo, Sébastiena Loeba. Sedaj se del te dediščine prenaša tudi na slovensko rally prizorišče.
Jernej Furlan, direktor Citroënove koncesije Citro Avto, je ob tem zaključil: »Sodelovanje v tem projektu ni le podpora športu, temveč tudi znak, da verjamemo v moč lokalnega povezovanja in uspeha. Ponosni smo, da kot lokalni partner stojimo ob boku ekipi, ki cilja visoko.«
Citroën s tem nadaljuje svojo bogato tradicijo v svetu rallyja. Gre za znamko, ki je v svetovnem prvenstvu (WRC) s svojo ikonično ekipo osvojila kar 9 naslovov svetovnega prvaka med konstruktorji in pomagala ustvariti legendo, Sébastiena Loeba. Sedaj se del te dediščine prenaša tudi na slovensko rally prizorišče.
Jernej Furlan, direktor Citroënove koncesije Citro Avto, je ob tem zaključil: »Sodelovanje v tem projektu ni le podpora športu, temveč tudi znak, da verjamemo v moč lokalnega povezovanja in uspeha. Ponosni smo, da kot lokalni partner stojimo ob boku ekipi, ki cilja visoko.«

Marko Grossi z novim citroënom C3 rally2
Beri dalje