Ferrarija 296 GTB in 296 GTS predstavljata novo dobo za Ferrari, saj premoreta hibridno tehnologijo. Na vidiku pa je še zmogljivejši 296 VS (versione speziale).
Ferrarija 296 GTB in 296 GTS sta praktično enaka, odvisno od želja lastnika pa je, ali se bo odločil za kupe ali kabriolet. Predstavljata tudi novo dobo za Ferrari, saj premoreta priključnohibridni pogon, kjer je seveda mogoča tudi povsem električna vožnja, za zelo kratek čas, saj baterija pospravi samo 7,45 kWh elektrike. Zdaj pa je na vidiku zmogljivejša izdaja ferrari 296 VS, kar pomeni posebna izdaja (versione speziale), slednja pa je običajno na voljo po nekaj letih proizvodne osnovnega modela. Govorice namigujejo, da bo ferrari 296 VS ugledal luč sveta konec aprila, na voljo pa bo seveda kot kupe, spider ali piloti. Po napovedih bo posebej zanimiv zadek avtomobila, vse pa seveda zanimiva moč pogonskega sklopa. Zna se zgoditi, da bo ferrari 296 VS premogel 676 kW (920 KM) sistemske moči.

Danes ferrarija 296 poganja priključnohibridni pogonski sklop sestavljen iz 3,0-litrskega turbobencinskega motorja V6 in elektromotorja. Skupno je na voljo 610 kW (830 KM) sistemske moči, pri čemer elektromotor ponudi 123 kW (167 KM) moči. Tudi zato se lahko ferrarija 296 do 100 km/h poženeta v 3,9 sekunde in dosežeta hitrost 330 km/h, ferrari 296 VS pa bi lahko enako nalogo opravil v 2,7 ali 2,6 sekunde in dosegel hitrost 340 km/h.
Prihaja konec aprila
Beri dalje