Slovenci smo najboljši na marsikaterem področju, kar je dokazala tudi slovenska ekipa na mednarodnem izzivu Peugeot Awards.
Peugeot Awards je mednarodni izziv, na katerem sodelujejo vse ekipe uvoznikov in podružnic znamke Peugeot po vsem svetu, tokrat pa je na izzivu blestela slovenska ekipa. Mednarodna žirija, ki jo sestavljajo člani izvršnega odbora in vodij blagovnih znamk Peugeot, je za najboljši projekt preteklega leta izbrala slovenski projekt 'peugeot 2008 – AI virtualni ambasador', Peugeot Slovenija pa je tako osvojil prestižno nagrado Peugeot Awards 2024 v kategoriji 'Disruptive practices'. To seveda potrjuje inovativnost in iznajdljivost slovenskega tima, nagrada pa je vsekakor izjemno priznanje s strani vodstva znamke Peugeot.

Projekt 'AI digitalni ambasador' je lansko pomlad uvedel pogovornega bota, zasnovanega na umetni inteligenci, z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje pri nakupu vozila Peugeot 2008. Orodje je tako s pomočjo najnovejših jezikovnih modelov zmanjšalo informacijsko preobremenjenost kupcev in posledično povečalo njihovo zadovoljstvo, obenem pa omogočilo lažje sprejemanje odločitev. Projekt je razvila slovenska ekipa P Automobil Importa pod vodstvom direktorja marketinga Gregorja Drakslerja, v sodelovanju s strokovnjaki za pogovorno umetno inteligenco laboratorija Retoba. Inovativna tehnologija je znamki Peugeot v Sloveniji omogočila 30-odstotno povečanje prodajnih priložnosti in 28-odstotno povečanje pripravljenih ponudb za peugeot 2008.

Virtualni ambasador namreč omogoča strankam, da se preko digitalne platforme kadarkoli in kjerkoli povežejo s svojim priljubljenim modelom vozila. Intuitiven pogovor strankam nudi oseben in dinamičen proces raziskovanja ter sprejemanja odločitev, kar predstavlja prihodnost nakupa avtomobilov.

peugeot 2008
Adam Kavšek, direktor P Automobil Import, je ob prejemu nagrade povedal: 'Navdušeni smo, da je naš projekt prepoznan kot zgled v več kot 140 državah, kjer je prisotna znamka Peugeot. AI ambasador je že postal nepogrešljiv svetovalec tudi pri nakupu drugih modelov, kot je peugeot 3008. Projekt je dokaz, da lahko majhen trg, kot je Slovenija, postavi globalne standarde. Vesel sem, da je slovenska ekipa ponovno pokazala izjemno kreativnost in predanost, s čimer ne le sledimo, temveč oblikujemo prihodnost avtomobilizma.'

peugeot 2008
Gregor Draksler, direktor marketinga P Automobil Import, je ob prejetju nagrade poudaril: 'Virtualni ambasador za peugeot 2008 je rezultat predanega dela naše ekipe in uspešnega sodelovanja s strokovnjaki za umetno inteligenco laboratorija Retoba. Z njegovo pomočjo smo pokazali, kako lahko tehnologija izboljša uporabniško izkušnjo in poveča učinkovitost prodajnega procesa. Ta nagrada je priznanje za inovativnost in trud vseh sodelujočih.'

peugeot 2008
Simon Cetin, ustanovitelj laboratorija Retoba, je ob prejetju prestižne nagrade Peugeot Awards 2024 povedal: "Sodelovanje pri razvoju digitalnega ambasadorja peugeot 2008 je bilo za našo ekipo izjemna priložnost za uporabo najsodobnejših tehnologij na področju umetne inteligence in pogovornih platform. Veseli nas, da je naša rešitev omogočila znamki Peugeot v Sloveniji ne samo izboljšanje prodajnih rezultatov, temveč tudi bolj oseben in inovativen pristop k strankam. Ta nagrada potrjuje, da lahko z združenjem strokovnega znanja in vizionarskega pristopa ustvarimo tehnologije, ki so tako uporabne kot navdihujoče. "
Nagrada za ‘AI virtualni ambasador’
Beri dalje