Techart magnum je predelani porsche cayenne, vendar ni za vsakega. Delno zato, ker je ekstremno drag, delno zato, ker je ekstremno grd. Magnum je namreč plod oblikovalskega pretiravanja, saj ima ogromno dovodov za zrak, pretirano velike plastične obrobe koles in preveč dodatkov iz karbonskih vlaken. Dejansko je velika večina avtomobila iz lahkih kompozitov, tudi A-stebrička in večina drugih zunanjih dodatkov, takisto več različnih odbijačev, ki so lahko ekstremno agresivni in strešni spojler. Poleg tega je lahko različna tudi postavitev izpušnih cevi, kjer sta po želji lahko dve osrednji, ali štiri, po dve na vsaki strani odbijača.
slika
Znotraj je lahko techart magnum še bolj bizaren kot zunaj, saj si ga lahko kupci zaželijo v najbolj čudnih barvnih kombinacijah. Tudi zato so pri Techartu dodali samo eno fotografijo v modrozeleni teal barvi.
slika
Techart magnum se ponaša z nadgrajenim pogonskim sklopom, saj so 4,0-litrski turbobencinski motor V8 posodobili in mu med drugim dodali tudi novi turbopuhali. Posledično je na voljo kar 684 kW (930 KM) moči in 1100 Nm navora, zaradi česar se lahko magnum do 100 km/h požene v kar 2,6 sekunde. Še več, hitrost je elektronsko sicer omejena na 330 km/h, vendar je avtomobil zasnovan tako, da z lahkoto drvi tudi 350 km/h. Cena sicer ni navedena, je pa gotovo tako bizarna kot avtomobil sam.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Ni lep, je pa zmogljiv!

Mnogi predelovalci so se lotili svojevrstne predelave porscheja cayenne. Tudi Techart, ki zdaj predstavlja svoj ekstremno zmogljivi magnum.

Beri dalje
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc
Izven Evrope na fosilna goriva
NOVICE
Izven Evrope na fosilna goriva
Jeep compass
Iztok Krajnc
Ameriški lotus išče novega lastnika
NOVICE
Ameriški lotus išče novega lastnika
Panoz AIV roadster
Iztok Krajnc
Koliko ventilov potrebuje motor?
NOVICE
Koliko ventilov potrebuje motor?
Ventili
Iztok Krajnc
Druga posodobitev
NOVICE
Druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Borba za prestol se nadaljuje
NOVICE
Borba za prestol se nadaljuje
Audi A6
Iztok Krajnc
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
NOVICE
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Električna škoda s sedmimi
NOVICE
Električna škoda s sedmimi
Škoda
Iztok Krajnc
Slovo novih dveh modelov
NOVICE
Slovo novih dveh modelov
Mercedes-Benz
Iztok Krajnc