Honda accord v Evropi že nekaj časa ni prisotna, jo pa še vedno vozijo v ZDA in na Japonskem, kjer je debitirala z nekaterimi osvežitvami.
Pri Hondi so 11. generacijo modela accord pokazali novembra lani, zdaj pa so za japonski trg na voljo nekatere posodobitve pogona, nove tehnologije in spremembe v notranjosti, ki bodo verjetno kasneje na voljo tudi na drugih trgih. Vizualnih sprememb zunaj praktično ni ne spredaj ne zadaj, so pa vsekakor v notranjosti.

V prvi vrsti so Japonci malenkostno spremenili obliko armaturne plošče, ki premore drugačno ohišje za digitalne merilnike, poleg tega je na voljo tudi nov 10,5-palčni projekcijski prikazovalnik. Honda accord bo tudi po posodobitvi imela enak zaslon multimedijskega sistema, ki v diagonalo meri 12,3 palcev, so pa spremenili upravljanje s prezračevanjem na sredini armaturne plošče. Poprej je slednje imelo 12 gumbov in 3 majhne vrtljive gumbe, vse to pa je nadomestil velik vrtljiv večfunkcijski gumb, ki upravlja s prezračevanjem in drugimi prej nastavljenimi funkcijami, po želji vsakega posameznega uporabnika avtomobila. Še več, na sredinski konzoli ni več klasične prestavne ročice, saj so slednjo nadomestili štirje gumbi z napisi P, R, N in D, pod njimi pa so še gumbi za različne programe vožnje in gumb električne ročne zavore.

Še več, inženirji so razvili tudi nov hibridni pogonski sklop, vendar so informacije o slednjem skope. Verjetno gre za 2,0-litrski bencinski motor, ki mu pomaga manjši elektromotor (vgrajen v menjalnik), skupno pa je na voljo 150 kW (204 KM) sistemske moči in 334 Nm navora. Enajsta honda accord na naše ceste ne bo zapeljala.
Na Japonskem že drugačna
Beri dalje