Škoda octavia je najbolje prodajan model znamke, zato je pomembno, da venomer ostaja svež in zanimiv za stranke. Trenutno je octavia na voljo v četrti generaciji, ki so jo nedavno posodobili, tudi poslej pa bo na voljo tako kot karavan kot petvratna limuzina. Osvežena octavia bo na voljo s številnimi novimi tehnologijami in trajnostnimi materiali, v prvi vrsti pa z osveženim izgledom, ki je avtomobil podaljšal za 9 milimetrov. Za to sta seveda kriva drugače oblikovana odbijača, octavia pa ima zdaj tudi malenkost spremenjeno masko, ki se lepše zliva s sprednjimi lučmi. Slednje imajo na voljo tudi matrično led-tehnologijo, prav tako so led diode tudi v zadnjih lučeh.
slika
Pri vseh izdajah bodo vozniku na voljo digitalni merilniki na vsaj 10-palčnem zaslonu, seveda pa bo za večji zaslon z bolj detajlnimi merilniki še vedno mogoče doplačati. 10-palčni zaslon za multimedijo je mogoče zamenjati s 13-palčnim, USB vhodi pa so zdaj vsi tipa C in omogočajo zmogljivejše polnjenje. Poleg tega bo multimedijski sistem deloval hitreje in bo imel še več funkcij, izboljšano postavitev bližnjic in integracijo umetne inteligence z uporabo Chat GPT. Poleg tega so inženirji nadgradili varnostne sisteme in izboljšali sistem enostavnega vstopanja in izstopanja iz avtomobila s prepoznavo pametnega ključa, ki bo odslej odklenil avtomobil, ko boste pristopili, takisto samodejno zaklenil, ko se boste oddaljili. V notranjosti bo zdaj več recikliranih materialov, usnje pa so trajnostno obdelali. Še več, tudi pametne rešitve ’simply clever’ so zdaj iz trajnostnih materialov, torej strgalo za led in dežnik. Kupci karavanov bodo navdušeni še nad novim rolojem, ki se samodejno zloži ob odprtju prtljažnika, podobno kot se je pri nekaterih volkswagnih in audijih že dve desetletji nazaj.
slika
Vstopni model bo premikal samo še 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki bo ponudil ali 85 kW (115 KM) ali 110 kW (150 KM), v obeh primerih pa bo učinkovitost povečana zaradi blagohibridnega pogonskega sklopa. 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik bo ponudil 150 kW (204 KM) moči, 2,0-litrski turbodizel pa ali 85 kW (115 KM) ali 110 kW (150 KM). Vse različice bodo dobile sedemstopenjski robotiziran menjalnik, razen vstopni bencinska in dizelska, izdaja RS pa bo premogla že 195 kW (265 KM) moči. Octavia s priključnohibridnim pogonom ne bo na voljo, vstopni model pa bo stal dobrih 24 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nadgradnja uspešnega modela

Pri Škodi so nedavno pokazali osveženi model octavia, ki se po nadgradnji ponaša z osveženim izgledom in novimi tehnologijami.

 

 

 

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc