Japonski politiki in poslovneži zelo dobro poznajo toyoto century, saj jo na Japonskem petičneži uporabljajo za prevoz. Gre namreč za enega najbolj prefinjenih in udobnih modelov na svetu. Doslej je century obstajal samo v limuzinski izvedbi, tokrat pa so Japonci pokazali še alternativo v obliki prestižnega SUVja, ki bo na voljo tudi v hitri izdaji GRMN in sčasoma tudi kot kabriolet. Tudi v novi izdaji bo century sinonim za tišino, udobje in čast, na naših cestah pa ga verjetno ne bomo videli, tako kot tudi limuzine ne. Pri Toyoti pravijo, da je century vedno avtomobil, v katerem se moraš pustiti prevažati. Če pa se enkrat znajdeš za volanom, bo za dovolj moči skrbel priključnohibridni pogonski sklop, ki združuje 3,5-litrski bencinski motor in elektromotor. Skupne moči Japonci tokrat še niso navedli, takisto ne bo na voljo težji hibridni pogonski sklop z večjim 5,0-litrskim motorjem V8, ki ga premore limuzina. Bo pa na voljo štirikolesno krmiljenje, takisto pogon na vsa štiri kolesa.
slika
Century že od nekdaj slovi po udobju in prefinjenih materialih, kar se bo vsekakor nadaljevalo tudi pri od tal bolj oddaljeni izdaji. V prvi vrsti lahko na volanu namesto oznake Toyota vidimo posebno oznako Century, na sredini armaturne plošče pa je velik zaslon na dotik multimedijskega sistema, ki so si ga sposodili pri Lexusu, še vedno pa je mogoče upravljati s prezračevanjem preklo klasičnih gumbov, takisto je nekaj klasičnih gumbov na sredinski konzoli. Še več, century SUV bo na voljo samo s štirimi sedeži, za lažji vstop pa skrbijo zadnja vrata, ki se odpro do kota 75 stopinj, poleg tega pa je na voljo še velika stopnica. Naslona zadnjih sedežev se velikodušno nagneta nazaj, da lahko en potnik zadaj tudi elegantno zaspi, poleg tega pa je na voljo še posebna tehnologija za zmanjševanje šumov, ki deluje v povezavi z zvočnim sistemom in laminiranim steklom (slednje ločuje kabino od prtljažnega dela). Seveda za zadnja potnika ne manjkata niti zaslona za multimedijske vsebine, med sedežema je tudi hladilnik.
slika
Izdaja GRMN ima za lažji dostop celo drsna vrata zadaj, ki bodo ob doplačilu seveda na voljo tudi pri ostalih izdajah. Za razliko od klasičnega primerka ima izdaja GRMN več črnih dodatkov zunaj, drugačna platišča, rdeče zavorne čeljusti in dvobarvno zunanjost, pri čemer je spodnji del avtomobila odet v črno. Zaenkrat še ni jasno, če bo izdaja GRMN premogla več moči, ali bo šlo samo za paket stilskih dodatkov, vsekakor pa bo toyota century SUV enkrat na voljo tudi kot kabriolet, pri čemer bo avtomobil še vedno imel štiri vrata. Zaenkrat je znana cena samo za vstopni model na Japonskem, za katerega zahtevajo najmanj 160 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Najbolj udobna toyota odslej tudi SUV

Toyota century je za Toyoto zelo pomemben model, saj je med drugim tudi uradni avtomobil japonskega cesarja. V novi generaciji bo tudi SUV.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc