Toyota century je za Toyoto zelo pomemben model, saj je med drugim tudi uradni avtomobil japonskega cesarja. V novi generaciji bo tudi SUV.
Japonski politiki in poslovneži zelo dobro poznajo toyoto century, saj jo na Japonskem petičneži uporabljajo za prevoz. Gre namreč za enega najbolj prefinjenih in udobnih modelov na svetu. Doslej je century obstajal samo v limuzinski izvedbi, tokrat pa so Japonci pokazali še alternativo v obliki prestižnega SUVja, ki bo na voljo tudi v hitri izdaji GRMN in sčasoma tudi kot kabriolet. Tudi v novi izdaji bo century sinonim za tišino, udobje in čast, na naših cestah pa ga verjetno ne bomo videli, tako kot tudi limuzine ne. Pri Toyoti pravijo, da je century vedno avtomobil, v katerem se moraš pustiti prevažati. Če pa se enkrat znajdeš za volanom, bo za dovolj moči skrbel priključnohibridni pogonski sklop, ki združuje 3,5-litrski bencinski motor in elektromotor. Skupne moči Japonci tokrat še niso navedli, takisto ne bo na voljo težji hibridni pogonski sklop z večjim 5,0-litrskim motorjem V8, ki ga premore limuzina. Bo pa na voljo štirikolesno krmiljenje, takisto pogon na vsa štiri kolesa.
Century že od nekdaj slovi po udobju in prefinjenih materialih, kar se bo vsekakor nadaljevalo tudi pri od tal bolj oddaljeni izdaji. V prvi vrsti lahko na volanu namesto oznake Toyota vidimo posebno oznako Century, na sredini armaturne plošče pa je velik zaslon na dotik multimedijskega sistema, ki so si ga sposodili pri Lexusu, še vedno pa je mogoče upravljati s prezračevanjem preklo klasičnih gumbov, takisto je nekaj klasičnih gumbov na sredinski konzoli. Še več, century SUV bo na voljo samo s štirimi sedeži, za lažji vstop pa skrbijo zadnja vrata, ki se odpro do kota 75 stopinj, poleg tega pa je na voljo še velika stopnica. Naslona zadnjih sedežev se velikodušno nagneta nazaj, da lahko en potnik zadaj tudi elegantno zaspi, poleg tega pa je na voljo še posebna tehnologija za zmanjševanje šumov, ki deluje v povezavi z zvočnim sistemom in laminiranim steklom (slednje ločuje kabino od prtljažnega dela). Seveda za zadnja potnika ne manjkata niti zaslona za multimedijske vsebine, med sedežema je tudi hladilnik.
Izdaja GRMN ima za lažji dostop celo drsna vrata zadaj, ki bodo ob doplačilu seveda na voljo tudi pri ostalih izdajah. Za razliko od klasičnega primerka ima izdaja GRMN več črnih dodatkov zunaj, drugačna platišča, rdeče zavorne čeljusti in dvobarvno zunanjost, pri čemer je spodnji del avtomobila odet v črno. Zaenkrat še ni jasno, če bo izdaja GRMN premogla več moči, ali bo šlo samo za paket stilskih dodatkov, vsekakor pa bo toyota century SUV enkrat na voljo tudi kot kabriolet, pri čemer bo avtomobil še vedno imel štiri vrata. Zaenkrat je znana cena samo za vstopni model na Japonskem, za katerega zahtevajo najmanj 160 tisočakov.
Najbolj udobna toyota odslej tudi SUV
Beri dalje