Obliko novinca so zasnovali v Evropi, vsekakor pa je izdelan na platformi GA-B, ki podlaga tudi toyoto yaris cross. Inženirji so platformo malenkostno prilagodili, da ponudi še več udobja in boljše vozne lastnosti, vsesplošno pa bo LX ponudil bolj kvalitetne materiale in širši nabor personalizacije. Oblika je sicer samosvoja in malo spominja na cenejšega brata, vsekakor pa premore tudi masko, po kateri so znana vozila Lexus, le da je precej manjša. Kljub temu je dovodov zraka veliko, nad masko pa je ozka linija, ki povezuje sprednje luči. Na zadku je led trak čez celotno širino, nad njim pa je s stilu police dvignjen sredinski del, ki vizualno zniža težišče avtomobila. LBX sicer v dolžino meri 4,19 metra, v širino 1,82 in v višino 1,54, hkrati pa je medosje daljše za 2 centimetra v primerjavi z yaris cross, kar se pozna tudi pri manjšem nagibanju med ovinki, torej pri bolj stabilni agilni vožnji.
slika
Za premikanje skrbi hibridni pogon, ki premore 1,5-litrski bencinski trivaljnik in elektromotor, skupaj pa sistem proizvede okroglih 100 kW (136 KM) moči in 185 Nm navora. Poleg tega ima pogon še novejšo nikelj-metal hidridno baterijo, ki je lažja in bolj kompaktna od ostalih, ki jih premore koncern Toyota, obenem pa omogoča hitrejše polnjenje in praznjenje, za bolj učinkovito in ekonomično vožnjo. Ker je moč baterije večja, je bolj izkoriščen tudi elektromotor, kar se odraža v hitrejšem pospeševanju, hkrati pa se bolje ujame tudi z menjalnikom CVT, da je pospeševanje bolj linearno. V mestih bo mogoče več kot 50 odstotka časa voziti na elektriko. Skupno se takšen LBX do 100 km/h požene v 9,2 sekunde, če je pogon samo na sprednji kolesi, na voljo pa bo tudi električni štirikolesni pogon z dodatnim elektromotorjem na zadnji premi.
slika
V notranjosti bodo voznika pričakali digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu, seveda pa bo mogoče doplačati tudi za projekcijski prikazovalnik. Materiali bodo sofisticirani z veliko usnja in mehko plastiko, vsesplošno boljši od konkurentov. Multimedijski sistem je takisto nov z velikim 9,8-palčnim zaslonom, ki deluje gladko in ponuja veliko informacij. LBX na žalost ne bo poznan po pretirani praktičnosti, saj je na zadnji klopi vseeno malo prostora, takisto so odprtine zadnjih vrat majhne, zato vstopanje in izstopanje ne bo najlažje. Odlagalna mesta spredaj so zadostna, saj sta dva utora za pijače na sredinski konzoli, zadaj pa ni ne utorov ne žepov na sprednjih sedežih. Prtljažnik sicer pri sprednjem pogonu pogoltne 332 litrov tovora, pri štirikolesnem samo še 255 litrov.
slika
Lexus LBX bo imel veliko varnostnih sistemov, že v osnovi radarski tempomat, sistem za ohranjanje voznega pasu, sistem za opozarjanje pred naletom s samodejnim zaviranjem, opozorilnik na vozila v mrtvem kotu in na prečni promet od zadaj. Sistem bo tudi preprečil odpiranje vrat, če bo zaznal, da se približuje ali kolesar ali avtomobil. Lexus LBX bo naprodaj jeseni, prvi pa bodo pri lastnikih od marca prihodnje leto.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Najmanjši križanec v ponudbi

Pri Lexusu so končno predstavili svoj najmanjši LBX, s katerim bodo napadali premijske kupce križancev segmenta B.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc