Mercedes-maybach S 680 že v osnovi uporablja 6,0-litrski turbobencinski motor V12, ki proizvede 463 kW (630 KM) in 1.000 Nm navora, Brabusovi inženirji pa so motorju povečali prostornino na 6,3 litra in iz njega iztisnili 625 kW (850 KM) moči in kar 1.400 Nm navora. Navor so sicer morali elektronsko omejiti na 1.100 Nm, da ne bi poškodovali samodejnega menjalnika. Tako je nastal brabus 850, ki je trenutno najmočnejši predstavnik razreda S na svetu. Seveda so inženirji morali namestiti dve novi in bolj zmogljivi turbopuhali, dodali so 12 novih kovanih valjev in povečali dovod zraka, da temperature pri visokih obratih ostanejo optimalne. Noč se na vsa kolesa prenaša preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami, vsi mimoidoči pa bodo zaradi glasnega izpušnega sistema vedeli, da gre za zmogljivo zverino.
slika
Brabus 850 se do 100 km/h požene v 4,1 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 250 km/h, čeprav bi brez omejitve gotovo presegel hitrost 300 km/h. Poleg tega je novinec obut v 22-palčna kovana platišča, poleg tega pa premore še nov sprednji usmerjevalnik zraka in nov difuzor na zadku. Zračno vzmetenje so prilagodili, da je 2 centimetra bliže tlom, kljub temu pa ohranja enako stopnjo udobja kot pri klasičnem mercedes-maybachu S 680. Veliko kje dodatkov iz karbona, ki jih lahko najdemo tudi v notranjosti, celo na volanu in na stopalkah, kupci pa si bodo lahko notranjost odeli v povsem svoje barve. Cena? Okoli 470.000 evrov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Najzmogljivejši razred S na svetu!

Pri Brabusu so se lotili predelave modela mercedes-maybach S 680. Poleg izgleda so mu znatno posodobili tudi motor.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc