Če nam je všeč ali ne gre trend v avtomobilski industriji v smeri elektrifikacije. Tako so pri Porscheju že predstavili cayenne turbo E-hybrid, kjer priključnohibridni pogonski sklop ponudi 514 kW (700 KM) moči in 900 Nm navora. Od prihodnjega leta pa bo hitri SUV lamborghini urus na voljo samo še kot priključni hibrid, čeprav bo imel še več moči od bratranca iz Stuttgarta. Krive so vsekakor vse ostrejše regulacije glede izpustov CO2, urus PHEV pa bo še vedno premogel enako platformo – MLB evo. Za premikanje bosta zadolžena 4,0-litrski turbobencinski motor V8 in elektromotor, skupno pa bo verjetno na voljo kar 603 kW (820 KM) moči in več kot 1.000 Nm navora. Ves navor se bo verjetno prenašal na vsa kolesa preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, urus PHEV pa se bo do 100 km/h lahko verjetno pognal v 2,5 sekunde in dosegel hitrost okoli 320 km/h. Baterijski sklop bo po drugi strani pogoltnil okoli 25,9 kWh elektrike, kar bo dovolj za okoli 100 kilometrov vožnje samo s pomočjo elektronov.
slika
Prototip lamborghinija urus PHEV smo tokrat ujeli med testiranjem na Nemškem dirkališču Nürburgring, avtomobil pa bo imel drugačna odbijača, spremenjeno grafiko luči spredaj in zadaj, takisto drugačen pokrov motorja. Vsekakor se bo naslednji uros, ki pripeljel leta 2029, premikal samo še s pomočjo elektronov in bo drugi povsem električni lamborghini. Italijani bodo leto poprej izdali novi električni model 2+2 GT, ki bo po napovedih zelo prefinjeno oblikovan, izdelan pa bo na osnovi trajnosti, zato bodo takšni tudi materiali.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Najzmogljivejši urus bo priključni hibrid

Lamborghini urus PHEV bo od prihodnjega leta premogel ogromno moči, predvsem pa bo ostal edini model v ponudbi.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc