Lamborghini urus PHEV bo od prihodnjega leta premogel ogromno moči, predvsem pa bo ostal edini model v ponudbi.
Če nam je všeč ali ne gre trend v avtomobilski industriji v smeri elektrifikacije. Tako so pri Porscheju že predstavili cayenne turbo E-hybrid, kjer priključnohibridni pogonski sklop ponudi 514 kW (700 KM) moči in 900 Nm navora. Od prihodnjega leta pa bo hitri SUV lamborghini urus na voljo samo še kot priključni hibrid, čeprav bo imel še več moči od bratranca iz Stuttgarta. Krive so vsekakor vse ostrejše regulacije glede izpustov CO2, urus PHEV pa bo še vedno premogel enako platformo – MLB evo. Za premikanje bosta zadolžena 4,0-litrski turbobencinski motor V8 in elektromotor, skupno pa bo verjetno na voljo kar 603 kW (820 KM) moči in več kot 1.000 Nm navora. Ves navor se bo verjetno prenašal na vsa kolesa preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, urus PHEV pa se bo do 100 km/h lahko verjetno pognal v 2,5 sekunde in dosegel hitrost okoli 320 km/h. Baterijski sklop bo po drugi strani pogoltnil okoli 25,9 kWh elektrike, kar bo dovolj za okoli 100 kilometrov vožnje samo s pomočjo elektronov.

Prototip lamborghinija urus PHEV smo tokrat ujeli med testiranjem na Nemškem dirkališču Nürburgring, avtomobil pa bo imel drugačna odbijača, spremenjeno grafiko luči spredaj in zadaj, takisto drugačen pokrov motorja. Vsekakor se bo naslednji uros, ki pripeljel leta 2029, premikal samo še s pomočjo elektronov in bo drugi povsem električni lamborghini. Italijani bodo leto poprej izdali novi električni model 2+2 GT, ki bo po napovedih zelo prefinjeno oblikovan, izdelan pa bo na osnovi trajnosti, zato bodo takšni tudi materiali.
Najzmogljivejši urus bo priključni hibrid
Beri dalje