Tehnično se novinca opirata na hitri izdaji razreda C, torej sta pod pokrovom motorja namesto motorjev V6 in V8 zdaj turbobencinska štirivaljnika. Gre za 2,0-litrski turbobencinski motor z oznako M139I, v obeh primerih pa je dodan tudi turbopuhalnik, ki mu pri delovanju pomaga elektrika. V primeru AMG GLC 43 je na voljo 310 kW (421 KM) moči in 500 Nm navora, še dodatnih 10 kW (14 KM) moči in 150 Nm navora pa doda majhen elektromotor, ki deluje kot zaganjalnik in generator. 500 Nm navora motor proizvede pri 5.000 vrtljajih, tako da se turbopolnilnik kar konkretno vrti, AMG GLC 43 pa se lahko zato do 100 km/h požene v 4,8 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 250 km/h.
slika
mercedes-AMG GLC 43
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance je seveda še bolj agresiven, saj enak motor proizvede kar 350 kW (476 KM) moči in 545 Nm navora med 5.250 in 5.500 vrtljaji. Elektromotor na zadnji premi proizvede 150 kW (204 KM) moči in 320 Nm navora, skupno pa je na voljo kar 500 kW (680 KM) sistemske moči in kar 1.020 Nm navora. Seveda je takšna moč na voljo samo v krakih 10 sekundnih intervalih v funkciji 'boost' zavoljo baterijskega sklopa in elektromotorja. Pospešek do 100 km/h traja 3,5 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 275 km/h. Sam baterijski sklop so razvili pri inženirji AMG za potrebe Formule 1, pogoltne 6,1 kWh in ni namenjen dolgi vožnji, temveč hitremu praznjenju in polnjenju s pomočjo 400-voltne električne napeljave. Res je, da je AMG GLC 63 S E performance priključni hibrid, vendar je električna vožnja omejena na do 11 kilometrov. Tako kot pri AMG C 63 lahko tudi GLC 63 S E prenaša moč klasičnega motorja in elektromotorja na vsako os, v obeh izdajah pa je na voljo samodejni menjalnik MCT z devetimi stopnjami in mokro sklopko.
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
Obe izdaji imata štirikolesno krmiljenje in športno vzmetenje AMG, zmogljivejši brat pa premore še dodaten aktiven sistem za stabiliziranje v ovinkih. Takisto tokrat zračno vzmetenje ni na voljo, ima pa vzmetenje jekleno vijačno vzmet s prilagodljivimi blažilniki. Še več, zaradi razširjenih odprtin za kolesa bosta obe izdaji premogli platišča do velikosti 21 palcev v diagonalo, prav tako pa so za hitrejše ustavljanje na voljo zajetni zavorni diski, ki spredaj v diagonalo merijo 390 in zadaj 370 milimetrov, poleg tega so spredaj na voljo šestbatne čeljusti in zadaj enojne.
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
Celoten paket je tudi težek, saj AMG GLC 43 na tehtnici pokaže 1.975 kilogramov, AMG GLC 63 S E performance pa že kar 2.310 kilogramov. BMW X3 M40i za primerjavo tehta 2.004 kilogramov, X3 M competition 2.091 in alfa romeo stelvio quadrifoglio 'samo' 1.921 kilogramov. V vsakem primeru pa bosta tako AMG GLC 43 kot AMG GLC 63 S E performance na voljo zgodaj prihodnje leto za najmanj 83 oziroma 117 tisočakov.
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 43
slika
Mercedes-AMG GLC 43
slika
Mercedes-AMG GLC 43
slika
Mercedes-AMG GLC 43
slika
Mercedes-AMG GLC 43
Posted on

Napad na BMW X3 M

Nemci so pokazali novi hitri izdaji druge generacije modela GLC, ki imata 421 oziroma 680 ‘konjev’!

Beri dalje
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc
Raval bo kmalu med nami
NOVICE
Raval bo kmalu med nami
Cupra raval
Iztok Krajnc
Vojaška mravljica
NOVICE
Vojaška mravljica
Ari 1570
Iztok Krajnc
Končno jih je srečala pamet
NOVICE
Končno jih je srečala pamet
Audi
Iztok Krajnc