Tehnično se novinca opirata na hitri izdaji razreda C, torej sta pod pokrovom motorja namesto motorjev V6 in V8 zdaj turbobencinska štirivaljnika. Gre za 2,0-litrski turbobencinski motor z oznako M139I, v obeh primerih pa je dodan tudi turbopuhalnik, ki mu pri delovanju pomaga elektrika. V primeru AMG GLC 43 je na voljo 310 kW (421 KM) moči in 500 Nm navora, še dodatnih 10 kW (14 KM) moči in 150 Nm navora pa doda majhen elektromotor, ki deluje kot zaganjalnik in generator. 500 Nm navora motor proizvede pri 5.000 vrtljajih, tako da se turbopolnilnik kar konkretno vrti, AMG GLC 43 pa se lahko zato do 100 km/h požene v 4,8 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 250 km/h.
slika
mercedes-AMG GLC 43
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance je seveda še bolj agresiven, saj enak motor proizvede kar 350 kW (476 KM) moči in 545 Nm navora med 5.250 in 5.500 vrtljaji. Elektromotor na zadnji premi proizvede 150 kW (204 KM) moči in 320 Nm navora, skupno pa je na voljo kar 500 kW (680 KM) sistemske moči in kar 1.020 Nm navora. Seveda je takšna moč na voljo samo v krakih 10 sekundnih intervalih v funkciji 'boost' zavoljo baterijskega sklopa in elektromotorja. Pospešek do 100 km/h traja 3,5 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 275 km/h. Sam baterijski sklop so razvili pri inženirji AMG za potrebe Formule 1, pogoltne 6,1 kWh in ni namenjen dolgi vožnji, temveč hitremu praznjenju in polnjenju s pomočjo 400-voltne električne napeljave. Res je, da je AMG GLC 63 S E performance priključni hibrid, vendar je električna vožnja omejena na do 11 kilometrov. Tako kot pri AMG C 63 lahko tudi GLC 63 S E prenaša moč klasičnega motorja in elektromotorja na vsako os, v obeh izdajah pa je na voljo samodejni menjalnik MCT z devetimi stopnjami in mokro sklopko.
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
Obe izdaji imata štirikolesno krmiljenje in športno vzmetenje AMG, zmogljivejši brat pa premore še dodaten aktiven sistem za stabiliziranje v ovinkih. Takisto tokrat zračno vzmetenje ni na voljo, ima pa vzmetenje jekleno vijačno vzmet s prilagodljivimi blažilniki. Še več, zaradi razširjenih odprtin za kolesa bosta obe izdaji premogli platišča do velikosti 21 palcev v diagonalo, prav tako pa so za hitrejše ustavljanje na voljo zajetni zavorni diski, ki spredaj v diagonalo merijo 390 in zadaj 370 milimetrov, poleg tega so spredaj na voljo šestbatne čeljusti in zadaj enojne.
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
Celoten paket je tudi težek, saj AMG GLC 43 na tehtnici pokaže 1.975 kilogramov, AMG GLC 63 S E performance pa že kar 2.310 kilogramov. BMW X3 M40i za primerjavo tehta 2.004 kilogramov, X3 M competition 2.091 in alfa romeo stelvio quadrifoglio 'samo' 1.921 kilogramov. V vsakem primeru pa bosta tako AMG GLC 43 kot AMG GLC 63 S E performance na voljo zgodaj prihodnje leto za najmanj 83 oziroma 117 tisočakov.
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 63 S E performance
slika
Mercedes-AMG GLC 43
slika
Mercedes-AMG GLC 43
slika
Mercedes-AMG GLC 43
slika
Mercedes-AMG GLC 43
slika
Mercedes-AMG GLC 43
Posted on

Napad na BMW X3 M

Nemci so pokazali novi hitri izdaji druge generacije modela GLC, ki imata 421 oziroma 680 ‘konjev’!

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc