V lanskem novembru smo poročali o novem ‘oblikovnem križancu’ karoserijske delavnice Mitsuoka, ker so Japonci takrat predstavili prototip rahlo ‘amerikanizirane’ 5-vratne honde civic, ki je očitno pritegnil dovolj potencialnih kupcev, ker gre v serijsko proizvodnjo.
Znamka Mitsuoka, ki jo je leta 1968 ustanovil japonski anglofil Susumu Mitsuoka, je znana ljubiteljem avtomobilov kot kultna japonska karoserijska delavnica, kjer že dolgo nastajajo bolj ali manj posrečene kopije britanskih klasičnih štirikolesnih originalov. Sedaj so se Japonci lotili še dodatne amerikanizacije njihove modelne palete predvsem vizualno predelanih modelov, ker so tokrat ustvarili 'hondo challenger', ki pa je zaradi njene kombilimuzinske bočne silhuete ('kupejevska limuzina' za današnje neresne novinarje) bližja aktualnemu chargerju, ker je njena podobnost s prvo in z zadnjo generacijo kultnega challengerja omejena samo ob pogledu na prednji del avtomobila, bolj samosvoje pa je oblikovan tudi zadek, predvsem po zaslugi drugače oblikovanih zadnjih luči, ki so po mnenju poznavalcev oblikovane v stilu nekaterih japonskih kupejev iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja.
Precej manj sprememb najdemo v notranjosti potniške kabine, kjer so se Japonci lotili predvsem sedežnega oblazinjenja. Ob tem so se za inspiracijo vrnili v preteklost (pozna šestdeseta in zgodnja sedemdeseta leta prejšnjega stoletja …), podobno kot pri preoblikovanju prednjega in zadnjega dela njihovega novega prototipa, ker gre za obdobje, ki sovpada z ustanovitvijo znamke Mitsuoka. Prav nič sprememb ob primerjavi z aktualno serijsko 5-vratno hondo civic ni pod motornim pokrovom tega avtomobila, kjer najdemo serijski, prisilno polnjen (turbo) 1,5-litrski bencinski štirivaljnik, ki uporabniku ob povezavi s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom lahko ponudi 134 kW (182 KM) pogonske moči. Odličen odziv potencialnih kupcev na prototip z oznako M55 je presenetil vse, ker so pri znamki Mitsuoka proti koncu lanskega leta dobili več kot 1300 zelo pozitivno naravnanih sporočil potencialnih kupcev, ki so želeli kupiti takšen avtomobil. Zato so se Japonci odločili, da bodo proti koncu leta 2025 pričeli 'serijsko' izdelovati 'hondo challenger', ki pa bo po vsej verjetnosti občutno dražja od vizualno manj privlačnega originala, ker gre v tem primeru za ročno izdelavo, ki ne more dohajati velikega povpraševanja kupcev.
Napoved serijske proizvodnje
Beri dalje