Audi A5 (prej A4) in večji brat A7 (prej A6) bosta tehnično zelo podobna, saj bosta oba izdelana na napredni platformi PPC.
PPC (premium platform combustion) je platforma za vozila z vzdolžno nameščenimi motorji, gre pa za vnovič nadgrajeno in posodobljeno platformo MLB evo, ki je že zdaj podlagala večja vozila v skupini Volkswagen. Audi A5 se bo v osnovi zanašal na 2,0-litrska turbobencinska motorja, ki bosta goltala ali bencin ali dizel, na voljo pa bo od 110 kW (150 KM) do 194 kW (265 KM) moči na bencinski in od 100 kW (136 KM) do 150 kW (204 KM) na dizelski strani. Vsi motorji bodo moč na kolesa prenašali samo preko robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama S tronic, zmogljivejše izdaje pa bodo kakopak imele tudi štirikolesni pogon.
Fokus nove generacije bo na priključnohibridnih pogonskih sklopih. Takšen audi A5 bo po napovedih lahko samo na elektriko prevozil okoli 100 kilometrov, sicer pa bosta moč zagotavljala 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik TFSI in elektromotor. Vsi ostali motorji bodo blagohibridni, tudi 3,0-litrski turbodizelski motor V6, ki so ga zaenkrat rezervirali za hitro izdajo RS. Če bo na voljo tudi v S5 še ni znano. Audi A5 bo na voljo samo z motorji na notranje zgorevanje, saj so oznako A4 rezervirali za električno izdajo audi A4 e-tron, ki bo izdelana na povsem drugi platformi (PPE).
Audi A5 bo v novi generaciji drugačen od prejšnjega, saj ne bo šlo več za klasično limuzino, temveč za limuzino s petimi vrati, torej nekakšen sportback. Avtomobil bo imel na cesti večjo prezenco, tudi zaradi večje maske, pri kateri se bo plastika spreminjala glede na izbrano opremo, takisto bo na zadku čez celotno širino napredni led trak. Takisto bo v notranjosti povsem nova kabina, ki bo podobna tisti pri danes predstavljenemu audiju Q6 e-tron, torej bosta zaslona za digitalne merilnike in multimedijo združena v eno ukrivljeno plastično ohišje. Seveda ne bo manjkal niti projekcijski prikazovalnik, multimedijski sistem bo znal odlično prepoznavati glasovne ukaze. Novi audi A5 pripelje konec leta, takrat pa bo zanj treba odšteti gotovo vsaj 6 tisočakov več kot za aktualno limuzino A4, ki vas še vedno olajša za najmanj 38.351 EUR.
Napredna platforma in klasični motorji
Beri dalje