PPC (premium platform combustion) je platforma za vozila z vzdolžno nameščenimi motorji, gre pa za vnovič nadgrajeno in posodobljeno platformo MLB evo, ki je že zdaj podlagala večja vozila v skupini Volkswagen. Audi A5 se bo v osnovi zanašal na 2,0-litrska turbobencinska motorja, ki bosta goltala ali bencin ali dizel, na voljo pa bo od 110 kW (150 KM) do 194 kW (265 KM) moči na bencinski in od 100 kW (136 KM) do 150 kW (204 KM) na dizelski strani. Vsi motorji bodo moč na kolesa prenašali samo preko robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama S tronic, zmogljivejše izdaje pa bodo kakopak imele tudi štirikolesni pogon.
slika
Fokus nove generacije bo na priključnohibridnih pogonskih sklopih. Takšen audi A5 bo po napovedih lahko samo na elektriko prevozil okoli 100 kilometrov, sicer pa bosta moč zagotavljala 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik TFSI in elektromotor. Vsi ostali motorji bodo blagohibridni, tudi 3,0-litrski turbodizelski motor V6, ki so ga zaenkrat rezervirali za hitro izdajo RS. Če bo na voljo tudi v S5 še ni znano. Audi A5 bo na voljo samo z motorji na notranje zgorevanje, saj so oznako A4 rezervirali za električno izdajo audi A4 e-tron, ki bo izdelana na povsem drugi platformi (PPE).
slika
Audi A5 bo v novi generaciji drugačen od prejšnjega, saj ne bo šlo več za klasično limuzino, temveč za limuzino s petimi vrati, torej nekakšen sportback. Avtomobil bo imel na cesti večjo prezenco, tudi zaradi večje maske, pri kateri se bo plastika spreminjala glede na izbrano opremo, takisto bo na zadku čez celotno širino napredni led trak. Takisto bo v notranjosti povsem nova kabina, ki bo podobna tisti pri danes predstavljenemu audiju Q6 e-tron, torej bosta zaslona za digitalne merilnike in multimedijo združena v eno ukrivljeno plastično ohišje. Seveda ne bo manjkal niti projekcijski prikazovalnik, multimedijski sistem bo znal odlično prepoznavati glasovne ukaze. Novi audi A5 pripelje konec leta, takrat pa bo zanj treba odšteti gotovo vsaj 6 tisočakov več kot za aktualno limuzino A4, ki vas še vedno olajša za najmanj 38.351 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Napredna platforma in klasični motorji

Audi A5 (prej A4) in večji brat A7 (prej A6) bosta tehnično zelo podobna, saj bosta oba izdelana na napredni platformi PPC.

Beri dalje
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc
Prestiž in športnost
NOVICE
Prestiž in športnost
Bentley bentayga S black edition
Iztok Krajnc
Targa porsche za puriste
NOVICE
Targa porsche za puriste
Theon GBR003 TARGA
Iztok Krajnc
Tri vrste sedežev, prosim
NOVICE
Tri vrste sedežev, prosim
Hyundai palisade
Iztok Krajnc
Zdaj ’prevozi’ že več kot 800 kilometrov
NOVICE
Zdaj ’prevozi’ že več kot 800 kilometrov
Mercedes-benz EQS
Iztok Krajnc
Alfetta z napako
NOVICE
Alfetta z napako
Alfa romeo 90
Iztok Krajnc
Podaljševanje življenja
NOVICE
Podaljševanje življenja
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
Model za razumno ceno bo frontera
NOVICE
Model za razumno ceno bo frontera
Opel frontera
Iztok Krajnc
Zdaj ugrizne še bolj močno
NOVICE
Zdaj ugrizne še bolj močno
Audi S3
Iztok Krajnc
Bo imel še več moči kot ioniq 5 N?
NOVICE
Bo imel še več moči kot ioniq 5 N?
Hyundai Ioniq 6 N
Iztok Krajnc