PPC (premium platform combustion) je platforma za vozila z vzdolžno nameščenimi motorji, gre pa za vnovič nadgrajeno in posodobljeno platformo MLB evo, ki je že zdaj podlagala večja vozila v skupini Volkswagen. Audi A5 se bo v osnovi zanašal na 2,0-litrska turbobencinska motorja, ki bosta goltala ali bencin ali dizel, na voljo pa bo od 110 kW (150 KM) do 194 kW (265 KM) moči na bencinski in od 100 kW (136 KM) do 150 kW (204 KM) na dizelski strani. Vsi motorji bodo moč na kolesa prenašali samo preko robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama S tronic, zmogljivejše izdaje pa bodo kakopak imele tudi štirikolesni pogon.
slika
Fokus nove generacije bo na priključnohibridnih pogonskih sklopih. Takšen audi A5 bo po napovedih lahko samo na elektriko prevozil okoli 100 kilometrov, sicer pa bosta moč zagotavljala 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik TFSI in elektromotor. Vsi ostali motorji bodo blagohibridni, tudi 3,0-litrski turbodizelski motor V6, ki so ga zaenkrat rezervirali za hitro izdajo RS. Če bo na voljo tudi v S5 še ni znano. Audi A5 bo na voljo samo z motorji na notranje zgorevanje, saj so oznako A4 rezervirali za električno izdajo audi A4 e-tron, ki bo izdelana na povsem drugi platformi (PPE).
slika
Audi A5 bo v novi generaciji drugačen od prejšnjega, saj ne bo šlo več za klasično limuzino, temveč za limuzino s petimi vrati, torej nekakšen sportback. Avtomobil bo imel na cesti večjo prezenco, tudi zaradi večje maske, pri kateri se bo plastika spreminjala glede na izbrano opremo, takisto bo na zadku čez celotno širino napredni led trak. Takisto bo v notranjosti povsem nova kabina, ki bo podobna tisti pri danes predstavljenemu audiju Q6 e-tron, torej bosta zaslona za digitalne merilnike in multimedijo združena v eno ukrivljeno plastično ohišje. Seveda ne bo manjkal niti projekcijski prikazovalnik, multimedijski sistem bo znal odlično prepoznavati glasovne ukaze. Novi audi A5 pripelje konec leta, takrat pa bo zanj treba odšteti gotovo vsaj 6 tisočakov več kot za aktualno limuzino A4, ki vas še vedno olajša za najmanj 38.351 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Napredna platforma in klasični motorji

Audi A5 (prej A4) in večji brat A7 (prej A6) bosta tehnično zelo podobna, saj bosta oba izdelana na napredni platformi PPC.

Beri dalje
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc
Električni GLC izgublja kamuflažo
NOVICE
Električni GLC izgublja kamuflažo
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Fizioterapija za policiste obvezna
NOVICE
Fizioterapija za policiste obvezna
BMW M2 by AC Schnitzer
Iztok Krajnc
Kup novosti že od februarja
NOVICE
Kup novosti že od februarja
Toyota yaris
Iztok Krajnc
Prihaja stilska prenova
NOVICE
Prihaja stilska prenova
Toyota aygo X
Iztok Krajnc