Pri Audiju želijo zadnji avtomobil z motorjem na notranje zgorevanje izdelati leta 2026, po električnem A6 E-tron pa že kmalu pokažejo tudi nabriti RS 6 E-tron.
Audijeva športna divizija Audi Sport se ukvarja z nastavitvami najbolj nabritih različic S in RS, kar bo v prihodnosti seveda veljalo tudi za električne izdaje. Nove vohunske fotografije prikazujejo nabrita novinca RS 6 in S6, oba brez dodatne oznake e-Tron, ki je doslej bila obvezen naziv za električne avtomobile znamke Audi. Ob splovitvi električnega A6 bodo dodatno oznako e-Tron opustili. Podroben pogled na prototipa razkrije, da torej ne gre za klasični A6, saj so širši blatniki, več je aerodinamičnih dodatkov, zajetnejše so zavore.
audi RS 6 spy
Leta 2021 je Audi že pokazal koncept A6, takrat z baterijskim sklopom, ki je pospravil 100 kWh elektrike, in dvema elektromotorjema, ki sta skupaj ponudila 349 kW (475 KM) sistemske moči. Proizvodni audi RS 6 bo ponudil okoli 463 kW (630 KM) sistemske moči, okoli 367 kW (500 KM) jih bo ponudil S6, vsekakor pa so ljubitelji znamke Audi navdušeni še nad dejstvom, da bo po vsej verjetnosti na voljo tudi karavanska izdaja RS 6 avant. V vsakem primeru bodo vse izdaje izdelane na premijski modularni električni platformi PPE, ki omogoča ekstremno hitro polnjenje z močjo do verjetno omejenih 270 kW na enosmernem toku, ob doplačilu pa bo na voljo tudi vgrajeni polnilnik z močjo 22 kW, tako da bo tudi na javnih polnilnicah lahko baterija povsem polna v slabih petih urah. Električna audija A6 in S6 so pokazali že konec julija, nabriti RS 6 E-tron bodo verjetno razgrnili januarja prihodnje leto.
Neugnani elektroni
Beri dalje