Volkswagen golf R vsekakor ostaja najbolj divji golf v ponudbi, golf GTI clubsport pa je najbolj dinamična izdaja s pogonom na sprednji kolesi, ki so jo v osveženi obliki predstavili na nemškem dirkališču Nürburgring. Pod pokrovom motorja je še vedno enak 2,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki da od sebe 221 kW (300 KM) moči in 400 Nm navora, moč pa se na sprednji kolesi prenaša preko dvosklopčnega robotiziranega menjalnika s sedmimi stopnjami. Seveda ne manjka niti elektronska delna zapora diferenciala spredaj, golf GTI clubsport pa se do 100 km/h požene v 5,6 sekunde in zlahka doseže hitrost 250 km/h, ob doplačilu paketa 'race package' celo 267 km/h.
slika
Na prvo žogo je vse sicer enako kot poprej, vendar so se inženirji tokrat lotili podvozja in njegovih komponent. To vključuje tudi vzmetenje in sistem prilagodljivih blažilnikov, ki lahko prilagodijo trdoto vožnje v 11 različnih stopnjah. Poleg tega je v notranjosti poseben volan, ki ga klasičen GTI nima, takisto so bolj zmogljive zavore. Da lahko nove komponente dobro delujejo skupaj srbi osrednji računalnik, ki budno bdi nad vsemi impulzi, ki jih zagotavljajo številni senzorji vseokrog. V osnovi bo volkswagen golf GTI clubsport obut v 18-palčna platišča, na voljo pa bodo tudi 19-palčna in še posebna kovana enake velikosti, ki bodo zmanjšala nevzmeteno težo, posledično pa se bo avtomobil še bolje peljal med ovinki.
slika
Oblikovno drastičnih sprememb seveda ni, na voljo so bolj ostre luči, spremenjena sta odbijača, drugačne so oznake, v notranjosti pa je nekaj drugačnih elementov, tudi nov 15-palčni zaslon, ki deluje precej bolje kot pretekli multimedijski sistem. Pozno poleti lahko volkswagen golf GTI clubsport pričakujemo tudi pri nas za najmanj 46 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nič več moči za posodobljeni model

Nemci so pokazali osveženi volkswagen golf GTI clubsport, ki ostaja najbolj oster golf s pogonom na sprednji kolesi. Za premikanje bo skrbelo enakih 300 ‘vrancev’.

Beri dalje
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
NOVICE
Renault, ki stane vsaj 155.000 EUR!
Renault 5 turbo 3E
Iztok Krajnc
Novi clio je za ovinkom!
NOVICE
Novi clio je za ovinkom!
Renault clio
Iztok Krajnc
Električna mazda s klasičnim motorjem
NOVICE
Električna mazda s klasičnim motorjem
Mazda EZ-60
Iztok Krajnc
Outback na elektriko
NOVICE
Outback na elektriko
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Z ogromnim motorjem V12!
NOVICE
Z ogromnim motorjem V12!
Aston martin DB12 AMR
Iztok Krajnc
Vrača se TT
NOVICE
Vrača se TT
Audi TT
Iztok Krajnc
Sedmi outback je SUV
NOVICE
Sedmi outback je SUV
Subaru outback
Iztok Krajnc
Pristal je na asfaltu
NOVICE
Pristal je na asfaltu
Range rover velar
Iztok Krajnc
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc