Nemci so pokazali osveženi volkswagen golf GTI clubsport, ki ostaja najbolj oster golf s pogonom na sprednji kolesi. Za premikanje bo skrbelo enakih 300 ‘vrancev’.
Volkswagen golf R vsekakor ostaja najbolj divji golf v ponudbi, golf GTI clubsport pa je najbolj dinamična izdaja s pogonom na sprednji kolesi, ki so jo v osveženi obliki predstavili na nemškem dirkališču Nürburgring. Pod pokrovom motorja je še vedno enak 2,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki da od sebe 221 kW (300 KM) moči in 400 Nm navora, moč pa se na sprednji kolesi prenaša preko dvosklopčnega robotiziranega menjalnika s sedmimi stopnjami. Seveda ne manjka niti elektronska delna zapora diferenciala spredaj, golf GTI clubsport pa se do 100 km/h požene v 5,6 sekunde in zlahka doseže hitrost 250 km/h, ob doplačilu paketa 'race package' celo 267 km/h.
Na prvo žogo je vse sicer enako kot poprej, vendar so se inženirji tokrat lotili podvozja in njegovih komponent. To vključuje tudi vzmetenje in sistem prilagodljivih blažilnikov, ki lahko prilagodijo trdoto vožnje v 11 različnih stopnjah. Poleg tega je v notranjosti poseben volan, ki ga klasičen GTI nima, takisto so bolj zmogljive zavore. Da lahko nove komponente dobro delujejo skupaj srbi osrednji računalnik, ki budno bdi nad vsemi impulzi, ki jih zagotavljajo številni senzorji vseokrog. V osnovi bo volkswagen golf GTI clubsport obut v 18-palčna platišča, na voljo pa bodo tudi 19-palčna in še posebna kovana enake velikosti, ki bodo zmanjšala nevzmeteno težo, posledično pa se bo avtomobil še bolje peljal med ovinki.
Oblikovno drastičnih sprememb seveda ni, na voljo so bolj ostre luči, spremenjena sta odbijača, drugačne so oznake, v notranjosti pa je nekaj drugačnih elementov, tudi nov 15-palčni zaslon, ki deluje precej bolje kot pretekli multimedijski sistem. Pozno poleti lahko volkswagen golf GTI clubsport pričakujemo tudi pri nas za najmanj 46 tisočakov.
Nič več moči za posodobljeni model
Beri dalje