Volkswagen golf R vsekakor ostaja najbolj divji golf v ponudbi, golf GTI clubsport pa je najbolj dinamična izdaja s pogonom na sprednji kolesi, ki so jo v osveženi obliki predstavili na nemškem dirkališču Nürburgring. Pod pokrovom motorja je še vedno enak 2,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki da od sebe 221 kW (300 KM) moči in 400 Nm navora, moč pa se na sprednji kolesi prenaša preko dvosklopčnega robotiziranega menjalnika s sedmimi stopnjami. Seveda ne manjka niti elektronska delna zapora diferenciala spredaj, golf GTI clubsport pa se do 100 km/h požene v 5,6 sekunde in zlahka doseže hitrost 250 km/h, ob doplačilu paketa 'race package' celo 267 km/h.
slika
Na prvo žogo je vse sicer enako kot poprej, vendar so se inženirji tokrat lotili podvozja in njegovih komponent. To vključuje tudi vzmetenje in sistem prilagodljivih blažilnikov, ki lahko prilagodijo trdoto vožnje v 11 različnih stopnjah. Poleg tega je v notranjosti poseben volan, ki ga klasičen GTI nima, takisto so bolj zmogljive zavore. Da lahko nove komponente dobro delujejo skupaj srbi osrednji računalnik, ki budno bdi nad vsemi impulzi, ki jih zagotavljajo številni senzorji vseokrog. V osnovi bo volkswagen golf GTI clubsport obut v 18-palčna platišča, na voljo pa bodo tudi 19-palčna in še posebna kovana enake velikosti, ki bodo zmanjšala nevzmeteno težo, posledično pa se bo avtomobil še bolje peljal med ovinki.
slika
Oblikovno drastičnih sprememb seveda ni, na voljo so bolj ostre luči, spremenjena sta odbijača, drugačne so oznake, v notranjosti pa je nekaj drugačnih elementov, tudi nov 15-palčni zaslon, ki deluje precej bolje kot pretekli multimedijski sistem. Pozno poleti lahko volkswagen golf GTI clubsport pričakujemo tudi pri nas za najmanj 46 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nič več moči za posodobljeni model

Nemci so pokazali osveženi volkswagen golf GTI clubsport, ki ostaja najbolj oster golf s pogonom na sprednji kolesi. Za premikanje bo skrbelo enakih 300 ‘vrancev’.

Beri dalje
Sedmič bo patruljiral s še več moči
NOVICE
Sedmič bo patruljiral s še več moči
Nissan patrol
Iztok Krajnc
Prototip električnega ferrarija
NOVICE
Prototip električnega ferrarija
Ferrari EV
Iztok Krajnc
50 let kultnega poltovornjaka
NOVICE
50 let kultnega poltovornjaka
Mazda REPU
Iztok Krajnc
Električni G80 je še bolj prefinjen
NOVICE
Električni G80 je še bolj prefinjen
Genesis electrified G80
Iztok Krajnc
Drugo leto že v tvoji garaži!
NOVICE
Drugo leto že v tvoji garaži!
Audi Q3
Iztok Krajnc
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
NOVICE
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
Cupra formentor VZ5
Iztok Krajnc
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
NOVICE
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
Citroën berlingo
Iztok Krajnc
Bigster že prihodnje leto
NOVICE
Bigster že prihodnje leto
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Druga prenova prinaša kup nadgradenj
NOVICE
Druga prenova prinaša kup nadgradenj
Volvo XC90
Iztok Krajnc
Okoljevarstveni kompaktni bentley
NOVICE
Okoljevarstveni kompaktni bentley
Bentley blower jnr.
Iztok Krajnc