Aktualna bavarska admiralska ladja je na cestah od leta 2022, kljub temu pa lahko osveženi BMW serije 7 pričakujemo zelo kmalu.
Naši vohunski fotografi so prototip posodobljene serije 7 s klasično motorizacijo in električni i7 ujeli med testiranjem ob zamrznjenem jezeru na severu Skandinavije. Sedma serija 7 je zmagoslavno pripeljala spomladi leta 2022, že novembra pa so Bavarci razkrili tudi električno različico i7. Po praktično zelo kratkem času na tržišču pa lahko že letos jeseni pričakujemo posodobljeni različici.

BMW serija 7 bo seveda še naprej na voljo tudi s klasično robotizacijo, vendar ne moremo napovedati, kakšne spremembe so na vidiku. Pričakujemo, da bo na voljo enaka paleta pogonskih sklopov, ki bodo seveda malenkostno posodobljeni, da bodo med požiranjem kilometrov porabili še manj goriva, tudi v prihodnje pa pričakujemo samo en dizelski stroj. BMW 740d bo še vedno poganjal 3,0-litrski turbodizelski stroj z močjo 223 kW (303 KM) in 650 Nm navora, kar bo dovolj za pospešek do 100 km/h v 5,8 sekunde. Bencinski blagohibridni pogoni bodo trije, pri čemer bosta dva manj zmogljiva za premikanje uporabljala 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik z močjo ali 213 kW (290 KM) ali 284 kW (386 KM), seveda pa v ponudbi ostaja tudi najzmogljivejši 760i xDrive z močjo 406 kW (552 KM) in 750 Nm navora, kar zagotavlja 4,4-litrski turbobencinski motor V8.

Politika si sicer želi, da bi bila najbolje prodajana priključna hibrida, kar seveda ne bo pilo vode, bosta pa še vedno na voljo. Trenutno modela 750e xDrive in M760e xDrive ponudita 360 kW (490 KM) sistemske moči in 700 Nm navora, oziroma 418 kW (568 KM) sistemske moči in 800 Nm navora. Trenutno baterija pospravi 18,7 kWh elektrike, s čimer lahko priključna hibrida prevozita od 77 do 87 kilometrov, bo pa prevetritev verjetno prinesla večjo baterijo, tako da bo mogoče samo na elektriko prevoziti več kot 100 kilometrov.

Na električni strani pričakujemo večjo optimizacijo elektromotorjev in samih sistemov za upravljanje tako baterij kot elektromotorjev, posledično pa bo mogoče po WLTP prevoziti nekaj več kilometrov. Že zdaj ima BMW i7 baterijo, ki ponudi bruto prostora za 105,7 kWh elektrike, pri čemer jih je 101,7 na voljo za vožnjo. Po WLTP to pomeni, da lahko BMW i7 prevozi od 488 do 625 kilometrov s polno baterijo, na voljo pa je ali 335 kW (455 KM) ali 500 kW (544 KM) ali 485 kW (659 KM) sistemske moči. Tako se lahko BMW i7 do 100 km/h požene v 5,5 ali 4,7 ali 3,7 sekunde, doeže pa hitrost ali 205 km/h ali 240 km/h ali 250 km/h, vedno odvisno od moči.

Oblikovno težko rečemo, kakšne vizualne spremembe so na vidiku, saj je prototip popolnoma odet v kamuflažno folijo, kar seveda pomeni znatne vizualne spremembe. To lahko pomeni, da bodo konkretno spremenili obraz avtomobila, ki bi lahko bil izdelan na osnovi aktualne serije 5 (G60), posledično pa lahko pričakujemo tudi drugačne luči spredaj in zadaj. Verjetno po posodobitvi luči spredaj ne bodo več deljene, malenkost drugače pa se bodo proti C-stebričku zaključila tudi zadnja vrata. Poleg vizualnih in tehničnih nadgradenj bodo Nemci ponudili še bistveno nadgrajeni multimedijski sistem z razširjenimi funkcijami, tako za zabavo kot varnost. Osveženi BMW serije 7 pričakujemo najhitreje jeseni letos, verjetno pa pripelje šele prihodnjo pomlad.
Nič več z deljenimi lučmi?
Beri dalje