Bavarci so končno pokazali novo generacijo modela X2, ki se bo tokrat ponašal z nizko streho in mnogimi posebnostmi.
BMW X2 se bo seveda še naprej boril proti prestižnim tekmecem kot so jaguar E-pace, mercedes-benz GLA, audi Q3 sportback in range rover evoque, vsekakor pa bo navdušil ljubitelje trendov, saj se bo ponašal z nizko streho. Slednje so pri križancih v zadnjem času vse bolj popularne, čeprav so vozila posledično manj praktična, pri novem X2 pa je poleg tega na voljo še dobra mera agresivnega oblikovanja, s katerim se vizualno končno bolj ujema z večjima bratoma X4 in X6. Novi BMW X2 je izdelan na osnovi modela X1, torej se ponaša z enako platformo in posledično motorizacijo, oblikovno pa je X2 vsekakor bolj dinamično oblikovan, premore tudi veliko masko, ki je lahko osvetljena. Novinec v dolžino meri 4,55 metra in je dobrih 19 centimetrov daljši kot prej, tudi medosje so podaljšali za 22 milimetrov, takisto je X2 zdaj tudi 21 milimetrov širši in 64 milimetrov višji (1.590 milimetrov). To seveda pomeni, da bo v X2 zdaj neprimerno več prostora, zato bo lahko tudi družinsko bolj uporaben.

Notranjost novega X2 je znana, saj se zgleduje po tisti v X1, vsekakor pa sta na armaturni plošči dva zaslona, 10,25-palčni za digitalne merilnike in 10,7-palčni za multimedijo. Oba sta združena v navidezno en velik zaslon, prav tako pa oba poganja najnovejši multimedijski sistem OS9, ki premore številne novosti in bližnjice, da najbolj pogostih funkcij ni potrebno iskati v podmenijih. Dodatni centimetri pri zunanjosti se seveda poznajo tudi pri notranjosti, saj ima X2 za noge zadnjih potnikov namenjenih 25 milimetrov več kot prej. Prav tako je mogoče v prtljažnik pospraviti že kar 560 litrov tovora, kar je 90 litrov več kot pri prvi generaciji in 20 litrov več kot pri X1. Električna izdaja iX2 premore 525-litrski prtljažnik, najmanjšega pa ima blagohibridni sDrive20i, ki pogoltne samo še 515 litrov. BMW X2 lahko vleče tovor težek 1,8 tone, električni iX2 pa 1,2 tone.

Sprva bodo na voljo štirje različni pogoni, med katerimi Bavarci izpostavljajo električni iX2, ki premore dva elektromotorja. Tako je zagotovljen štirikolesni pogon, na voljo pa je 230 kW (313 KM) sistemske moči in 494 Nm navora. Takšen iX2 se do 100 km/h požene v 5,6 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 180 km/h. Baterijski sklop pospravi 64,7 kWh elektrike, vgrajeni polnilnik ima moč 11 kW, največ pa iX2 polni baterijo z močjo 130 kW, seveda na hitrih polnilnicah preko enosmernega toka. Vstopni BMW X2 za premikanje uporablja 1,5-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo 125 kW (170 KM) in 280 Nm navora, do 100 km/h se požene v 8,3 sekunde in doseže hitrost 213 km/h. Najzmogljivejši X2 M35i xDrive ponudi že 221 kW (300 KM) moči in 400 Nm navora, kar zagotavlja 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, avtomobil pa do 100 km/h požene v 5,4 sekunde in doseže hitrost 250 km/h. Edini dizel v ponudbi je 2,0-litrski z močjo 110 kW (150 KM) in 360 Nm navora.

BMW X2 bo sicer uradno predstavljen konec meseca na avtomobilskem salonu v Tokiu, vstopni model pa v Nemčiji trenutno stane najmanj 46.400 EUR, električni iX2 najmanj 56.500, najzmogljivejši X2 M35i pa najmanj 63.800. Prvi primerki bodo v garažah lastnikov zgodaj prihodnje leto.
Nizka streha in osvetljena maska
Beri dalje