Tretji peugeot 3008 bodo pokazali 12. septembra, do takrat pa uživajmo ob pogledu na vohunske fotografije.
Novi peugeot 3008 bo poseben model v ponudbi, saj bo v tretji inkarnaciji na voljo z nizko streho, ker je kupcem to pač trenutno zelo všeč. Bo malenkost višji od daljšega modela 408, vsekakor pa bo vizualno deloval bolj športno od trenutne izdaje, ki je na ceste zapeljala leta 2017. Na obrazu avtomobila bodo trojni led čekani na vsaki strani, podobno kot pri osveženem modelu 2008, vsekakor pa bo to postala trenutna stalnica novih peugeotov. Maska bo vsekakor premogla zanimivo 3D oblikovanje, na sredini bo nov pameten emblem, ki ga je predstavil peugeot 308 leta 2021, umetne zaključke izpušnih cevi na zadnjem odbijaču pa bodo odstranili, da bo oblika bolj čista. Stranska linija bo bolj enostavna in pričakujemo tudi manj plastičnih dodatkov, saj želijo z modelom 3008 mamiti tudi bolj premijske stranke. Na zadku bodo vsekakor led luči, znova s po tremi 'kremplji' na vsaki strani, ki bodo povezane s črno plastiko na sredini, poleg tega pa se lahko vselimo še novih oblik platišč in razširjene barvne palete, ki bo še vedno vključevala dvobarvnost s črno streho in črnimi stebrički.

Novi peugeot 3008 bo malenkost zrasel v vse smeri, kar seveda pomeni več prostora tako za prtljago kot potnike, kljub temu da bo nizka streha zmanjšala uporabnost prtljažnika. Aktualni peugeot 3008 v dolžino meri 4.447 milimetrov, tako da bo novi gotovo dolg okoli 4,50 metra. V notranjosti bodo premijski in trajnostni materiali, veliko tekstila in mehke plastike, vsekakor pa majhen volan in kar 21-palčni zaslon, ki v eni enoti lepo združuje digitalne merilnike in ostale vsebine, tudi multimedijske. Na sredini armaturne plošče bo manjši zaslon z bližnjicami do najbolj pogostih funkcij, ki si jih bo lahko voznik nastavil po svojih željah. Še vedno bo upravljanje s prezračevanjem samo preko zaslona na dotik, vendar verjamemo, da bo tokrat to končno delovalo tekoče in brez pretiranega čakanja.

Peugeot 3008 bo v tokratni izdaji osredotočen predvsem na električen pogon, zato je tudi izdelan na novi platformi STLA medium, ki pa še vedno podpira tudi klasične motorje na notranje zgorevanje. Slednji bodo v obliki elektrificiranih pogonskih sklopov na voljo na določenih tržiščih, ki še niso povsem primerna ali pripravljena na množično elektrifikacijo. To pomeni, da bo za premikanje verjetno skrbela blagohibridna izdaja 1,2-litrskega turbobencinskega trivaljnika, ki poslej ponuja 100 kW (136 KM) moči in 230 Nm navora, motorju pa pomaga elektromotor, ki je vgrajen v novi robotiziran menjalnik z dvema sklopkama in šestimi prestavami (e-DSC6). Dodatna energija se shranjuje v manjši 48-voltni bateriji, ki pospravi 898 Wh elektrike, od tega je 432 Wh na voljo za vožnjo, skupno pa je takšen pogonski sklop do 15 odstotkov bolj ekonomičen od starejšega 1,2-litrskega turbobencinskega brata z močjo 96 kW (130 KM).

Ni še znano, če bo novi 3008 na voljo tudi kot priključni hibrid, vsekakor pa bo električni e-3008 ponudil do 700 kilometrov dosega (WLTP), torej bo baterija v drobovju pogoltnila od 87 do 104 kWh elektrike. Vstopna izdaja bo verjetno imela manjšo baterijo, skupno pa bodo na voljo trije električni pogoni, seveda tudi štirikolesno gnana izdaja, ki bo verjetno premogla okoli 250 kW (340 KM) moči. Novi peugeot e-3008 pokažejo 12. septembra.
Nizka streha, ker je to moderno
Beri dalje