Leta 1955 se je na tržišču pojavil legendarni BMW 507, ki ga je oblikoval nemški oblikovalec Albrecht von Goertz (podaril nam je tudi obliko športnega datsuna 240 Z). V tem primeru gre za pošten in zelo eleganten avtomobil, ki bi mu prvotno morala pripasti vloga relativno dostopnega športnega avtomobila, vendar so stroški serijske izdelave zaradi ročne izdelave aluminijastih karoserij tako poskočili, da je kombinacija preslabotnega motorja (ob primerjavi s tedanjimi ameriškimi bencinskimi V8 motorji) in visoke prodajne cene, ki je bila celo višja kot v primeru nakupa Mercedes-Benzovega 'gullwing' SL-a, odgnala veliko kupcev in spremenila oba modela v zelo draga eksota. Znamka Mercedes-Benz je imela v tem pogledu več sreče, ker so kupcem dostavili 3.258 odprtih in zaprtih primerkov prve generacije modela SL, medtem ko so Bavarci prodali samo peščico (do konca leta 1959 je bilo izdelanih 253 serijskih primerkov in en vozni prototip) primerkov modela 507, ki so kljub prodajnemu neuspehu storili tudi nekaj zelo dobrega, ker so povzdignili ugled znamke BMW.
slika
Sedaj je pred nami 'nizkocenovni' (ob primerjavi prodajnih cen z originalom) 'BMW 507', ki bo nastal v samo 15. primerkih (vsak izmed izdelanih avtomobilov bo drugačne barve). Za nastanek te relativno verne kopije modela 507 je zaslužen 'Nemec' Dragan Stanojevic, ki je leta 2016 v Nemčiji ustanovil družbo Estella Fahrzeugtechnik GmbH, kjer se prvenstveno ukvarjajo z izdelavo karoserij iz poliestra in ogljikovih vlaken za različne tekmovalne avtomobile ter ostale 4-kolesne eksote. Nemci so za osnovo njihovega projekta uporabili 15. primerkov aktualnega BMW-ja Z4 (G29), opremljenih s 3-litrskimi 6-valjnimi bencinskimi motorji (tip motorja B58B30C), ki lahko v serijski verziji ponudijo uporabniku 246 kW (335 KM) pogonske moči. Od kje je potem prišla ideja o namestitvi modelne oznake, ki naj bi opazovalce prepričala, da ima nemška kopija BMW-ja 507 vgrajen 5,7-litrski motor? Očitno Stanojevic spoštuje že znano 'nekulturno izročilo' znamke BMW glede zavajanja kupcev o dejanski delovni prostornini vgrajenih pogonskih sklopov v njihovih avtomobilih, ker so to nečedno prakso vpeljali ravno Bavarci s predstavitvijo njihove legendarne 'sedmice' z oznako 745i (E23), ki jo je v resnici premikal samo vgrajeni 3,4-litrski bencinski motor. To bedasto filozofijo so kasneje prevzeli tudi pri znamki Mercedes-Benz.
slika
Stanojevic opravičuje takšno pretirano modelno oznako s podatkom, ki pravi, da ima njegov '507' precej več pogonske moči kot serijski BMW Z4, ker so serijski šestvaljnik oplemenitili z večjim turbo polnilnikom ter drugačnim izpušnim sistemom. Končni izplen nemškega tuning posega je spoštljivih 368 kW (500 KM) pogonske moči. Prodajne cene za nemške kopije modela 507 se pričnejo pri 228.000 evrih, v primeru izpolnitve vseh želja kupca pa lahko prodajna cena poskoči na 288.000 evrov. Malenkost ob primerjavi z originalom, ker boste v današnjih časih za odlično ohranjen primerek modela 507 morali odšteti približno 2,4 milijona evrov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nizkocenovni BMW 507

Iz Nemčije prihaja novica o novi repliki enega izmed najbolj čislanih in elegantnih nemških avtomobilov vseh časov, ki ima v originalni verziji v današnjih časih ogromno sentimentalno in tudi dejansko finančno vrednost.

 

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
Prevlada v neodvisnih testih
NOVICE
Prevlada v neodvisnih testih
Continental
Iztok Krajnc
Audi vzhoda
NOVICE
Audi vzhoda
Škoda R200 'Non-Fiction'
Iztok Krajnc
Renault 4 v službi reševanja!
NOVICE
Renault 4 v službi reševanja!
Renault vision 4rescue
Iztok Krajnc
Štirikolesni pogon in skok do stotice
NOVICE
Štirikolesni pogon in skok do stotice
Opel grandland electric AWD
Iztok Krajnc
Prvič na cesti!
NOVICE
Prvič na cesti!
Volkswagen ID.2
Iztok Krajnc
Novi Q3 pokažejo 16. junija
NOVICE
Novi Q3 pokažejo 16. junija
Audi Q3
Iztok Krajnc
Zdaj tudi na Koroškem
NOVICE
Zdaj tudi na Koroškem
Fiat in Jeep
Iztok Krajnc
Še druga posodobitev
NOVICE
Še druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Obnovljivi in reciklirani materiali
NOVICE
Obnovljivi in reciklirani materiali
Continental
Iztok Krajnc
Študija obrabe pnevmatik
NOVICE
Študija obrabe pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc