Leta 1955 se je na tržišču pojavil legendarni BMW 507, ki ga je oblikoval nemški oblikovalec Albrecht von Goertz (podaril nam je tudi obliko športnega datsuna 240 Z). V tem primeru gre za pošten in zelo eleganten avtomobil, ki bi mu prvotno morala pripasti vloga relativno dostopnega športnega avtomobila, vendar so stroški serijske izdelave zaradi ročne izdelave aluminijastih karoserij tako poskočili, da je kombinacija preslabotnega motorja (ob primerjavi s tedanjimi ameriškimi bencinskimi V8 motorji) in visoke prodajne cene, ki je bila celo višja kot v primeru nakupa Mercedes-Benzovega 'gullwing' SL-a, odgnala veliko kupcev in spremenila oba modela v zelo draga eksota. Znamka Mercedes-Benz je imela v tem pogledu več sreče, ker so kupcem dostavili 3.258 odprtih in zaprtih primerkov prve generacije modela SL, medtem ko so Bavarci prodali samo peščico (do konca leta 1959 je bilo izdelanih 253 serijskih primerkov in en vozni prototip) primerkov modela 507, ki so kljub prodajnemu neuspehu storili tudi nekaj zelo dobrega, ker so povzdignili ugled znamke BMW.
slika
Sedaj je pred nami 'nizkocenovni' (ob primerjavi prodajnih cen z originalom) 'BMW 507', ki bo nastal v samo 15. primerkih (vsak izmed izdelanih avtomobilov bo drugačne barve). Za nastanek te relativno verne kopije modela 507 je zaslužen 'Nemec' Dragan Stanojevic, ki je leta 2016 v Nemčiji ustanovil družbo Estella Fahrzeugtechnik GmbH, kjer se prvenstveno ukvarjajo z izdelavo karoserij iz poliestra in ogljikovih vlaken za različne tekmovalne avtomobile ter ostale 4-kolesne eksote. Nemci so za osnovo njihovega projekta uporabili 15. primerkov aktualnega BMW-ja Z4 (G29), opremljenih s 3-litrskimi 6-valjnimi bencinskimi motorji (tip motorja B58B30C), ki lahko v serijski verziji ponudijo uporabniku 246 kW (335 KM) pogonske moči. Od kje je potem prišla ideja o namestitvi modelne oznake, ki naj bi opazovalce prepričala, da ima nemška kopija BMW-ja 507 vgrajen 5,7-litrski motor? Očitno Stanojevic spoštuje že znano 'nekulturno izročilo' znamke BMW glede zavajanja kupcev o dejanski delovni prostornini vgrajenih pogonskih sklopov v njihovih avtomobilih, ker so to nečedno prakso vpeljali ravno Bavarci s predstavitvijo njihove legendarne 'sedmice' z oznako 745i (E23), ki jo je v resnici premikal samo vgrajeni 3,4-litrski bencinski motor. To bedasto filozofijo so kasneje prevzeli tudi pri znamki Mercedes-Benz.
slika
Stanojevic opravičuje takšno pretirano modelno oznako s podatkom, ki pravi, da ima njegov '507' precej več pogonske moči kot serijski BMW Z4, ker so serijski šestvaljnik oplemenitili z večjim turbo polnilnikom ter drugačnim izpušnim sistemom. Končni izplen nemškega tuning posega je spoštljivih 368 kW (500 KM) pogonske moči. Prodajne cene za nemške kopije modela 507 se pričnejo pri 228.000 evrih, v primeru izpolnitve vseh želja kupca pa lahko prodajna cena poskoči na 288.000 evrov. Malenkost ob primerjavi z originalom, ker boste v današnjih časih za odlično ohranjen primerek modela 507 morali odšteti približno 2,4 milijona evrov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nizkocenovni BMW 507

Iz Nemčije prihaja novica o novi repliki enega izmed najbolj čislanih in elegantnih nemških avtomobilov vseh časov, ki ima v originalni verziji v današnjih časih ogromno sentimentalno in tudi dejansko finančno vrednost.

 

 

 

 

 

 

 

Beri dalje
Poceni električni hyundai
NOVICE
Poceni električni hyundai
Hyundai inster
Iztok Krajnc
Posebne izdaje za druga tržišča
NOVICE
Posebne izdaje za druga tržišča
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Posodobitev prihaja prihodnje leto
NOVICE
Posodobitev prihaja prihodnje leto
Škoda enyaq coupé
Iztok Krajnc
Ponovno rojstvo znamke Giannini
NOVICE
Ponovno rojstvo znamke Giannini
Giannini spettacolo
Iztok Krajnc
E-Auto? Nein danke!
NOVICE
E-Auto? Nein danke!
TÜV Mobility
Iztok Krajnc
Dirkalnik z motorjem V8
NOVICE
Dirkalnik z motorjem V8
Toyota GR GT3
Iztok Krajnc
Ku-ku, GTX je tu!
NOVICE
Ku-ku, GTX je tu!
Volkswagen ID.7 GTX
Iztok Krajnc
Nož je prinesel vrhunsko tehnologijo
NOVICE
Nož je prinesel vrhunsko tehnologijo
BMW serije 1
Iztok Krajnc
Prihaja električni cayenne
NOVICE
Prihaja električni cayenne
Porsche cayenne EV
Iztok Krajnc
Kitajci so izgubili prvo bitko
NOVICE
Kitajci so izgubili prvo bitko
GWM zapušča Evropo
Iztok Krajnc