Tako smo dobili novega predstavnika aktualno zelo priljubljenih 'fastback' limuzin, ki jih pri številnih neresnih avtomobilskih znamkah veselo oglašujejo kot 'kupeje'. V tem pogledu se pri ameriško-italijanski znamki AEHRA, katere lastnik je Hazim Nada, držijo tradicije glede oblikovanja aerodinamično efektivnih 'fastback' limuzin, ki so jo leta 1967 vpeljali Italijani ob predstavitvi prototipa oblikovalske hiše Pininfarina, ki je kasneje močno vplival na serijsko podobo citroëna CX. Ob tem govorimo o avtomobilu z oznako 'Berlina Aerodinamica', ki so ga takrat pripravili za britanski koncern BMC kot nadomestek za austin/morris 1800 (kasnejši austin maxi), vendar so Britanci te oblikovne predloge upoštevali šele ob snovanju 5-vratnega 'fastback' roverja SD1, ki je znan po ljudskem imenu 'štirivratna daytona', predvsem zaradi podobnosti prednjega dela avtomobila z legendarnim ferrarijem 365 GTB/4.
slika
Zakaj nam proizvajalci v zadnjem času predstavljajo samo še oblikovno neizrazne avtomobile, ki so si v pogledu oblike karoserije zelo podobni? Predvsem zaradi njihovih spoznanj glede aerodinamike, ki ima lahko zelo velik vpliv na akcijski doseg električnih avtomobilov, zato bodo trenutno še vedno priljubljeni 'SUV-čki' v bližnji bodočnosti po vsej verjetnosti izginili iz ponudbe proizvajalcev električnih avtomobilov, ker se ne morejo pohvaliti z dobro aerodinamiko. Ob tem poznavalci v primeru električnih SUV modelov omenjajo od 50 do 80 izgubljenih kilometrov pri avtonomiji s samo enim polnjenjem akumulatorjev. Pri znamki AEHRA, kjer so letos predstavili njihov prvi model (AEHRA SUV), so se tokrat lotili 'obratnega inženiringa' (po navadi najprej dobimo normalen avtomobil, nato sledi 'višje nasajena' SUV/crossover verzija …), ker so obstoječo 'crossover' obliko aehre SUV nekoliko znižali, odnosno zbližali z vozno podlago in tako ustvarili skoraj 5 metrov dolgo klasično, vendar aerodinamično zelo optimirano limuzino, ki si s SUV modelom deli tudi notranjost potniške kabine.
slika
Ob tem so se znova odločili za nenavadno rešitev odpiranja bočnih vrat, ki bo uporabnike razveselila ob obisku nabito polnih parkirišč in jih razžalostila ob odkritju, da takšno odpiranje bočnih vrat ne bo izvedljivo v običajni (glede njene višine …) garaži. Bolj skrivnostni so glede tehničnih podatkov takšne limuzine, ker so zaenkrat obelodanili samo podatke o pogonski moči (od 550 do 600 kW) te striktno električno gnane limuzine, ob tem obljubljajo do 800 kilometrov akcijskega dosega. Za to naj bi poskrbeli vgrajeni napredni 'bidirekcionalni' akumulatorji (kapaciteta: 120 kWh) avstrijskega podjetja Miba Battery Systems. Razkrili so tudi načrtovane prodajne cene avtomobila, ki ga sami opisujejo kot 'Ultra-Premium-Elektro-Limousine'. Kupci naj bi leta 2026 za takšen statusni simbol odšteli od 160.000 do 180.000 evrov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Normaliziran SUV

V Milanu so predstavili nov izdelek znamke AEHRA, ki v bistvu ni nič drugega kot ‘normaliziran SUV’.

Beri dalje
Prihaja forte tudi k nam?
NOVICE
Prihaja forte tudi k nam?
Kia forte
Iztok Krajnc
Najboljše terenske sposobnosti
NOVICE
Najboljše terenske sposobnosti
Honda passport
Iztok Krajnc
Obuditev glamuroznih kabrioletov?
NOVICE
Obuditev glamuroznih kabrioletov?
Cadillac sollei concept
Iztok Krajnc
Laferrari, drugič
NOVICE
Laferrari, drugič
Ferrari F250
Iztok Krajnc
Predstavitev novih različic
NOVICE
Predstavitev novih različic
INEOS grenadier
Iztok Krajnc
Potrjen za prihodnje leto
NOVICE
Potrjen za prihodnje leto
Genesis GV60 magma
Iztok Krajnc
Prihodnje leto!
NOVICE
Prihodnje leto!
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Avto je na soncu pregreta past!
NOVICE
Avto je na soncu pregreta past!
AVP
Iztok Krajnc
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
NOVICE
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
Bentley flying spur
Iztok Krajnc
Tole bo električni cayenne
NOVICE
Tole bo električni cayenne
Porsche cayenne EV
Iztok Krajnc