Tako smo dobili novega predstavnika aktualno zelo priljubljenih 'fastback' limuzin, ki jih pri številnih neresnih avtomobilskih znamkah veselo oglašujejo kot 'kupeje'. V tem pogledu se pri ameriško-italijanski znamki AEHRA, katere lastnik je Hazim Nada, držijo tradicije glede oblikovanja aerodinamično efektivnih 'fastback' limuzin, ki so jo leta 1967 vpeljali Italijani ob predstavitvi prototipa oblikovalske hiše Pininfarina, ki je kasneje močno vplival na serijsko podobo citroëna CX. Ob tem govorimo o avtomobilu z oznako 'Berlina Aerodinamica', ki so ga takrat pripravili za britanski koncern BMC kot nadomestek za austin/morris 1800 (kasnejši austin maxi), vendar so Britanci te oblikovne predloge upoštevali šele ob snovanju 5-vratnega 'fastback' roverja SD1, ki je znan po ljudskem imenu 'štirivratna daytona', predvsem zaradi podobnosti prednjega dela avtomobila z legendarnim ferrarijem 365 GTB/4.
slika
Zakaj nam proizvajalci v zadnjem času predstavljajo samo še oblikovno neizrazne avtomobile, ki so si v pogledu oblike karoserije zelo podobni? Predvsem zaradi njihovih spoznanj glede aerodinamike, ki ima lahko zelo velik vpliv na akcijski doseg električnih avtomobilov, zato bodo trenutno še vedno priljubljeni 'SUV-čki' v bližnji bodočnosti po vsej verjetnosti izginili iz ponudbe proizvajalcev električnih avtomobilov, ker se ne morejo pohvaliti z dobro aerodinamiko. Ob tem poznavalci v primeru električnih SUV modelov omenjajo od 50 do 80 izgubljenih kilometrov pri avtonomiji s samo enim polnjenjem akumulatorjev. Pri znamki AEHRA, kjer so letos predstavili njihov prvi model (AEHRA SUV), so se tokrat lotili 'obratnega inženiringa' (po navadi najprej dobimo normalen avtomobil, nato sledi 'višje nasajena' SUV/crossover verzija …), ker so obstoječo 'crossover' obliko aehre SUV nekoliko znižali, odnosno zbližali z vozno podlago in tako ustvarili skoraj 5 metrov dolgo klasično, vendar aerodinamično zelo optimirano limuzino, ki si s SUV modelom deli tudi notranjost potniške kabine.
slika
Ob tem so se znova odločili za nenavadno rešitev odpiranja bočnih vrat, ki bo uporabnike razveselila ob obisku nabito polnih parkirišč in jih razžalostila ob odkritju, da takšno odpiranje bočnih vrat ne bo izvedljivo v običajni (glede njene višine …) garaži. Bolj skrivnostni so glede tehničnih podatkov takšne limuzine, ker so zaenkrat obelodanili samo podatke o pogonski moči (od 550 do 600 kW) te striktno električno gnane limuzine, ob tem obljubljajo do 800 kilometrov akcijskega dosega. Za to naj bi poskrbeli vgrajeni napredni 'bidirekcionalni' akumulatorji (kapaciteta: 120 kWh) avstrijskega podjetja Miba Battery Systems. Razkrili so tudi načrtovane prodajne cene avtomobila, ki ga sami opisujejo kot 'Ultra-Premium-Elektro-Limousine'. Kupci naj bi leta 2026 za takšen statusni simbol odšteli od 160.000 do 180.000 evrov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Normaliziran SUV

V Milanu so predstavili nov izdelek znamke AEHRA, ki v bistvu ni nič drugega kot ‘normaliziran SUV’.

Beri dalje
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc
Raval bo kmalu med nami
NOVICE
Raval bo kmalu med nami
Cupra raval
Iztok Krajnc
Vojaška mravljica
NOVICE
Vojaška mravljica
Ari 1570
Iztok Krajnc
Končno jih je srečala pamet
NOVICE
Končno jih je srečala pamet
Audi
Iztok Krajnc