Fiat titano: Iz Alžirije prihaja novica o novem serijskem pick-up modelu znamke Fiat, ki dokazuje, da Italijani na področju poltovornjakov še niso dokončno vrgli puške v koruzo.
Tudi tokrat se Italijani zadeve niso lotili sami, temveč so poiskali pomoč pri francoskem sorodstvu znotraj koncerna Stellantis N.V., kjer zadnja tri leta kupcem v Južni Ameriki in Afriki ponujajo Peugeotovega landtreka, ki v bistvu ni nič drugega kot v Francoza preoblečen Kitajec iz obratov znamke Changan, kjer že od leta 2020 nastaja poltovornjak z modelno oznako hunter. Ob tem je zanimivo predvsem to, da imajo Francozi za kupce v Afriki še vedno (od leta 2017) na voljo podoben izdelek s preprostim imenom pick up, ki temelji na leta 2014 predstavljenem izdelku kitajske znamke Dongfeng (model rich pickup), ki v bistvu ni nič drugega kot rahlo preoblikovan licenčni kitajski nissan navara (tip D22 / 1997-2005).
V Alžiriji je novi FIAT titano že na voljo kupcem, in to z vgrajenim 1,9-litrskim turbodizelskim motorjem, ki lahko ob povezavi s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom mobilizira 150 KM (110 kW) pogonske moči ter 350 Nm motornega navora, medtem ko si kupci v Braziliji lahko omislijo model titano z vgrajenim 2,2-litrskim pogonskim sklopom. V tem primeru je uporabniku na voljo dizelskih 200 'konj' (147 kW) ter 450 Nm motornega navora. Uporabna nosilnost takšnega poltovornjaka, ki bo kupcem v Alžiriji na voljo z enojno in dvojno kabino ter z 4x2 ali 4x4 pogonom znaša 1.210 kg. Brazilski kupci si lahko omislijo samo manj uporabno 'lifestyle' različico z dvojno kabino. Zaenkrat si kupci v Evropi ne bodo mogli omisliti takšnega klona zelo uporabnih kitajskih poltovornjakov, smo pa s tem izdelkom dobili nov dokaz današnjega politikantstva proizvajalcev avtomobilov (kupiš poceni izdelek na Kitajskem in ga drugod prodaš občutno dražje …), ki je ena izmed slabih posledic današnje globalizacije.
Nov dan, nov klon
Beri dalje