Ja, časi se definitivno spreminjajo. Nekoč smo se smejali kitajskim avtomobilom in vsemu z napisom 'Made in China', danes pa pridno kupujemo vse mogoče kitajske izdelke, vključno z avtomobili, ker Kitajci na tem področju niso več vajenci, temveč se spreminjajo v mojstre, sploh na področju električno gnanih avtomobilov. To novo kitajsko samozavest uteleša tudi nova 'SUV pošast' znamke Yangwang (premijsko (vsaj v pogledu prodajne cene) orientirana izpostava znamke BYD), ki nosi povsem preprosto oznako U8. Pred kratkim se je ta družbeno povsem neodgovoren avtomobil predstavil tudi nekaterim evropskim novinarjem, ki so znova ugotovili že znano resnico, ki pravi, da so Kitajci postali pravi mojstri v pogledu otovarjanja vozil z najrazličnejšo IT in ostalo komfortno kramo, še vedno pa imajo težave z nastavitvami podvozja, posledično tudi yangwang U8 ni avtomobil, s katerim boste podirali hitrostne rekorde in zmagovali na tekmovanjih v dinamični vožnji.
slika
Zakaj tega avtomobila, ki pri 'kg-fetišistih', podobno kot pri majhnih kužkih ob srečanju z lastnikom,  nedvomno povzroči nastajanje lužic od čiste sreče ob prvem soočenju z njim, zaenkrat ne moremo kupiti v Evropi? Predvsem zaradi tega, ker je to vozilo že novi prodajni hit na Kitajskem, posledično pri znamki Yangwang niti ni potrebe, da bi razmišljali o izvozu te 'mrcine' (neto masa v območju 3,5 tone, dolžina: 532 cm, širina: 205 cm, višina: 193 cm, premer koles: 22 palcev), ki kitajskega kupca ob nakupu olajša za približno 150.000 evrov. Ob primerjavi s tem 3,5-tonskim 'športnim tovornjakom', ki ga boste v Evropi lahko vozili samo v primeru, če ste lastnik vozniškega izpita iz C kategorije, so aktualni, nekoliko manjši SUV 'lifestyle-parniki' ostalih avtomobilskih znamk samo še igračke za ljudi, ki si okoljevarstvo razlagajo po svoje, odnosno raje razmišljajo o 'svojevarstvu', ker jim je popolnoma vseeno, kako jo bodo v slučaju trka z njimi odnesli pešci, kolesarji, motoristi in ostali ljudje v normalnih avtomobilih.
slika
Yangwang U8, ki v pogledu splošne dekadentnosti (pretiravanje v pogledu dimenzij karoserije, masi vozila in razpoložljivi pogonski moči, otovarjanje z različno električno gnano 'invalidsko opremo', ki jo v bistvu ne potrebuje noben gibalno neoviran in pozoren (na dogajanje v prometu …) voznik), je poseben še iz dveh razlogov, ker se po potrebi za ne prav dolgo (največ 30 minut) lahko spremeni tudi v plavajoč amfibijski izdelek (največja vodna hitrost: 3 km/h), ponuja pa tudi možnost uporabe funkcije s primernim imenom ('Tank Turn'), ki mu omogoča rotiranje na mestu, ob uporabi filozofije nasproti se vrtečih koles na prednji in zadnji osi. Seveda v tem primeru ne govorimo o kakšnem gracioznem postopku, ki je vreden kakšne balerine, temveč kvečjemu o pazljivem obračanju slona v trgovini s porcelanom. Scenarij popolnega obrata se začne z varnostnim prižigom vseh razpoložljivih smernikov in nadaljuje z močno cvilečim hrupom nameščenih 22-palčnih pnevmatik s širino 275 mm, prav nič majhna pa ob tem po vsej verjetnosti ne bo obraba pnevmatik. Zelo impresivna pa je tudi zaloga pogonske moči pri tem 'neverjetno zelenemu nebódigatréba' izdelku kitajske avtomobilske industrije, ker mu vsi štirje vgrajeni elektromotorji lahko zagotovijo 880 kW (1196 'konj') pogonske moči, temu primerno je izraženo tudi pospeševanje tega vozila (0-100 km/h: 3,6 sekunde), manj impresivna (glede na razpoložljivo pogonsko moč) je njegova največja hitrost (200 km/h).
slika
Yangwang U8 ni čisto pravi električno gnani avtomobil, ker Kitajci v ta SUV model vgradijo tudi 2,0-litrski turbobencinski motor, ki ima v tem vozilu samo vlogo podaljševalca dosega (range extender), zelo optimistične pa so tudi napovedi o akcijskem dosegu takšnega 'športnega mamuta', ker Kitajci ob ne preveč dinamični vožnji obljubljajo kupcem približno 180 kilometrov akcijskega dosega in še nadaljnjih 800 kilometrov dosega po tem, ko se v premikanje vozila vključi še bencinski motor. Impresivne številke, ni kaj, dokler ne izveste, da ima vozilo vgrajeno samo 75-litrski rezervoar za bencinsko gorivo, takrat dobimo kvečjemu fantazijsko kitajsko 'kvadraturo kroga', ker govorimo o vozilu z ogromno maso, slabo aerodinamiko in posledično tudi ogromno bencinsko žejo.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nov dokaz kitajske samozavesti

Kitajci so v Švici predstavili nov 3,4 tonski ‘športni tovornjak’ znamke Dongfeng, ki je že na voljo družbeno povsem neodgovornim švicarskim kupcem, istočasno so Kitajci letos v Ženevi pokazali še podobno koncipiran izdelek znamke Yangwang, ki pa zaenkrat ni na voljo kupcem izven Kitajske.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc