Pri Renaultu stavijo na trende, zato je njihova nova admiralska ladja velik križanec z nizko streho. Izdelan je na platformi CMF-CD in je od modela austral daljši za 20 centimetrov, 4 centimetre je širši in 1 centimeter nižji. Zaradi tega bo imel na cesti močno prezenco, tudi zaradi posebne oblike in številnih zanimivih dodatkov. V prvi vrsti premore tridimenzionalno masko, ki na videz spreminja barvo, odvisno od kota pogleda, vsekakor pa premore rafale še posebne svetlobne podpise pri svojih lučeh.
slika
V notranjosti so še za odtenek boljši materiali kot pri australu, saj je več mehkejših površin, takisto bo na voljo nekaj bolj premijskih dodatnih sistemov. Multimedijski sistem bo že v osnovi premogel velik zaslon, v drobovju se bo skrival Googlov operacijski sistem, takisto pa bo mogoče doplačati za boljše ozvočenje Harman Kardon, osvetljene elemente v sedežih in elektronsko nadzorovano zatemnitveno stekleno streho.
slika
Za premikanje bo v osnovi skrbel hibridni pogonski sklop sestavljen iz 1,2-litrskega turbobencinskega motorja in dveh elektromotorjev, enakega premore tudi austral, sistem pa ponudi dobrih 146 kW (200 KM) moči. Na voljo bo tudi priključnohibridni pogon, sicer nekaj mesecev po splovitvi, slednji pa premore še dodaten elektromotor na zadnji premi za zagotavljanje električnega štirikolesnega pogona, skupno pa bo na voljo 220 kW (300 KM) sistemske moči. S polno baterijo bo mogoče prevoziti dobrih 60 kilometrov na elektriko. Še več, rafale se lahko pohvali s povsem samosvojimi nastavitvami podvozja, zato bo 20-palčnim kolesom navkljub lahko tudi udoben, takisto pa bo ponudil nekaj športnosti. Rafale bo zapeljal v prodajne salone spomladi prihodnje leto, vstopni model pa bo stal dobrih 44 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nova admiralska ladja

Francozi se z novim modelom rafale vračajo v segment velikih avtomobilov, saj se bodo z njim postavili po robu citroënu C5 X in audiju Q5 sportback.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc