Francozi se z novim modelom rafale vračajo v segment velikih avtomobilov, saj se bodo z njim postavili po robu citroënu C5 X in audiju Q5 sportback.
Pri Renaultu stavijo na trende, zato je njihova nova admiralska ladja velik križanec z nizko streho. Izdelan je na platformi CMF-CD in je od modela austral daljši za 20 centimetrov, 4 centimetre je širši in 1 centimeter nižji. Zaradi tega bo imel na cesti močno prezenco, tudi zaradi posebne oblike in številnih zanimivih dodatkov. V prvi vrsti premore tridimenzionalno masko, ki na videz spreminja barvo, odvisno od kota pogleda, vsekakor pa premore rafale še posebne svetlobne podpise pri svojih lučeh.
V notranjosti so še za odtenek boljši materiali kot pri australu, saj je več mehkejših površin, takisto bo na voljo nekaj bolj premijskih dodatnih sistemov. Multimedijski sistem bo že v osnovi premogel velik zaslon, v drobovju se bo skrival Googlov operacijski sistem, takisto pa bo mogoče doplačati za boljše ozvočenje Harman Kardon, osvetljene elemente v sedežih in elektronsko nadzorovano zatemnitveno stekleno streho.
Za premikanje bo v osnovi skrbel hibridni pogonski sklop sestavljen iz 1,2-litrskega turbobencinskega motorja in dveh elektromotorjev, enakega premore tudi austral, sistem pa ponudi dobrih 146 kW (200 KM) moči. Na voljo bo tudi priključnohibridni pogon, sicer nekaj mesecev po splovitvi, slednji pa premore še dodaten elektromotor na zadnji premi za zagotavljanje električnega štirikolesnega pogona, skupno pa bo na voljo 220 kW (300 KM) sistemske moči. S polno baterijo bo mogoče prevoziti dobrih 60 kilometrov na elektriko. Še več, rafale se lahko pohvali s povsem samosvojimi nastavitvami podvozja, zato bo 20-palčnim kolesom navkljub lahko tudi udoben, takisto pa bo ponudil nekaj športnosti. Rafale bo zapeljal v prodajne salone spomladi prihodnje leto, vstopni model pa bo stal dobrih 44 tisočakov.
Nova admiralska ladja
Beri dalje