Še pred razgrnitvijo nove generacije peugeota 3008 so Francozi pokazali novo notranjosti, ki bo bolj napredna, moderna in sofisticirana.
Novi peugeot 3008 bodo poganjali elektroni, kar omogoča nova Stellantisova platforma STLA. Kabina bo poslej še bolj napredna in bolj moderna, tudi bolj po željah novinarjev, ki smo konstantno bentili, da bi lahko električen gumb za menjalnik že zdavnaj prestavili na bolj pametno lokacijo, kot je sredinska konzola. To so inženirji upoštevali, zato bo novi 3008 imel pomični gumb za upravljanje z menjalnikom kar na armaturni plošči.
Poleg tega bo nova generacija notranjosti i-Cockpit premogla velik in širok zaslon, ki bo v diagonalo meril 21 palcev (dobrih 53 centimetrov), združeval pa bo tako digitalne merilnike kot multimedijo. Na srednji spodnji strani armature bo še en prilagodljiv zaslon z bližnjicami za najbolj pogoste funkcije, ki si jih bo lahko voznik prilagajal po svojih željah, podobno kot pri trenutnem peugeotu 308. Poleg tega lahko v notranjosti pričakujemo dobro mero kvalitetnih materialov, ki bodo sestavljeni tako iz tekstilnih kot umetnih materialov.
Prihodnji peugeot 3008 bo imel še višji položaj sedenja, vsekakor pa (na žalost) pričakujemo nizko streho, kar bo izboljšalo količnik zračnega upora in posledično povečalo doseg s polno baterijo. Baterijski sklop bo po drugi strani pogoltnil od 87 do 104 kWh elektrike, kar bo dovolj za do okoli 700 kilometrov vožnje po WLTP, v resnici slabih 500, hitro polnjenje pa bo omogočilo doseg do 32 kilometrov na minuto polnjenja.
Novi peugeot 3008 bo premogel tri električne pogonske sklope, pri čemer bosta šibkejša elektromotorja poganjala samo sprednji kolesi in bosta predstavljala večino prodaje, štirikolesna izdaja pa bo premogla dva elektromotorja.
Nova generacija notranjosti
Beri dalje