Pri Volkswagnu so napovedali, da bodo od leta 2026 njihovi avtomobili izdelani na osnovi nove prilagodljive platforme SSP (scalable systems platform), ki bo osnova za vse avtomobile, od majhnih mestnih do velikih športnih avtomobilo z močjo tudi več kot 1.250 kW (1.700 KM). Že leta 2021 so sicer napovedali, da bo platforma na voljo od leta 2026, kajti uporabljati bi jo moral tudi Audijev projekt Artemis, vendar so zaradi številnih programskih težav z električnimi sistemi najprej datum splovitve platforme prestavili na leto 2028. Težave so v zadnjih mesecih rešili in skupina Volkswagen je tako pripravljena na električna vozila z nadgrajenim programjem, ki bo krivo za manj težav med vožnjo, polnjenjem in posodabljanjem.
slika
Poleg tega bo nova platforma kriva za večje donose, tudi zaradi še večje poenostavljenosti komponent, saj bodo nekatere enake vsem vozilom. Med slednjimi bo poenotena baterijska celica, ki se bo zanašala tudi na tehnologijo LFP (litij-železov fosfat). Poleg tega nova platforma v sodelovanju z novim programjem omogoča hitrejše polnjenje od 10 do 80 odstotkov, kar bi se naj zgodilo v 12 minutah, trenutno platforma MEB enako nalogo opravi v približno 35 minutah. Še več, zadolženost za določene elemente platforme SSP bodo porazdelili med sama podjetja znotraj koncerna Volkswagen, znamka Volkswagen pa bo proizvajala in nadzorovala manjše komponente za vozila, ki jih bodo izdelovale znamke Cupra, Škoda in Audi. Audijevi inženirji bodo kovali večje komponente, ki jih bodo uporabljali pri znamkah Audi, Volkswagen, Porsche in Škoda, pri Porscheju pa bodo razvijali komponente za ekstremno hitre in drage avtomobile znamk Bentley, Lamborghini, Audi in Porsche. V primerjavi s platformo MEB bo SSP kriva za do 30 odstotkov manj stroškov.
slika
slika
slika
slika
Posted on

Nova platforma od leta 2026

Volkswagnovi inženirji že izdelujejo novo električno platformo SSP EV, ki bo nadomestila trenutno platformo MEB.

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc