Pri Mercedes-Benzu so nedavno predstavili platformo, ki bo od leta 2026 podlagala vse srednje-velike in velike dostavnike. Poimenovali so jo VAN.EA.
Nova platforma VAN.EA ne bo samo ponudila novih možnosti optimizacije električnih pogonov in delovanja baterijskih sklopov, pač pa bo omogočala izgradnjo različnih tipov dostavnikov, odvisno od namembnosti. Za premijske izdaje bo na voljo platforma VAN.EA-P, kjer P pomeni premium, za komercialno rabo pa bo platforma VAN.EA-C, kjer C pomeni 'comercial'. Premijski dostavniki bodo lahko s polno baterijo prevozili najmanj 500 kilometrov, sicer pa bo v osnovi en elektromotor poganjal sprednji kolesi, dva elektromotorja pa bosta zagotavljala štirikolesni pogon.
Poleg tega bo nova platforma podpirala nov multimedijski sistem MB.OS, ki bo venomer aktiven in priključen na svetovni splet. To pomeni, da bo mogoče prejemati posodobitve za multimedijo in tehnične nadgradnje med odsotnostjo voznika, nekatere se bodo tudi samodejno naložile. Na voljo bo še druga stopnja samodejne vožnje, ki se bo do konca desetletja nadgradila do tretjega nivoja, kjer so posegi voznika že bolj redki, saj zmore vozilo samo opraviti večino zahtevnih manevrov. Prvi Mercedes-Benzov dostavnik na platformi VAN.EA bo prispel pozno leta 2025 in sicer bo to novi esprinter.
Nova platforma za električne dostavnike
Beri dalje