Citroën C5 aircross bo v drugi generaciji precej bolj dinamično oblikovan. Koncept so sicer pokazali že na pariškem avtomobilskem salonu, na cestah pa bo leta 2026.
Trenutno novi citroën C5 aircross v konceptni izdaji testirajo na jugu Francije, izdelan pa bo na srednje veliki platformi skupine Stellantis, ki ji pravijo STLA medium. Na slednji sta postavljena tudi peugeot 3008 in opel grandland, podobno kot slednja pa bo tudi citroën C5 aircross premogel blagohibridni pogonk, hibridni pogon in povsem električni pogon. Po napovedih bo novi C5 aircross dolg 4,65 metra, torej bo 15 centimetrov daljši kot doslej, poleg tega pa bo v višino meril 'samo' 1,66 metra, zaradi česar bo manj tudi zračnega upora. Posledično bo mogoče z gorivom ali elektroni prevoziti več kilometrov, električni C5 aircross bi jih po WLTP lahko celo več kot 700.
Največja prednost citroëna C5 aircross bo povečana praktičnost in prostornost kabine, kar bo po godu tudi družinam. Vozniki bodo navdušeni tudi nad obliko zunanjosti, za katero je zadolžen Pierre Leclercq, ki je poprej risal zunanjosti bavarskih produktov. Na obrazu lahko pričakujemo ozke luči v obliki črke C, s čimer bodo vizualno razširili avtomobil. Na lahko pričakujemo grafiko v obliki črke C, vsekakor pa bodo luči na skrajnih robovih imele tudi aerodinamičen element, nekakšno plavut, ki bo na vsaki strani skrbela za boljše usmerjanje zraka. Ukrivljeno območje blizu zadnjega odbijača tudi služi določenemu namenu, saj odvisno od hitrosti zračni tok, ki se v tem primeru tukaj združi, delno obrne upor in ustvari potisk. Več informacij pričakujemo v prihodnjih mesecih.
Novi C5 aircross bo precej daljši
Beri dalje